Komentáře
Pilka to dal za 9-/9 :-))
ale souhlas , pamatuju si to jako extrem ; technickej boulder se silovejma prvkama
Zapsal: rob, 16.06.2006 12:13:12 mozna to predemnou prelezel jeste Martin Reizer , nevim , ale po Pilkynovi to trvalo dost dlouho na to ze 9-/9 :-)
pak jsme to preklasifikovali
Zapsal: rob, 16.06.2006 12:20:13 sem se divil kdo tady daval devet plusky jeste za totace a von si tu starej matfyzak pise denicek, snad zase nelezes?
Zapsal: l., 16.06.2006 14:32:09 Chlapci a to Svišť tvrdí, že své cesty nadhodnocuje, neboť musí dostát pověsti výpravčího inflačních vlaků, to chcete říct, že se mýlil?:-).
Zapsal: Vlk, 16.06.2006 18:39:29 I. ty take musis vse na kazdeho prozradit.
P.S. Mam pro tebe male prekvapeni, možná.
Zapsal: 16.06.2006 22:47:13 Svist se tenkrat "obhajoval" ze mu to asi sedlo :-) tolik jeho vysvetleni .
Ja se tam kroutil kolem jednoho chytu , abych ho vyuzil nejdriv jako listu , pak jako spodak . a nacpat tam prsty a kroutit se aby to zabiralo ... :-) a to nebylo vsechno .
Je to cesta kterou jen sila neresi , podle mne .
A na to byl Pilkyn vzdycky hooodne sikovnej :-)
Zapsal: rob, 19.06.2006 14:41:07 Ví někdo o dalších přelezech? Sám jsem nepochopil co se tam po mě chce.6 přelezů pěkné cesty v pěkné skále,v obtížnosti kterou zvládaly v 23 letech existence cesty možná i stovky lidí?
Zapsal: Torouš, 16.11.2010 07:50:36 Protoze je Srbsko oklouzana mrdina???
Zapsal: Jirous, 16.11.2010 14:40:11 +1
Zapsal: andrew, 16.11.2010 15:21:39 Neřekl bych, že 9+ bude oklouzaná mrdina a v případě Pyrožení už vůbec, hehe.
Zapsal: nesmrtelný blázen, 16.11.2010 15:37:38 Nedal to svého času Rak?
Zapsal: pbla4024, 16.11.2010 17:15:29 Jeden z prvních přelezů jsem měl i já v době kdy to zkoušel Robin, ale nevím kdo to zvládnul dříve, ale mám pocit že jsem měl 3-4 přelez, nevím.
Pak to také časem přelezl Karel Bejšovec...
Bejsovce jsem na tom jistil,kdyz to prelezl tak v roce 91
Zapsal: gorbi, 08.11.2015 10:26:49 Ad Torouš - v tabulce vidim 5 zápisů, a jednoho fiktivního lezce. jinak přelezů bude pár desítek, ale ty, co to v 90. letech lezli si holt nezapisujou retrospektivní deníčky jako urputnej matfyzák Rob. T.
Zapsal: Chytrej, 22.06.2018 14:58:36 Snad se Torouš ze shora, tam, kde už je dva roky, usměje a bude rád, že má reakci na jeho komentář z roku 2010. Peace - jen vzpomínka na kámoše.
Zapsal: S., 22.06.2018 15:11:00 ;-(
Zapsal: pbla4024, 22.06.2018 16:03:43 Tuhle cestu dlouho nikdo nepřelezl . První potenciální přelezce je Martin Reizer , ale nikdo to neví . Další už jsem já . To ví každej, kdo o té době něco ví :) To je rok 1989 pokročilé jaro . Další přelezce je myslim Petr Bejšovec . To odpovída roku 1991 . Petr Anelt by mohl bejt po něm . S Petrem Aneltem jsme se tam pohybovali r. 1988-89 spolu , ale on dospěl pozděli . Ta cesta je natolik specifická a těžká, že já , pod zkušeností z řady rychlejch přelezů Jurskejch 10- , bych tomu 10- dal taky , s odstupem času . Je to rozhodně lokální specialita . Je potřeba se naučit do těch chytů ztočit a držet je . Chtěl bych v tom vidět OS pokus Adama Ondry :)
Zapsal: Rob, 19.06.2019 18:12:03 cesta se dneska moc neleze , nejen ze je na svoje cislo tezka, ale protoze ma hodne hnusnej nastup, prach a bordel v chytech. mozna by stalo za to to zacinat dneska zprava pres olamanou mobilis. Bylo by to teda trochu lehci , ale je-li spodek za 7+ nebo za 8, kdyz nasleduje no hand je asi trochu jedno.
Zapsal: l., 20.06.2019 09:05:29 Díky za zajímavosti ohledně autorství. Cestě sluší 9+ i v kontextu okolních cest. Kratičký boulder po boulích. Adam by se v tom myslím prošel, dneska se lezou hodně jiné věci.
Zapsal: Petr Resch, 20.06.2019 09:16:07 Cestu určitě přelezli bratři Reschové a pak také Karel Bejšovec, který soupeřil o RP přelez s Karlem Hegrem. U této cesty hraje RP velký rozdíl. Před asi 2 roky na jaře ji vylezl kamarád Maťo Oravec, kterej ji zhruba 2 měsíce nacvičoval, má též vylezené 10-ky a nebyla to pro něj zrovna procházka.
Zapsal: Mikundulas, 20.06.2019 09:18:07 Tady na lezci je zapsáno 5 přelezů - čermáka nelze počítat.
Zapsal: Chytrej, 20.06.2019 12:17:10 Je zajímavý vidět, že tahle cesta zakořenila v myslích lezců :). Určitě má řadu přelezů pozdějšího data a zárověň už dnes není motivující. Je to ale historický milestone téhle oblasti . Možná jsem se nevyjádřil přesně, ale taky si myslim, že takovej fenomen jako Adam Ondra by šanci na OS měl, nevim jestli by se prošel. Tohle zjevně je extrémě nevhodná cesta pro OS . Myslim, že bych pro sebe našel 6+, kterou bych ne OSnul, těžko ale jo . Pro mě je to absurdní pomyšlení, i když se přetransformuju do jiný osoby a času . Silence je absurdní cesta řádově jinde , ale tu řešil Adam systematickym specifickym treninkem několik let . Jeho pohybova variabilita je fantastická . Proto by mi zajímalo, jestli by ho vysoká labilita Pyrožení dokázala rozhodit . Spíš proto , že tuhle cestu tak dobře znám , ne že by to mělo význam .
Zapsal: Rob, 20.06.2019 15:55:50
Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|