Komentáře
Jeden z těch krásnejch! Vylezeno v 17°C za slunného počasí :) takže i "v létě" to půjde.
Zapsal: zaba, 18.04.2010 16:35:18 Paráda;)
Zapsal: Noo noo, 18.04.2010 21:03:32 Kratší verze Detonace 7C(+) start z lišt jako boulder Spoďák a traverz spodem doprava do koutku.
Zapsal: Štěpán Stráník, 11.03.2013 07:22:08 Nádhernej hvězdičkovej problém!Dík za něj :)(lezeno kratší var.)
Zapsal: TomášM., 22.03.2013 20:11:08 S nástupovým chytem Mr. Siláka SD - 7C+. Snížit logicky Detonaci nebo nechat a použití chytu brát jako variantu?
Zapsal: Noo noo, 03.06.2013 08:14:03 Ahoj, já bych nechal obě varianty. Je to parádní kus pevný skály, pěkný kroky a rozdíl se spodním chytem je poměrně velký. Navíc i bez chytu je to vcelku logické. Klasu bych viděl soft 7C krátká, C/C+ krátká orig., soft 7C+ dlouhá a 8A dlouhá orig.
Moc pěkný lezení, díky. T.
Zapsal: TomS, 03.06.2013 09:00:18 Viděl bych to podobně.S použitím spodního chytu je to obtížnostně tak o stupeň jinde.Rozdíl může být i v začátku,pokud se to leze jako LUJS,nebo spodem.
Zapsal: TomášM., 03.06.2013 09:30:36 Aha, to jsem vůbec neměl tušení, že se dají Detonace lézt i lehčeji, by mě nenapadlo, že nástupový chyt z Mistra Siláka SD pomůže, ale to je holt bouldering :)
Zapsal: Štěpán Stráník, 08.06.2013 22:54:50 s pouzitim spodniho chytu rozhodně lehčí ale na 7C mi to přijde dost tvrdy...ale budiž :)
Zapsal: jedlija, 09.06.2013 20:09:03 Jo souhlas s Tomem, s použitím chytu v Mr. Silákovi SD - kratší verze 7C, delší 7C+? nelezl jsem, jinak originál bez něho ( nenapadlo nás to tak lézt ) by to mohlo být kratší 7C/+ a delší 8A? Aspoň v tom bude pořádek :)
Zapsal: Štěpán Stráník, 10.06.2013 06:47:14 Ahoj asi nemá cenu hrotit bez spodního chytu a s chytem v Mr. Silákovi,( tak se leze Mr. Powerful a Detonář, tam je to hodně logický ) Našel se lehčí program a dneska bych nechal jen tu lehčí verzi s nástupovým chytem v Mr. Silákovi, kratší verze 7C, delší 7C+, co vy na to?
Zapsal: Štěpán Stráník, 29.07.2013 05:37:45 Aby tech variant nebylo malo, tak je to zajimave i bez velkych spodaku z boulderu Spodak. Proste od zacatku do konce se drzet co nejvice pri zemi(tj. i vpravo od Mr. Silaka jen dolni chyty). Bez znalosti puvodniho smeru nam tato varianta prisla nejlogictejsi.
Zapsal: Fantik, 18.02.2014 22:49:57 varianta varianty variant variantu...každej si může vymyslet variant kolik chce, když si zakáže tohlete nebo támhleto. Logicky by se to mělo lézt po tom, co tam je čeho se dá držet, kde se dá stát a to potom ohodnotit. když to má být traverz, lezu traverz a beru co mě přijde pod ruku. variant si může lézt kdo chce kolik chce, ale základní směr je jasně danej
Zapsal: honza k., 19.02.2014 11:37:14 " bere se ten velkej spoďák? " ptam se fantíka. To co v bouldru nejlíp bere, je zakázaný - znam z vlastní zkušenosti" odpovídá. " nj, párkrát,když sem něco vylez, dozvěděl jsem se potom, že se něco nesmělo".
Jsme v čechách, kde je variant často více než méně. Takže vynechání velkýho spoďáku je možná trochu logický, minimálně přibude pár hezkých a pro nás těžkých kroků :). Jinak máš honzo samozřejmě pravdu.
Zapsal: le big zloba mac, 19.02.2014 17:45:57 My jsme to tehdy lezli linií, která pro nás byla nejlogičtější, nic jsme si nezakazovali, jenom jsme nepřišli na lehčí způsob přelezu. Nejlogičtější je se držet co nejvíce při zemi a proto bude lepší ponechat detonaci na 7C a delší 7C+ a ne žádné verze...
Zapsal: Noo noo, 21.02.2014 10:11:23 Tím pádem Detonář a Mr.Powerful bude o řád níž, protože vynecháš klíčový krok. Nepřijde mi nelogický zakázat jeden chyt, když je to logický a těžký bez něj.
Zapsal: TomS, 21.02.2014 11:22:44 nejlogičtější varianta mi paradoxně začíná připadat logicky nelogická :)
Zapsal: le big zloba mac, 21.02.2014 13:54:18 JO, jestli to pomůže i v Mr. Powerful a Detonáři, tak obě půjdou taky dolů..ale myslel jsem si, že v těchto dvou bouldrech ten chyt dole, přes kterej se ted leze Detonace nepomůže..?
Zapsal: Noo noo, 21.02.2014 14:52:08 Přes ten chyt se to totiž neleze! Z těch bočáků a lišty ( nástup Mr. Siláka z dřepu )to pálíš přímo nahoru, myslím že tohle má jasnou linii a logiku a i obtížnost.
Zapsal: Štěpán Stráník, 23.02.2014 19:52:33 Přesně tak a myslím,že to i obtížnostně sedí.
Zapsal: TomášM., 23.02.2014 20:08:57 Rozptyl tohoto bouldru mezi 7B a 7C+ je opravdu zajimavej
Zapsal: Hmm, 29.01.2023 17:42:48 Záleží jakou verzi lezeš.
Zapsal: Pavel, 29.01.2023 20:47:08
Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|