Komentáře
Tak nějak jsem si říkal, že to asi bude těžší.
Zapsal: Petr Resch, 29.09.2009 13:57:51 Nechme to na poctivem 7C+, rozhodne je to jeden z nejhezcich bouldru :)
Zapsal: Standa & Honza, 03.12.2009 17:33:19 Poslední dobou to dost řešim ale co viď:))..jen poznámka k tomu . "Nechme" spíš "si nech":) pro mě je prostě obtížnost boulderu nebo cesty to co si o tom myslim a ne co někdo napsal a ani prumerovat neco nema smysl,je to proste o pocitu,podminkach a mnoho dalších věcech. To je jak s tim Demasiadem třeba,řikam snad aby se klasa upravila na 7B? protože pro mě to prostě upřimně těžší neni,ale to je tim jaké mam podmínky nebo tělesné dispozice... chi,sem se zas rozepsal.Jinak bych skoro zapoměl pogratulovat,je to fakt Hardcore.
Zapsal: Jirka Švácha, 03.12.2009 21:32:01 Nemuzu s tebou souhlasit, ale doufam ze te zase nekde potkam :)
Zapsal: Standa & Honza, 03.12.2009 22:08:28 Nápodobně;)
Zapsal: Jirka Švácha, 03.12.2009 22:18:26 A to já bych zase s Jirkou souhlasil... když si zapíšu boulder lehčí nebo těžší než je daná klasa, tak Tím chci vyjádřit, že tak jak jsem to lezl já, je to cca těžké jako jiné bouldery v této obtížnosti, ktré jsem zase lezl já :) no.. prostě to nic neznamená... a že některý bouldery jsou ale pěkný, co.
Zapsal: MartinS, 03.12.2009 22:25:44 Souhlas Martine, vysledkem zapisovani klasifikaci do denicku (tak jak to citime) by mela byt zprumerovana obtiznost daneho bouldru. A teprve cas ukaze, jak je dany problem tezky. Jinak tuhle diskuzi bych presunul jinam, sem to nepatri :( Peace
Zapsal: Standa & Honza, 04.12.2009 08:10:10 Jste mě skoro donutili se až zamyslet.....V poslední době je hriznej trend pořád něco shazovat. A přitom ať přijedeš kam přijedeš do světa, tak nějak akceptuješ místní klasifikaci bez ohledu na to, jaký máš z toho pocit. Samozřejmě má pravdu Jirka, že vždy máš nějaký osobní pocit s klasifikací, ale jako jakýsi arbitr těch vašich shazovačných názorů z toho musím něco vyprůměrovat. Tohle mě už v době PADání přišlo osobně stejně těžký, jako Špekmen, jenomže na PADání jsme vždy s klasou hrozně opatrní a tak vzniklo 7C+. Myslím, že je to neoodiskutovatelně těžší než v poslední době hodně diskutovaná Esperanza. Čili (a počkáme na další) v tabulkovém vyjádření (u mě) tohle asi prozatím zůstane jako 8A.
Zapsal: Petr Resch, 04.12.2009 08:48:30 Ano Petre, Esperanza je asi tak o stupen lehci. Esperanzu vidim jako 7C/C+ a Hardcore 7C+/8A. Ale jelikoz nemam rad lomitka, bylo to treba nejak srovnat. Na Hardcore jsem jezdil 4 dny - ale pak kdyz si prijdes jak do kteryho stupu zatlacit, tak to jde. Tenhle bouldr si to zaslouzi, protoze je to nadherna linka :)
Zapsal: Standa & Honza, 04.12.2009 09:01:06 osobně si myslím, že u boulderů, zvlaště pak kratších, se určitému rozptylu v klasifikaci vyhnout nedá a proto bych zápisy neviděl jako shazování ale jako názor.. prostě Esperanzu si lidi zapisují od 7C+ do 8A+ a záleží na tom, jak jim to sedne, nebo jak to lezou..
Zapsal: MartinS, 04.12.2009 09:33:55 Takže Esperanza 7C, Demasiádo 7B, Machetas 7C - z toho plyne všechno ostatní na Petráči o dva řády dolů, alespoň pro mě. A z toho plyne, že borci před Standou rozuměj s Honzou asi nepoznali rozdíl mezi 7C a 8A. Nevim nevim, jestli tohle je ta správná cesta. Možná by stačilo, kdyby si Standa přiznal, že je dobrej nebo aspoň veřejně nevnucoval svoje názory na klasu bouldrů. Vždyť jde hlavně o zábavu a pohodu. Jinak gratulace k práskům. T.
Zapsal: TomS, 04.12.2009 09:45:10 ..no však není těžký se podívat na přelezy S&H a domyslet si, že se nám kluci rozlezli a ještě si to nestihli uvědomit :))
Zapsal: MartinS, 04.12.2009 09:57:08 Jenom jeste bych rad podotknul, ze pravy rozdil mezi 8A a 7C+ jsou schopni objektivne posoudit jen lidi, ktery lezou 7C+ jako svoje maximum. Nazor lidi co lezou 8B (Petr a Rosta) je uz lehce zkresleny :)
Zapsal: Standa & Honza, 04.12.2009 11:25:51 No v tom to asi bude.. Ty si asi myslíš, že Tvé maximuj je 7C+ :D
Zapsal: MartinS, 04.12.2009 11:55:00 Mohli by s Vildou vytvořit dvojku, pardon trojku, Standa & Vilda & Honza co se bojí 8áček ... sorry :o)))) P.S. Já bych se těch lomítek tolik nebál. Co si pak mám představit pod "poctivém" 7C+? Je to 7C+ odpovídající 7C+, nebo už je to 7C+/8A?
Zapsal: číža, 04.12.2009 13:15:00 A jestli naštvete kamaráda z Kerkonoš, tak Vám z těch malejch kousavejch hamižností a piraň udělá sedumbéčka. Myslím, že stačí trochu úcty, pokory a potlačení vlastního JÁ a zas bude na Petráči čerstvý svěží vzduch se spoustou pecek, na které stojí zato zajet. Mír. T.
Zapsal: TomS, 04.12.2009 13:26:38 Jojo Tome,pravda. A když se ještě víc zamýšlím,tak bych se skoro rád vrátil "ke kořenům". Mam na mysli Johna Gilla a jeho "B" systém a tím přitahování k boulderingu více lidí(dřive horolzeců) a zároveň se odprostit o závodu v číslech. Osobně mám fontáčovskou klasu rád a rád se nad tim vždy zamyslim,nicméně chce to tu úctu a pokoru jak říká Tom.
Zapsal: Jirka Švácha, 04.12.2009 14:00:34 Pro Cizu: Ta stupnice je uz tak jemna a neni treba dalsich lomitek. Treba poctive 7C+ je takove, ktere bouldristovi co leze 7C+ jako maximum, da poradne zabrat. Konec, uz to tady nebudu resit :D Peace
Zapsal: Standa & Honza, 04.12.2009 14:03:06 Myslím, že by si Standa měl s Honzou zahulit, aby se oba uklidnili.
Zapsal: Bída, 04.12.2009 17:56:56 No, jak tak na to koukam tak Bida to vidi tak jak to je. Foxik ma taky svuj nazor a MS je diplomat jako dycky. Jen Standa s Honzou to nak zbytecne sponujou. Ale co o tom vim kdyz sem to nelez? Nic. Takze jen ta ucta a pokora, ale stou to daleko taky nedotahnem, protoze kdo se boji....Cao
Zapsal: Majkl, 04.12.2009 23:13:05 Všichni vidí šponování HaS, čehož jsem si asi jako jediný nevšiml. Každý má svůj názor a nevidím, že by ho tady HaS nějak vnucoval. Nic víc.
Zapsal: Venca, 05.12.2009 02:08:19 Myslím si, že jde o to najít objektivní obtížnost z několika subjektivních pohledů. Názory Standy a Honzy nepovažuji za objektivní. Nejedná se jen o tento boulder, stačí se jim kouknout do deníčku, notoričtí skasávači. Buď se ještě nesmířili s tím, že jsou tak dobří, nebo prostě machrujou. Navíc u schizofrenika Švíky fakt nevím, jestli se zrovna bavím s Honzou nebo se Standou a která identita je větší magor.
Zapsal: Bída, 05.12.2009 14:52:41
Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|