Komentáře
Dle Smržáka je to 7b/b+ FBtr, ale osobně při této délce hodnotím raději jako cestu.
Zapsal: BB, 15.05.2006 09:47:04 no nevím, ale 9/9+ ????, viděl bych to tak někde 7A+ max. 7B Fbtr. Opačně je to lehčí... tak 7A Fbtr. Klasifikaci jako cesta, těžko říct....
Zapsal: m.k., 28.10.2006 20:40:49 Vzhledem k delce,jak bylo receno,proc ne.
Zapsal: Patrik Fabinger, 28.10.2006 21:04:43 Nazdar Míro, chtěl bych se jen zeptat, jestli si ten traverz přelezl v kuse. A to bez jakékoliv jízlivosti!!!Je to tak, že moc opravdu těžkých kroků tak není, ale obtíže, alespoň podle mě, dělá vyrovnanost kroků bez odpočinku a délka. Srovnával jsem s nějakými traverzy v Magicwoodu. Parvda je, že jsem teď zkoušel ve Fb jedno 7CFbtr, a bylo to úplně o něčem jiném. Ale 7C není 7B/B+...Zatim čus a někdy na bouldrech:-)
Zapsal: 29.10.2006 14:05:53 Ještě podpis:-)
Zapsal: Smržák, 29.10.2006 14:06:30 Odpočinout se nechá na bouli, odkud jde ten skok, a před koncem jsou docela velký schody na nohy. Dal sem to i vlhkýma stupama. Já zas zkoušel ve Font. (druhej zájezd) trav. za 7B+, (CCA 14 DNÍ ZPĚT), tak mám představu o 7B+.
Někomu sedne to jinému něco jiného, každopádně je to parádní kousek. Potřeboval bych ještě názvy těch ostatních bouldrů, aby byl průvodce komplet.
díky
Zapsal: m.k., 29.10.2006 14:27:53 Nediskutoval bych o něcem, co jsem nevylezl, to bych se dostal do roviny asi...třeba...možná...
m.k.
Zapsal: m.k., 29.10.2006 15:37:33 Koukal jsem se právě do tvojeho boulderníčku a nenašel tam Jesuse v přelezech, tak proto jsem se ptal. Podle mě je právě u tohohle bouldru přelez v kuse určující. Jinak podotýkám, že to nebylo ani náznakem v jízlivým tónu! Pokud souhlasíš s 7B, tak si myslím, že navrhovaných 7B/B+ není až takovej úlet. Ikdyž si myslím, že jsme se docela trefil a to i přes to, že jsem to přelezl po dešti, s celým koncem a stupama vlhkýma.Zatim čus, S.
Zapsal: Smržák, 29.10.2006 20:19:59 Možná by se mělo prodiskutovat, co je cesta a co je bouldrový traverz. Na cestu potřebuješ sedák, lano, jističe a pokud si chceš nacvičit nějaké kroky, musíš lézt nahoru nebo to částečně vyhákovat, obtížnost cesty často zvyšuje cvakání jištění. To všechno při bouldertraverzu nemusíš, přijedeš si tam sám, kdy chceš, pasáže si nacvičuješ odkud chceš, nikoho neprudíš a nic necvakáš, navíc, do deníčkové kolonky spolulezec se někdy píše bouldermatka, což může být i problém důvěry (což se netýká všech zúčastněných okolo Jesuse, aby to neznělo jízlivě:-)) Doufám, že se to jmenuje dle postavy z Big Lebowski a ne dle známého gymnasty...
Zapsal: Bída, 30.10.2006 06:29:07 Čus Bída, to jsem si ani nevšiml, že si někdo píše jako spolulezce bouldermatku... To bych pak nechtěl vidět třeba jeho přítelkyni:-)
Jinak podle mě, to namá s cestou nic společnýho! Je to jasnej bouldertraverz! "Cestový" očíslování tomu dal BB a řekl bych proto, že namá na 8a.nu zavedenej bouldrovej deníček:-)))Aby bylo učiněno jízlivosti za dost:-)))
Ohledně rozdělení boulder/cesta, tak 100% souhlas s tebou. Lano je lano...
A co se názvu týče, tak v tom nic nehledej. Když jsme to poprvé zkoušeli, bylo to po Loučovickým Projektu, hned v neděli a já měl prsty totál do krve. No a při jednou z neůspěšných pokusů, kdy jsme za sebou zanechával pěknou krvavou stopu, jsem v euforickým výbuchu vykřikl, že trpím jako ježíš. Takže odtud vítr vane. Čugo
Zapsal: Smržák, 30.10.2006 08:44:36 Ty vole, člověk si odskočí na skalky do tepla a tady se to hned rozjede.. Boulder klas. to ode mě nemá protože jí nerozumím:-) to že nemám na 8a.nu boulder deníček je také pravda..asi se polepším a nějaké Loučovické 6a si tam zapíšu.. Porovnával jsem to s traverzem na Křovišti - Roll over it- ten je těžší a má také UIAA klas. Ale 7+/8- je také pěkný číslo:-)
Zapsal: BB, 30.10.2006 09:04:33 Čugo draku, dobrá prdel, né? Já se včera ráno vrátil z Fb a taky čuměl:-)Co Arco?
Zapsal: Smržák, 30.10.2006 09:08:21 Malo jizlivosti, malo, terazky to prepisem na boulder a bude! :-))) A Roll over it už si pašáci psali jako cestu i jako boulder, 2 mouchy jednou ranou, plááác! A polde Matuchy by byla rovišťská perla za 8-, vsadim boty.
Zapsal: Bída, 30.10.2006 22:12:30 ..tam by byl Matucha krátkej, bylo by to za 8. (to je vrchol klasifikace)
Zapsal: 01.11.2006 07:01:40 V době, kdy byl na Rovišti traverz přelezenej se taky bouldrovalo, jenom když nepřišel parťák, a říkalo se tomu trénink. Myslím, že v dnešní době je situace zcela jinde. Proto by se měly bouldry hodnotit jako bouldry. To jen k tomu 7+/8-.
Zapsal: m.k., 02.11.2006 16:45:57 Malá technická, v době, kdy jsme všichni tahali za sebou na laně prsák místo kačera, se na Jesenicku bouldrovalo cíleně a i v kolektivu. Používala se normální stupnice jako na skalách, což dosvědčuje i průvodce po skalách na Jesenicku od Petra Resche. Zdejší bouldréři měli navíc tak skvělý odhad, jako by byli mistři z Fontáče. Staré bouldry většinou stačí převést do francouzské stupnice a sedí to. Bouldry na Kapucínech ohodnocené 6+ jsou normální 6A, 7- je 6A+, Škvarkova hrana na Petráči (to už jsme tedy tahali sedák) 7+ je dnes za 6B+. Takže když někdo řekne o bouldru 7+/8-, tak to chápu jako 6C.
Zapsal: Bída, 02.11.2006 17:05:18
Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
| | Přelezy
BB | 7B/7B+ tr | solo | 14.05.2006 |
Rocco | 7B/7B+ tr | solo | 04.06.2006 |
Luky1992 | 7A | solo | 24.08.2014 |
Přidání cesty do deníčku
|