Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Ostaš Bouldertopo 2026: nové vydání + spuštěný předprodej
Slovenské průvodce
Vyšla nejnovější kniha Reinholda Messnera Symboly

Závody
SP Praha (04.06)
2. liga Pardubice (13.06)
SP rychlost Zakopane (POL) (14.06)

Žebříček
Cesty:
2.Votoček 12550
3.Širůčková 11897
4.Štípek 11869
Bouldry:
2.Pochman 11075
3.Novák 11075
4.Volf 11031
Hory:
3.Skopec 7183
4.Černý 6468
5.Bloudek 6420

Výsledky
SP Madrid (28.05)
SP Bern (22.05)
EP boulder Liptovský Mikuláš (SVK) (16.05)

Deníčky
5938 lezců
1226972 cest
Nové přelezy:
Ludva 9+/10-
Protéza 7b
Luhr på tu 7c+
Tvrdá Změk 7C
Krkavčí Ma 9+/10-
Power of n 8C
Skleroza 7b+
Victoria 10-
Mnich 9-
Vyschlý Po 7C

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
standalezec.cz
hoplezec.cz

Na svěťáku na Štvanici závodí i tři ruští lezci

ČHS byl proti jejich návratu do mezinárodních soutěží

Na svěťáku na Štvanici závodí i tři ruští lezciNa právě probíhajícím závodě World Climbing Series v Praze startují také tři ruští sportovci pod neutrálním statutem AIN (Athlete Individual Neutral). Jde o Egora Duluba, Viktorii Meshkovou a Ksenii Chernegu.

Všichni tři zasáhli již do včerejších kvalifikací boulderingu. Do semifinále se neprobojovali, závod pro ně ale nekončí. Dnes budou pokračovat v kvalifikaci lezení na obtížnost.

Jejich účast připomněla stanovisko Českého horolezeckého svazu z února letošního roku. ČHS tehdy vyjádřil nesouhlas s rozhodnutím federace World Climbing umožnit návrat sportovců z Ruska a Běloruska do mezinárodních soutěží pod neutrálním statutem.

Podle ČHS neutrální status neřeší zásadní etický ani hodnotový problém související s pokračující ruskou agresí vůči Ukrajině. Svaz uvedl, že bude svůj nesouhlas s návratem ruských a běloruských sportovců nadále prosazovat na jednáních evropských i světových lezeckých struktur.

„ČHS stojí na straně Ukrajiny a považuje za důležité, aby mezinárodní sportovní prostředí nepodléhalo tlaku v době, kdy válka stále pokračuje. Budeme dál aktivně prosazovat zachování restrikcí vůči Rusku a Bělorusku v rámci World Climbing,“ uvedl svaz ve svém stanovisku.

Zároveň však ČHS zdůraznil, že při pořádání mezinárodních závodů v České republice postupuje v souladu s rozhodnutími federace World Climbing a spolupracuje s příslušnými orgány státní správy, mimo jiné v oblasti vízové politiky, bezpečnosti či financování akcí. ČHS tehdy uvedl, že nelze účast sportovců z Ruska a Běloruska na akcích v Česku považovat za automatickou bez souhlasu státu a splnění všech právních a bezpečnostních podmínek.

Na svěťáku na Štvanici závodí i tři ruští lezci

Ruský lezec Egor Dulub startuje na svěťáku v Praze pod neutrální vlajkou
© Lena Drapella/World Climbing


Únorové stanovisko ČHS:

ČHS nesouhlasí s návratem Rusů na mezinárodní závody v lezení

Standa Holec   [úpravy] 07:05 04.06.2026Tisk 


Související články:
Zobrazit další (30)

Komentáře

Nový komentář 
 Peace08:42:37 04.06.2026
A co Izrael se svými poskoky z USA? Budeme odsuzovat jen agresi a přehlížet genocidní praktiky Izraele? Zeptejte se izraelských boulderistů, co pro ně znamená mrtvé palestinské dítě - ani jeden to neodsoudí!
Ondraodpovědět 
 Re: Peace09:10:54 04.06.2026
A teď si polož stejnou otázku opačným směrem. I když v tvým případě asi ani nemusíš, jen si dej facku, snad se probereš.
odpovědět 
  Re: Peace09:53:23 04.06.2026
Izraelci praktikují bohapustou genocidu vůči původnímu civilnímu palestinskému obyvatelstvu které je v Palestině doma. Napadá sousední státy a vyvolává válečné konflikty pod nejrůznějšími záminkami. Okupuje a anektuje územní sousedních států na které nemá absolutně žádný právní nárok. Nehledě na to, že vyhlásili svůj stát na cizím území. To je realita.
odpovědět 
   Re: Peace10:47:29 04.06.2026
tvůj příspěvek je ukázka toho, jak se všechno dá relativizovat.. Takže říkat ti, že všechno je trošku jinak a o dost komplikovanější, nemá cenu. Jseš jen z dalších užitečnejch idiotů...
TKodpovědět 
    Re: Peace10:57:13 04.06.2026
V tom, k kdo z nás s v problematice orientuje a kdo jen opakuje propagandu a je oním pověstným "užitečným idiotem" se mi dva zcela jistě neshodnem. Protože mnou uváděna tvrzení jsou holá ověřitelná fakta.
odpovědět 
     Re: Peace14:42:12 04.06.2026
Tak jenom od zadu... Izraelci nevyhlásili svůj vlastní stát, bylo to přijato usnesením valné hromady OSN za sočasnýho zrušení Britskýho mandátu. (Rozhodnutí o zřízení tohodle mandátu to trošku zkurvilo...) Palestinci při rozhodování v klíčovejch otázkách o svojí budoucnosti kupili jen fatální chyby. To samozřejmě, včetně faktu, že si sami nedokážou vládnout, neznamená že vše co se tam děje je fér a podle mezinárodního práva... Tohle místo je hrozně zajímavý a já jim fandím aby se jednou dočkali oba národy pokojnýho soužití. Zasloužý si to. Nicméně, to co vydáváš za holý fakta je prostě ukázka užitečnýho idiotství...
odpovědět 
      Re: Peace14:44:24 04.06.2026
sorry za ty překlepy
odpovědět 
      Re: Peace18:17:57 04.06.2026
Nějak ses zasekl jen u jednoho jediného mého argumentu a to jsi ho ještě notně zkreslil. Vznik Israele totiž vyhlásil D. Gurion a ne OSN! OSN sice přijalo rezoluci podporující existenci dvou států nových států (arabského a židovského) na území Palestiny, ale nevyhlásilo jejich vznik. Přitom v době Gurionova vyhlášení státu Israele zde pobývala jen menšina židů a to ještě navozených z celého světa zejména pak z Evropy.
Celý Projekt vzniku Israele je výsledek židovské loby ve VB a USA a nemá s původním obyvatelstvem Palestiny v době jeho vzniku prakticky nic společného.
To čemu ty říkáš chyby, bylo z arabské strany je jen odmítnutí pro ně zcela nevýhodných podmínek za situace kdy ač byli původními obyvateli daného území a kdy jich i po navezení velkého množství židovských imigrantů stále byla většina, měli dostat menšinu území a to ještě toho méně hodnotného.
Nicméně jak šel čas, tak i přes všechny židovské křivdy vůči Arabům přistoupili palestinští Arabové na jednání v Oslu a společně s židy se domluvili na mírovém uspořádání Arabů a židů na území Palestiny. Jenže pak se objevil jistý atentátník, který zastřelil židovského premiéra který s Araby podepsal mírovou smlouvu a bylo po míru.

"Překvapivě" to však nebyl arabský atentátník, ale ŽIDOVSKÝ!!! A židé místo aby naplnily své závazky vyplívající z oné mírové smlouvy vše hodili do koše a nadále anektují území na která nemají žádná práva, zavírají Araby do koncentračních táborů, kterým eufemisticky říkají palestinská území.

Arabové si to nenechávají líbit a chovají se k židům stejně škaredě, když mají příležitost.
odpovědět 
   Re: Peace18:05:06 04.06.2026
To chce mokrej hadr na hlavu.
Palestinci neexistují jako stat, jedná se o kočovný kmen. Doma nejsou nikde. Na rozdíl od Izraele co tam měl stát historicky... Nárok Palestinců je nula.
...odpovědět 
    Re: Peace18:30:43 04.06.2026
Ano, měl by sis dát mokrý hadr na hlavu. Židé v době vzniku Israele zde byli navození z celého světa, zejména pak Evropy a i v době jeho vzniku zde tito Židovští imigranti tvořili menšinu obyvatel Palestiny.
odpovědět 
     Re: Peace22:43:19 04.06.2026
Máš pravdu, a právě tady se projevila neschopnost Palestinců se správně rozhodovat. Oni ale odmítli podíl na rozhodování s tím že oni budou mít vše a Židé nic. Hned po vyhlášení samostatného Izraele ho napadli.. s neschopností udělat kompromis jsou tam kde dneska nemuseli být...
odpovědět 
    Re: Peace19:44:27 04.06.2026
Trocha osvěty:
Do konce první světové války byla Palestina součástí Osmanské říše (Turci), posléze si Britové spolu s Frantíky v duchu svých koloniálních zvyklostí rozparelovali tzv. Blízký východ tzv. Sykes-Picotovou dohodou a z Palestiny je Britský protektorát. Následuje lobing bohatých židů (Rotschild) za vznik Židovského státu, navezení sionistů z celého světa do Palestiny, terorismus ze strany Sionistů, následuje rezoluce OSN podporující vznik židovského a současně arabského státu na území Palestiny, která jednostranně nadržovala připrchlým židům, odmítnutí tohoto ze strany původních obyvatel Palestiny podporovaných Ligou arabských států, vyhlášení státu Israel, válečné tažení Arabů proti tomu. Které prohráli zejména díky dodávkám Československých zbraní Židům (letadla a pod.) série válek se sousedy. Z nichž mnohé začali sami Israelci. Okupace území sousedních států, ale také území, které měly připadnout původním Palestincům na základě už tak pro ně nevýhodných podmínek rezoluce OSN z r. 1947. Roky ozbrojených povstání Palesticů a jejich potlačování ze strany Sionistů. Jednání v Oslu, mírová dohoda, atentát na Israelského premiéra židovským radikálem nenaplňování této dohody ze strany Israele a roky vzájemného násilí a neustálého ukrojování palestinského území Israelci.
odpovědět 
 Re: Peace13:31:54 04.06.2026
Ať nezávodí i Izrael, já s tím nemám problém
odpovědět 
 Re: Peace15:35:18 04.06.2026
To je krasny, primo z prirucky. And what about..
Hochu, tebe by meli dat na nastenku.
odpovědět 

 Peace08:43:22 04.06.2026
A co Izrael se svými poskoky z USA? Budeme odsuzovat jen agresi a přehlížet genocidní praktiky Izraele? Zeptejte se izraelských boulderistů, co pro ně znamená mrtvé palestinské dítě - ani jeden to neodsoudí!
Ondraodpovědět 
 Re: Peace10:02:38 04.06.2026
Jakože když si odpaliště raket dáš do školky, tak seš chráněnej, můžeš si vesele střílet rachejtle na civily v Izraeli a nikdo na tebe nemůže? Asi ne, viď. Když Izrael na to odpaliště pošle svojí raketu, tak veškerý oběti jdou za tim co tam dal to odpaliště. Hamásníci to dělaj úmyslně aby pak mohli kvičet o genocidě, a sluníčkáři jim to žerou. Nejde o genocitu, ta vypadá úplně jinak, ale o nutnou obranu - buď odpaliště raket zničíš nebo zničí oni tebe. Že je obložená lidskýma štítama, bohužel nemáš jinou možnost než to buď vyhodit do vzduchu i s nima nebo ti furt budou lítat rachejtle.
Přirovnávat napadený Izrael k útočícímu rusku je úplně mimo, a analogicky napadenou ukrajinu přirovnávat k útočící palestině.
odpovědět 
  Re: Peace10:27:50 04.06.2026
První co izraelští vládní činitelé učinili po útocich Hamásu ze 7.10. bylo zastavení pitné vody a veškerých dodávek potravin na území Gazy . . . Když pak po dlouhé době na naléhání mezinárodního společenství pustili kamióny s potravinou pomocí, tak do civilů čekajících na jídlo chladnokrevně stříleli z palných zbraní. Kromě toho, že cíleně útočí na civilisty a ve velkém je masakrují.
To jsou ty nechtěné kolaterální ztráty?

Nemluvě o napadání sousedních, ale i vzdálených států pod nejrůznějšími záminkami.

Izraelci se chovají velmi agresivně v rozporu s mezinárodním právem a vše jim prochází.

odpovědět 
   Re: Peace10:44:05 04.06.2026
Já tam viděl spíš jak celá Gaza slavila příjezd dojebaný holky pohozený na pickupu, a Hamásníky jak kamion s pomocí přebíraj pro sebe a u toho střílej do civilů, vozej se sanitkou i z ní střílí na izraelce... Taky jak si vlastní raketou trefili parkáč před nemocnicí a chtěli to hodit na Izrael.
Genocida by vypadala úplně jinak, Izrael se naopak snaží civilní ztráty minimalizovat. Ale když je štáb s muničákem pod nemocnicí tak holt lítaj třísky.
odpovědět 
    Re: Peace18:39:36 04.06.2026
Je potřebo to vnímat tak, že Palestinci na rozdíl od Israelských židů jsou zde doma. Israelšti židé zde byli v "krátké" době navození za účelem realizace Rodschildových plánů těsně před o po vyhlášení státu Israel. Přitom jejich jednání v mnoha ohledech jen kopíruje chování Židů v období před vyhlášením státu iIsrael.
Také je potřeba mít na zřeteli, že informace v našem informačním prostředí jsou vesměs přebírány z amerických agentur a o tom jaký mají Israelci vliv na američany si lze udělat názor na základě toho jak přesvědčili USA k rozpoutání poslední války v Perském zálivu.
odpovědět 
     Re: Peace21:58:52 04.06.2026
Noooo... Palestinci zde fakt doma nebyli a nejsou. Že se odvolávají na Filištínské podle svého jména, není nic jiného než podvod. S tímto izraelitským kmenem nemají nic společného a jedná se o novověké Araby, které vyhodili jejich arabští bratři odkudkoliv, kam se pokusili vrtnout.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Peace22:31:16 04.06.2026
No, ty nikdy nezklameš . . .
Palestinci z logiky věci v době vyhlášení státu Israel v Palestině žili, nikdo je zde hromadně nesvážel na rozdíl od Sionistů.

Ono stačí se jen zamyslet nad slovy Palestinec a Palestina, jestli spolu nějak nesouvisí, že ano.
odpovědět 
       Re: Peace23:17:57 04.06.2026
Asi jsi nečetl Starý zákon, že? Nejspíš ani Nový zákon. A zeměpis je Ti také poněkud cizí. ...to je ten často diskutovaný nedostatek humanitního vzdělání.

Starověcí Filištíni (Pelištejci) - mořské národy, přišli do oblasti Levanty z Kréty a Egejského moře kolem roku 1200 př.n.l. V Bibli jsou to úhlavní nepřátelé Izraelců. Obývali jižní pobřeží dnešního Izraele a Pásmo Gazy. Zanikli po asyrských a babylonských výbojích během 1. tisíciletí př.n.l.

Moderní Palestinci - arabsky mluvící národ, potomci různých semitských populací (Kanaánské kmeny, Židé, Řekové a Arabové). Národní identita se začala utvářet po roce 1900 a byla dotvořena po 1993 ukončením první intifády.

Palestina je jméno odvozené od Filištínů / Pelištejců. Římané tak za trest pojmenovali Judsko ve 2. stol. po prohraných židovských povstáních. Římané přejmenovali provincii Judsko právě podle starověkých Filištínů s cílem vymazat židovskou vazbu na tuto zemi.

Z historického a genetického hlediska neexistuje kontinuita mezi evropskými Filištíny z doby bronzové a moderními arabskými Palestinci.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Peace10:50:10 04.06.2026
Bol si niekedy v Izraeli a Palestine, alebo tu pises len z pozicie citatela roznych sprav, for atd?
odpovědět 
   Re: Peace10:50:41 04.06.2026
upozorňuji, že tvůj příspěvek obsahuje záměrně/nezáměrně lži. minimálně jseš totálně mimo.
odpovědět 
   Re: Peace18:04:40 04.06.2026
Takhle to vypadalo v Izraeli po návštěvě z Gazy....Upozorňuji, že fotky jsou záměrně necenzurované. www.hamas-massacre.net
Vždy má mince 2 strany, ale
Qodpovědět 
    Re: Peace18:27:38 04.06.2026
Na té, jak ty říkáš "návštěvě" Hamásu je zajímavé, že ač má Israel spravodajskou službu, která se specializuje jen a pouze na tzv. palestinská území, tak o dané akci dopředů údajně vůbec "nevěděl". Přestože jinak o svých protivnících ví každý prd a je schopen jim dokonce podstrčit pagery, kde místo 1/2 baterky je plastická trhavina, díky níž je pak likviduje ve velkém. Stejně tak je podivné, že armádě trvalo několik hodin, než byla schopna na útok Hamásu zareagovat. Skoro to vypadá a někdo by z toho mohl i vyvozovat, že Israelské vládě se ten masakr hodil do jejich pozdějších plánů.
Mimochodem víš o tom že založení Hamásu zorganizovaly israelské tajné služby? Chtěly tím oslabit vliv OOP.
odpovědět 
 Re: Peace10:27:07 04.06.2026
Bez ohladu nato ci je alebo nieje Izrael absolutny kreten. A bol by si nim. Ked ti niekto vtrhne na uzemie a pozabija co stihne a unesie co stihne, Hamas(poskok Iranu) ktory sa skryva pod nemocnice a skolky. Alebo ti lokaj Hizbalah sustavne bombarduje uzemie. A taky Iran ktory ma na namesti odpocet konca Izraela, usiluje o atomovku a verejne vyhlasuje ze vyhladi Izrael. Alebo tieto staty nechcu uznat stat Izrael, ano a Izrael nechce pripustit stat Palestina. .... Co budes robit? Je to dost komplexnejsie nemyslis? A naozaj sa toto neda zrovnavat s zasranym Putinom ktory od zaciatku umyselne bombarduje civilne ciele. A predstav si, ze pokial tam ten sportovec ide len zo sportoveho hladiska a nereprezentuje ich nazory, tak s tym ja nemam vobec problem. Ale napis, co by si robil ty ako Izraelec a Ukrajinec.
odpovědět 
  Re: Peace11:17:53 04.06.2026
Kdyby nic jiného, tak se u nás tvrdí, že v Izraeli je funkční demokracie, zatímco v Rusku diktatura.

Tzn. že izraelské vedení realizuje většinou vůli Izraelců a ti jsou de facto za kroky vlády, kterou si zvolili odpovědní - měli by za ní nést také důsledky.

Zatímco o Rusku se u nás hovoří jako o diktatuře, tudíš ruští občané de facto nemají na konání své vlády vliv, nejsou tedy za její počínání odpovědní a tedy by ani neměli být za její činy trestáni.

Přesto se to obvykle praktikuje u nás na západě obráceně. Když se tomuto zvracení přístupu vzepřou ostatní státy světa, tak naše vedení má nutkavou potřebu se od této korekce distancovat.
odpovědět 
   Re: Peace11:41:29 04.06.2026
No ano suhlasim. Ale ak by som bol lezec z tychto krajin tak aj ked nesuhlasim s vojnou v podstate koncim s lezenim tak? Alebo mam donutit rodinu sa odstahovat? Nechcel by som zit napr. v Rusku. Ale ak by som sa tam narodil a bytostne nesuhlasil s tym psychopatom. Asi by som nemal moc na vyber.
odpovědět 
   Re: Peace12:25:39 04.06.2026
V Ruské federaci zrušili volby? Odkdy?
odpovědět 
    Re: Peace12:58:02 04.06.2026
Soustavně se u nás tvrdí, že tamní volby jsou zmanipulované a že v Rusku není demokracie, ale diktátorský režim.
odpovědět 

 To jsou prolhaní sráči!10:33:37 04.06.2026
ČHS jsou normálně prolhaní sráči! Divím se Adamovi, že tohle svým jménem podporuje. Fujtajbl!
PKodpovědět 

 neřešte kraviny - nejsme politici14:45:40 04.06.2026
Sakra není to jedno? Tady jde o lezení a co si dělají doma to nám může být fuk. Ať se třeba pobíjou - Rusáci, Ukrajinci, Arabáči, Izraelci nebo Amici. Čím víc se jich pobije, tím líp pro skály:)
Koukej se na pěkný závody a na ostatní se.e pes.
K.odpovědět 
 Re: neřešte kraviny - nejsme politici15:09:01 04.06.2026
Tak to vysvětli rodinám a pozůstalým těch 12 ukrajinských lezců, co je ty ruský kurvy zabily, když bezdůvodně napadly jejich zem.
PKodpovědět 
  Re: neřešte kraviny - nejsme politici15:54:03 04.06.2026
sorry ale to není moje ani tvoje věc. Je to jejich problém. Stejně jako můj problém je že se mi minulý týden vylomil chyt a ted mam dva měsíce po lezení.
Tak ať se každý stará sám o sebe.
K.odpovědět 
   Re: neřešte kraviny - nejsme politici18:00:15 04.06.2026
A ten chyt tě napadl jako russak Ukrajinu a teď píšeš se záhrobí?
Tady ty řeči jak se máme starat o sebe sou k ničemu. Slabší jenž sou napadení agresorem se má pomahat a ne čumět jinam že nevidím.

Palestinci se mohli dohodnout na rozdělení země. Nechtěli, zaútočili na Izrael, prohráli a od té doby jen prohrávají. Domluva žádná s magorama.
...odpovědět 
    Re: neřešte kraviny - nejsme politici19:30:22 04.06.2026
Ale na druhu stranu je fajn ze sa zucastnia. Nejde o nejaky hokej. Tu zrejme borci z Ruska skoncia v kvalifikácii. A mozno chalanko pride domov a povie ze je to tu dost ine ako tam tvrdia media. Co je pre nas lepsie ako ich v tomto sporte blokovat.
odpovědět 
    Re: neřešte kraviny - nejsme politici21:35:53 04.06.2026
S magorama? Jako že všichni jsou magoři? To bylo pár pivek přes normu na kuráž a černobílé vidění. :)
odpovědět 
 Re: neřešte kraviny - nejsme politici19:35:27 04.06.2026
Doma at si delaji, co chteji. Ale at to nedelaji na Ukrajine.
jx zerodpovědět 

 Foto dne:
kvalifikace
SP 2026 lezení na obtížnost Praha
 Databáze cest:
Všechny cesty (191943)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Z hranka II Příhrazy
Normální cesta II Příhrazy
Normální cesta III Příhrazy
Normální cesta I Příhrazy
Normální cesta II Janské Lázně
Nově komentované:
Čerte Vstávej 5B Čertovy Nohavice
Prstový šlem 7B+ Tisá - Modřín
Beer catcher Xb Bezděčín
Beer catcher Xb Bezděčín
Clash of the Titans 9b Nassereith

 Nově v diskusi:
Re: Gesto | Re: Mobilní web?! | Re: Pád na Prachově | Pád na Prachově | Re: Mobilní web?! | Re: Mobilní web?! | Re: Mobilní web?! | Isfc | Re: Gesto | Re: Gesto |

 Nové komentáře:
Re: Peace | Re: Peace | Re: Peace | Re: Peace | Re: neřešte kraviny - nejsme politici | Re: PALEC HORE! | Megaaaaaa | Re: Peace | Re: neřešte kraviny - nejsme politici | Re: neřešte kraviny - nejsme politici |

 Kde to vře:
Lezecký park Davle: Z ošklivého lomu lezecký ráj (72)
Pepa Šindel přelezl cestu obtížnosti 9b. (49)
Na svěťáku na Štvanici závodí i tři ruští lezci (39)
Čech František D'Agostino, Yosemity: 3 těžké bigwally za 2 týdny (22)
Video:Will Bosi a Jana Švecová v top boulder projektu ve Skotsku (17)
Plánovaný přesun na nový server: v pondělí 18. 5. 2026 (13)
V Adršpachu se vážně zranil lezec po pádu z 15 metrů (13)
Kalymnos rebolting report (12)
Světová lezecká elita míří do Prahy, na Štvanici začíná svěťák (11)
Polák Bartosz Kacper Ziemski sjel na lyžích z Lhotse (8516 m) (8)

 Nově v inzerci:
Lezecké kalhoty OCUN Honk Pants Blue Opal, L | Titanové závětří Vesuv pro Evernew 0,9 l | Labak | úterý 9.6. lezení na písku | Ztratil jsem expesky | Do skal ve dvou | Karabiny | Lano | Dětský sedák | Singing Rock RAMA |

 Anketa:
Posuzuješ bezpečnost jištění před nástupem do cesty?
 Ano – aktivně si zjišťuji informace  
 1076 
 Ano – spoléhám hlavně na vizuální kontrolu 
 1162 
 Kombinuji obojí (něco si zjistím + vizuálně posoudím) 
 1379 
 Řídím se doporučením ostatních 
 1351 
 Neřeším to – lezu vše 
 1038 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.
Na webu NaVylet.cz objevíte pestrou paletu turistických cílů a tipů na výlet napříč celou Českou republikou. Nechybí ani oblíbené lezecké oblasti jako Český ráj s pohádkovými skalními věžemi či dramatické Labské pískovce, které lákají dobrodruhy i horolezce z celé Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy © 2000–2026 Lezec.cz


Zobrazit mobilní verzi