Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Igor Koller chystá autobiografii Lezecká vášeň
Ostaš Bouldertopo 2026: nové vydání + spuštěný předprodej
Slovenské průvodce

Závody
2. liga Pardubice (13.06)
SP rychlost Zakopane (POL) (14.06)
SP paralezení Innsbruck (15.06)

Žebříček
Cesty:
32.Lachman 10260
33. 10249
34.Kubíček 10215
Bouldry:
32.Urubčík 9625
33.Mikulec 9625
34.Obal 9553
Hory:
13.Zvonková 4029
14.Chomová 3836
15.Sukačová 3810

Výsledky
M Rakouska paralezení (07.06)
SP Praha (04.06)
SP Madrid (28.05)

Deníčky
5944 lezců
1229722 cest
Nové přelezy:
Plan B 10
Vogeln Ver 9+
Brumby 9-
De Sába 9-
Nicklas 9-
Doppelpack 10-
Hafty 9
El bicho 7c
El bicho 7c
Respekt Li 10-

Stěny
V 16 - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
standalezec.cz
hoplezec.cz

Název cesty:

Hradní Spára

Klasifikace:10-
Typ cesty:skalní
Sektor:Lidomorna Vlevo
Oblast:Holštejn
Poloha:Moravský Kras
Obtíže:vytrvalost
Sklon:převislá
Délka:25 m
Jištění:nýty
Autor:V. Pípal, Kosička, V. Zůbek 1969
Zapsal:pr, 11.10.2002 13:12:43

 
* * * * * * * * 
Hodnocení / Počet:   8 / 3

  
(hezčí cesta - více bodů)

 Průvodce
   - Holštejn


 Všechny cesty
 Nová cesta

Komentáře

Lezli jsme to postaru (V/A3) a ve výlezu pod kroužkem se mi podařilo vylámat všechno v čem něco drželo a zakládací hnízda se tak trochu změnily. Nově odhaduju tuhle hákůvku na 6+/A3. Jsou potřeba i lezečky.
Zapsal: berny, 20.01.2004 14:56:00

Nekterym lidskym potrebam ne uplne rozumim. Co takhle si vybrat 6+ nekde vedle a nedemolovat tak cestu hakovanim ostatnim lezcum. Laco
Zapsal: V\v{S}., 20.01.2004 16:36:58

Souhlasim s Lacem...
Zapsal: Jirka, 21.01.2004 10:19:45

To se mi takz nelibi.jebat takhle p2knou 10-
Zapsal: Kala, 21.01.2004 10:26:28

Kura chlape, tak ty ses dal na hakovacky v krasu, jo?
Zapsal: Juris, 21.01.2004 11:02:47

Nestalo se, že by byl vytrženej nějakej důležitej chyt v cestě, jen se odštíply hrany v hnízdě do kterýho se zakládala jednička čok a potom se uvolnil kámen při pokusu natloutc spárku. V tomhle místě se to leze po lištách, takže cesta není pro čistý přelezy ani poškozena ani znehodnocena. Je jen ztížen původní styl. A jinak pro laca. Hákuju jen cesty, který jsou jako hákovačky psaný. V horách jako když najdeš. Pokud lezeš v horách, tak mě určitě pochopíš.
Zapsal: berny, 21.01.2004 12:53:40

Já to také nechápu, a to ani přes tvé vysvětlení. V Krasu je podle průvodce dost hákovaček bez skalkařského jištění, můžeš se realizovat tam. A hákování v horách? Když ho nehledáš, nepotřebuješ hákovat vůbec nic, ani Hradní spáru. Volným přelezem v ní nic štípat nebudeš a asi ani neulomíš... Každopádně jsi se postaral o pobavení mnoha lezců:-))
Zapsal: Bída, 21.01.2004 13:01:17

no aby ste se nepopo... vy bando volnostylařská - dyť původně to bylo hákenfrai, tak ať si každé dělá co chce - navíc vy volnostylaři taky nejste svatí - kde se vám hodí, tam přitesnete, utesnete, přilepíte, zamáznete, tak z toho k.rva nedělejte vědu
Zapsal: 6ka, 21.01.2004 17:40:28

Co to kur.a plkáš kámo!! Jdi do pi.i s hákováním sportovních cest v naší obtížnostně nejlepší oblasti (v krasu je mnoho jinačích hákovaček)!!! Buril
Zapsal: Buril, 21.01.2004 20:14:45

souhlasím s burilem.hakovat běžte jinam,tam kde nebude vadit ze vsechno ulamete!!
Zapsal: petr, 22.01.2004 18:28:30

Burile,nedelej moc kofry. Mas ale pravdu je to pepan no.co uz,ale kdyz uz to berny tahle delas,tak to nedavej aspon na net(nemachruj!!!) a bude klidek.
Zapsal: Kala, 23.01.2004 10:44:56

tahni hakovat do macochy, tam si muzes zatloukat skoby az ti budou usiska odstavat
Zapsal: QID, 24.01.2004 15:04:24

Vsichni tady dáváte rady běž hákovat jinam. Ale nechcu se nikoho dotknout, ale která z klasicky vylezenejch cest nebyla volně přelezena?! Samozřejmě kromě Macochy, která je možná jen po dohodě se zprávou CHKO Mor. Kras! Na Hladomorně je to Technic na Byčí je to Zrcadlo na Jáchymce Salve Walley a žleby jsou pozavíraný nebo omezený!
Zapsal: DavidT, 24.01.2004 15:39:41

myslím,že jich je víc než dost.
Zapsal: uhřa, 25.01.2004 11:37:09

berny a máš to vylezený volně když říkáš že to pro volnej přelez není znehodnocený???Nebo jak víš že tam ty ulomený pi.oviny nemají žádnej význam (pro volnej přelez)??..
Zapsal: QID, 25.01.2004 14:12:04

Uhřo tak mi něco doporuč! Dík! D.
Zapsal: DavidT, 25.01.2004 14:22:17

Sloupská hokejka, Cesta kamarádů,Při hraně,Šípkový princ,Žabák,Kolem jeskyní,Mudžimu Ráhmád,Hákuvka => toto jsou hákovačky pi.o v oblastech jinačích než Holštejn,Žleby a Býči skála,žádná z nich není přelezená volně tak si hákuj to co je k tomu určeno a né sportovní cesty!!! Buril
Zapsal: Buril, 25.01.2004 15:21:43

Máš slušnej přehled co je ve Sloupu nezdoláno "čistě" ale ruku na srdce stojí to za hákování?! Možná ta Cesta kamarádů jinak si myslím že důvod proč nejsou tyhle sloupský hákovačky přelezený čistě je pouze takovej že vedou v částech kde se kvůli bujné vegetaci (viz sektor nad Sloupskou jeskyní, Šípkový princ v Rudicích atd..) prostě neleze. Prostě je škoda že supr hákovačky na Rorejsech jsou celou zimu zavřený Idaha projistotu celoročně. Pak zbyde jen někde šušňařit. Alspoň jsem stih Drobkův strop před silvestrem, který bych doporučil všem Ačkařům též vylezený čistě (9-?) ale bez častého opakování taktéž od 1.1. do 15.7. uzavřen.D.
Zapsal: David, 25.01.2004 18:46:27

Tak nevím chlapci, kolik toho máte nahákováno,ale co se týče hákovaček má cenu a nějakou hodnotu v Krase pouze Macocha, na Rorejsech toho zas tak moc není a ostatní jsou, co se týče hákování kvaky.Jinak po okolí toho taky moc není,něco málo na Martince a dál až Střecha Slovenska.Jinak k té Áčkové klasifikaci Hradní spáry, dnes by to A3 rozhodně nebylo,spíš tak max.A2,přece jenom technika postoupila hodně dopředu a nové hákovačky jsou poněkud tvrdší(to jen na okraj,aby někdo nebyl náhodou překvapen,že v Krase vylezl A3 a jinde s tím má nepřekonatelné problémy)a to se netýká v Krase jen Hradní.Jinak bych se taky přikláněl k tomu,aby se volně lezené cesty pokud možno hákovaly,co nejméně,opravdu může něco uletět a pak je třeba po pěkné cestě,ale to záleží opravdu na každém a je na jeho osobním rozhodnutí jak tu cestu přeleze (ale osobně bych se vůbec nechlubil, že jsem volně přelezenou cestu vvylezl jako klasici - technicky, i když k nim v podstatě taky patřím :-)).).
Zapsal: vlk, 25.01.2004 20:27:01

Pripojuji se k Vlkovi. V prve rade bych doporucil vsem aby zchladili vasne a prestali se posilat do p..., je to krasna vec, ale nesmi to bejt chlap. Vse ma dva aspekty, prelezu - li hakovacku volne a dam do ni nyty, tak nicim puvodni charakter cesty, fakt. Skobuji li ve volne lezene ceste, kurvim jeji strukturu a je jedno, jestli se ten chyt pouziva nebo, ne. Kdyz chcete lezt haky, vylezte na Katerinske jeskyni Hakajamasutru 4/A1, nebo Uhybny manevr A2, az to prelezete tak urcite nebudete davat hradni spare A3, podle New age je to max A1 a beze skob!!! Radek
Zapsal: zoban, 26.01.2004 12:42:31

Pekna debata...docela slusne jsem se pobavil :-)))
Zapsal: Cockin, 27.01.2004 11:23:32

Kolikátkový to jsou kroky, když je to vytrvalostní?dík
Zapsal: Eržik, 08.11.2010 11:08:56

Mně to moc vytrvalostní nepřišlo - tři no-handy mluví za vše...
Zapsal: k., 08.11.2010 11:44:59

Varianta Malá hradní 9+ (T. Pilka, 1987): Hradní spárou k šestému jištění na balkon.
Zapsal: Zaoralf, 16.05.2025 12:13:04

File to zase píšeš Pi... jako zvon. To není žádná varianta, lezeš to úplně stejně, akorát to ukončíš na balkoně, prostě cestu nedolezeš. S tvojí logikou by se to tak dalo udělat u každé cesty a těch variant by mohlo být podle jištění ve kterém to ukončíš. Už by to chtělo trochu rozumu něž něco začneš zase mlátit do klávesnice.
Zapsal: Vlk, 16.05.2025 14:34:41

Pokud vím, tak to tak Svišť vylezl. Nejprve na balkon, pak až komplet nahoru. Mám to jako takovou motivační postupku. Jestli ti to Vlku vadí, tak se ti veřejně omlouvám...
Zapsal: Zaoralf , 16.05.2025 18:46:56

Tak tu máme další epizodu ze série “Zaoralfovy patálie”. Jak si to máme, milý Fildo, vyložit? Cestu jsi celou vylezl a shodil na 9+? Cestu jsi vylezl jen do půlky a ohodnotil ji za 9+? Pokud je to možnost číslo dvě, proč nezapíšeš novou (ne)cestu? Proč u této krásné linky děláš bordel v klasifikaci? Tvoje činy mohou mystifikovat nejedny mnohé budoucí dobyvatele této “AŽ NA VRCHOL LIDOMORNY VEDOUCÍ” cesty.
Zapsal: Eda, 16.05.2025 22:49:45

File na konci šedesátek tuhle cestu Fery a spol. vylezli až nahoru. Zdůrazňuji nahoru, protože se tak tehdy normálně lozilo. To že nějaký sporťák to napřed až nakonec nevylezl, ale jen na balkon je úplně jedno a je mi docela jedno jestli je to Svišť nebo někdo jiný. Prostě tu cestu napřed celou nevylezl. Musel v ní více potrénovat a pak ji dal na kusovku celou. Ale to fakt neznamená žře něco takového existuje, chápeš to? Cesta je odzdola až nahoru, už osazení slaňáku to trošku zjednodušuje, že nemusíš vylézat nahoru do zeleného jako prvovýstupci (slaňáky jsou podmínkou OP). Tak jak sis to napsal, vypadá že jsi king a shodil jsi klasifikaci. Normální člověk by si to vůbec nenapsal a počkal by až to vyleze celé tak, jak se má.
Zapsal: Vlk, 16.05.2025 23:26:05

Ok, zapíšu jako "variantu" zvlášť. Nemám s tím problém.
Zapsal: Zaoralf , 17.05.2025 05:13:29

Osobně se mi zdá, že cestu do půlky nemá smysl zadávat ani jako samostatnou variantu. Jako nejlepší mi přijde zapsat si ji jen doma do deníčku, pokud je to motivační, anebo tady u té cesty ale neveřejné. Ty to v deníčku uvidíš a ostatní ne. Jestli teda rozumím dobře tomu, co je pro tebe "motivačcí".
Zapsal: , 17.05.2025 09:58:25

Zapisovat si nevylezenou cestu jako novou variantu mi přijde dost ujetý. Pokud je tohle pro tebe jen motivační link, tak si ho prosím nikam veřejně nezapisuj a ještě k tomu nevytvářej "novou cestu". Myslím, že Eda to taky nemyslel vážně s jejím vytvořením.
Zapsal: Mikuláš, 17.05.2025 10:37:54

Několik příkladů: Nova a Terranova, Kotelníkův kvak a South park, Panzchida a její prodlužky, Varianta Hradní zleva na polici a Hradní soft, cca 5 variant na Krkavce, kdekoli na jihu L1, L2, L3... Mě to blbé nepřijde. Každý ale ať posoudí sám.
Zapsal: zaoralf, 17.05.2025 10:55:53

A zapsané AF přelezy vám nevadí?
Zapsal: Zaoralf, 17.05.2025 10:59:40

Podle mě tady jde hlavně o to, že Filip má z nějákého důvodu potřebu si zapisovat za každou cenu úplně všechno a nedejbože když mu něco nejde. To si vždycky najde nějakou kličku, jak si to usnadnit. Potom se kolikrát objevují mezi zápisy ostatních Filipův, kterej je například o půl stupně níž. Je to tím, že to shodil? Bůh ví, ale často spíš tím, že to nějak odrbal a potřeboval si to prostě zapsat... často se dokonce sám práskne veřejně na YT. Nejvíc mi přijde škoda, že pak je v tom pak prostě bordel...Nakonec se prezentuje např. na Hanibalu jako velikej krasovej srdcař, což by na Krasu neznalého mohlo působit i tak, že je to pravda, ale kdo zná souvislostí, tak si obrázek umí udělat... Omlouvám se za vyčerpávající komentář, který se vlastně ani netýká této cesty...
Zapsal: MartinČ, 17.05.2025 22:49:13

Už sem to měl napsaný, ale raději sem to smazal. Zaorale, prober se už. Děkujeme.
Zapsal: ..., 18.05.2025 08:34:20

Jestli můžu dodat k tomu zápisu AF (veřejně), tak já jsem spíš pro. Když mrknu na přelezy u cesty a vidím, že ten a ten to má jen AF, tak je to pro mě cenná informace.
Zapsal: o.., 15.08.2025 08:51:36


 Přidání komentáře 
Jméno
Email
Komentář

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 

Přelezy

Čermy10-PP29.05.1993
ppolakvylezeno pouze na balkonek9+PP18.07.1997
vylezeno pouze na balkonek
Petr Resch ml.10-PP01.01.2000
martin zedek10-PP06.06.2003
foxR10-PP02.09.2003
Kvak10-PP01.07.2005
noo noo10-RP22.04.2007
Jirka10-PP13.06.2009
PEN10-PP14.06.2009
kikuska10-PP05.07.2009
Stračena10-PP10.07.2011
asunejestetičtější linka v karsu, kůlí ní sem tu začal lézt volně... jinak úplně antimůjstyl, samé skoky, těžké bouldry a milion fligen, do toho hlava a vůbec... v posledním kroku asi 6x pád, nakonec na haluz bez nohou sem se málem poblil na výlezových oblinách... konečně bod do mě!1PP18.10.2011
nejestetičtější linka v karsu, kůlí ní sem tu začal lézt volně... jinak úplně antimůjstyl, samé skoky, těžké bouldry a milion fligen, do toho hlava a vůbec... v posledním kroku asi 6x pád, nakonec na haluz bez nohou sem se málem poblil na výlezových oblinách... konečně bod do mě!
P.10-PP05.06.2013
VS10-PP12.06.2013
šejk10-PP19.05.2017
janis10-PP23.05.2017
gospa10-PP23.08.2017
Elis10-PP13.05.2018
konecnik10-flash13.05.2018
mo10-PP22.05.2018
denis pailDo půlky hezké lezení ale potom totál vymrd za žadné stupy :D10-PP02.06.2018
Do půlky hezké lezení ale potom totál vymrd za žadné stupy :D
jozvakonečne som trochu poladil vrchnú pasáž po bouldri a celkom na pohodu doplul do zlaňáku na druhý dnešný nález.celkovo asi na siedmy? pokus10-PP27.09.2020
konečne som trochu poladil vrchnú pasáž po bouldri a celkom na pohodu doplul do zlaňáku na druhý dnešný nález.celkovo asi na siedmy? pokus
Salamandrakolena a bouldry, netušil jsem, že mi to půjde :D...pro Lettinku mojí, už je to měsíc, co jsi odešla - LS Genius10-PP01.10.2020
kolena a bouldry, netušil jsem, že mi to půjde :D...pro Lettinku mojí, už je to měsíc, co jsi odešla - LS Genius
KarlitoNejdriv je trenink. Pekne zakonceni sezony10-PP10.10.2021
Nejdriv je trenink. Pekne zakonceni sezony
davu10-RP29.03.2022
davu10-RP15.07.2022
Milhaus10-PP04.11.2023
RezoBez nákoleníku. Celý život jsem z toho měl respekt, ale ve výsledku jsem to čekal těžší...10-PP02.05.2024
Bez nákoleníku. Celý život jsem z toho měl respekt, ale ve výsledku jsem to čekal těžší...
OlinPo 100 letech v partě, se kterou jsme tenkrát začínali. Díky kluci:-).10-PP15.06.2024
Po 100 letech v partě, se kterou jsme tenkrát začínali. Díky kluci:-).
radous10-PP07.11.2024
MicanVelká radost. Pár let jsem to pokoušel, ale řekl bych, že až letos jsem měl opravdu dobrej program do vrchní části. Zejména díky Vojtěchovi, kterej to se mnou pár dnů lezl a přinesl novej vhled na věc. Sřídavě jsem to letos nacvičoval s Nedokončenou (jako i dříve). Minulej rok jsem do toho dal snad jeden regulérní pokus a vyhnil, funíce jak lokomotiva, v díře před potvrzovákem. S letošním vyladěným programem jsem tam vyhnil celkem pětkrát, no pár dalších kroků jsem udělal ale bez šance. Nakonec byl klíč k přelezu večírek s Bouchačem na Holštejně a strategie moc se v posledním odpočinku nezdržovat, odcházelo mi pak core :). Takže letos nakonec šestej ostrej pokus. Teď už to jen vyhrnou na RP a pak to každej rok několikrát tréninkově opakovat jak Dava :D10-PP27.04.2025
Velká radost. Pár let jsem to pokoušel, ale řekl bych, že až letos jsem měl opravdu dobrej program do vrchní části. Zejména díky Vojtěchovi, kterej to se mnou pár dnů lezl a přinesl novej vhled na věc. Sřídavě jsem to letos nacvičoval s Nedokončenou (jako i dříve). Minulej rok jsem do toho dal snad jeden regulérní pokus a vyhnil, funíce jak lokomotiva, v díře před potvrzovákem. S letošním vyladěným programem jsem tam vyhnil celkem pětkrát, no pár dalších kroků jsem udělal ale bez šance. Nakonec byl klíč k přelezu večírek s Bouchačem na Holštejně a strategie moc se v posledním odpočinku nezdržovat, odcházelo mi pak core :). Takže letos nakonec šestej ostrej pokus. Teď už to jen vyhrnou na RP a pak to každej rok několikrát tréninkově opakovat jak Dava :D
MikulášTotální mrda, docela dalo zabrat, asi nejvíc času a pocitově i nejtěžší co jsem dosud vylezl10-PP15.06.2025
Totální mrda, docela dalo zabrat, asi nejvíc času a pocitově i nejtěžší co jsem dosud vylezl
Polda JPPPS nákoleníky - takže lehčí třeba o 12,71 %? Celkem v klidu, cestou jsem i cos cvičně zandal. Project continue, this is just beginning10-PP22.06.2025
S nákoleníky - takže lehčí třeba o 12,71 %? Celkem v klidu, cestou jsem i cos cvičně zandal. Project continue, this is just beginning
lienerthS nákoleníky10-PP16.07.2025
S nákoleníky
VasekLezeno s levym nakolenikem. Na balkon cca 9, spis min. Odpocinek na balkonku a pak dobry program a vytrvalost vstric topu :)10-PP17.07.2025
Lezeno s levym nakolenikem. Na balkon cca 9, spis min. Odpocinek na balkonku a pak dobry program a vytrvalost vstric topu :)
zaoralfKonec jedné životní etapy. Obrovská satisfakce. Tenhle pocit si budu pamatovat do konce života. Bavilo hodně moc.10-PP09.09.2025
Konec jedné životní etapy. Obrovská satisfakce. Tenhle pocit si budu pamatovat do konce života. Bavilo hodně moc.
Polda JPPPVylezeno po vlastním jištění. Kapitola o velké cestě dopsána. Dnes jak nic a pak RP s vytahováním cajků :)1RP12.11.2025
Vylezeno po vlastním jištění. Kapitola o velké cestě dopsána. Dnes jak nic a pak RP s vytahováním cajků :)

 Přidání cesty do deníčku
 Foto dne:

Pravý pilíř, 5+
 Databáze cest:
Všechny cesty (192260)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Moschettone rosso 6b+ Lecco/Como
Pesce palla 6b Lecco/Como
Gandalf e Smigol 6a+ Lecco/Como
Mi si è aperto il buchino 6a Lecco/Como
Polvere di stelle 6b Bergamo-Brescia
Nově komentované:
Mi si è aperto il buchino 6a Lecco/Como
Mi si è aperto il buchino 6a Lecco/Como
Superditon 6a+ Bergamo-Brescia
Brusel 6+/7- Bořeň
Geronimo 8A+ Viklany

 Nově v diskusi:
Re: Horn - Hornopožárský les | Re: Horn - Hornopožárský les | Re: Presky | Re: Presky | Presky | Re: lezec.cz | Re: Horn - Hornopožárský les | Re: Horn - Hornopožárský les | Re: Lana dvojcata | Horn - Hornopožárský les |

 Nové komentáře:
Re: Je za tím fyzička, neznalost nebo něco víc? | Re: Je za tím fyzička, neznalost nebo něco víc? | Re: Ach jo | kde co | Re: Neuznat | Také gratuluji! | Re: Neuznat | Re: Je za tím fyzička, neznalost nebo něco víc? | Re: Neuznat | Re: Neuznat |

 Kde to vře:
Janja Garnbret přelezla cestu Bibliographie 9b+ (116)
Na svěťáku na Štvanici závodí i tři ruští lezci (96)
SP v lezení na obtížnost Praha (24)
Pepa Šindel přelezl cestu obtížnosti 9b. (14)
Světová lezecká elita míří do Prahy, na Štvanici začíná svěťák (12)
SP v bouldrech a v lezení na obtížnost Praha (12)
Lezecký park Davle: Z ošklivého lomu lezecký ráj (6)
Alpy: sedm mrtvých horolezců během 24 hodin (5)
Zákaz lezení na Kozlovi (4)
Nová venkovní bouldrovka na střelnici Placy u Příbrami (2)

 Nově v inzerci:
La sportiva Theory | Vyřazená lezecká lana - jakékoli délky | Průvodce pro staromilce | LaSportiva Python 42 | Hledám pronájem bytu Děčín,Ústí nad Labem | Spacák Patizon g1100 | Tilak Raptor, vel L., goracovka | Expedicni boty, výškovky | Tarantule, vel.39 | Dámská přilba |

 Anketa:
Posuzuješ bezpečnost jištění před nástupem do cesty?
 Ano – aktivně si zjišťuji informace  
 1117 
 Ano – spoléhám hlavně na vizuální kontrolu 
 1231 
 Kombinuji obojí (něco si zjistím + vizuálně posoudím) 
 1429 
 Řídím se doporučením ostatních 
 1394 
 Neřeším to – lezu vše 
 1094 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.
Na webu NaVylet.cz objevíte pestrou paletu turistických cílů a tipů na výlet napříč celou Českou republikou. Nechybí ani oblíbené lezecké oblasti jako Český ráj s pohádkovými skalními věžemi či dramatické Labské pískovce, které lákají dobrodruhy i horolezce z celé Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy © 2000–2026 Lezec.cz


Zobrazit desktopovou verzi