Komentáře
Před pár lety možná hezká ale dnes hnusná vopocená cesta která je i pro zkušeného lezce oříšek.
Zapsal: DavidT, 16.12.2003 14:09:07 Podle me je to pekna cesta ktera je zatracene kratka a taky dost husta po malych ale ostrych listach ktere nejsou videt..OS se to snad vubec neda vylezt, ale ten bouldr se mi libi..
Zapsal: Honza, 17.09.2004 10:31:36 ostry listy tam sice sou, ale az nad tema vopocenjma dirama :-)) OS fakt husty, chce to podle me mit tak dva stupne prevahu nad cestou. ale je to rudicka klasika nejklasictejsi. a nez se oklouzala, tak byla klasifikace 7 :-))
Zapsal: Kojot, 17.09.2004 11:17:28 Než se oklouzala tak to byla klasická Weiserova 6+.:-))).
Zapsal: vlk, 17.09.2004 12:18:33 sak to odpovida :-))))
Zapsal: Kojot, 17.09.2004 12:29:03 Aby ne, však Pavel není žádný výpravčí inflačních vlaků!:-)).
Zapsal: vlk, 17.09.2004 13:49:36 Ahoj Vlčáku,koukám, že ty si na ty inflační vlaky nějak potrpíš ;-))
Zapsal: berny, 17.09.2004 15:10:18 Byl jsem u dvou lehkých zranění (kotníky a modrá prdel) v této cestě. Vždycky to bylo o špatně nabraným posledním chytu před cvaknutím slaňáku a pak pád na to ukloněný předskalí. Já si před tím posledním chytem dycinky cvakl takovej malej nýteček a to oni ne. Tak teď už to asi nepolezu, neb řetízek na konci cesty je pěknej, ale po tom nýtečku zbyla jen dírka a tu si už necvaknu.
Zapsal: adam, 05.09.2007 14:10:01 jo jo, spolulezec by mohl povídat, stalo se mu presne to same pri cvakani slanaku... myslim, ze to take hned tak uz nepoleze
Zapsal: T, 05.09.2007 14:29:32 Spolulezec nemusi litovat, pac to podruhe neleze nikdo. Blbejsi cestu aby clovek pohledal. Ale kdo se nevzda, najde: Vychodni na Hrebenac je onen gral, prekonavajici svou vymrdovosti i Vylov...
Zapsal: Petricek, 05.09.2007 15:04:22 Býval tam, asi ještě na jaře. Taky jsem si ho cvakal a docela neurazil. Nahoře ňák rychle natíká. Jsem docela rád, že už ji mám vylezenou a nemusím se pod ní už nikdy více navazovat...i když už mě to tam letos trošičku táhlo=) Nic méně to nemení nic na tom, že je to tak trošku výmrd cesta=) Předpokládám, že nýtek tam někdo dodal a ten někdo nebyl autorem cesty a proto tam už není...Ale padání od slaňáku jsem si taky už zažil a i bez toho nýtku jsem dopadl celkem v pohodě...
Zapsal: Mrnda, 05.09.2007 15:17:47 Petricku, tys nevylezl 6tku? Chachachaaaachichichooo!!! To me tedy prekvapujes.
Zapsal: ThomasKa, 05.09.2007 15:37:52 Vylezl, hodnotnym stylem AF. V klicovym miste jsem fakt nechapal, co mam jako delat. Na RP jsem to uz ani nezkousel, kdybych chtel klouzacku, nejedu do Sloupu, ale v zime na prehradu.
Zapsal: Petricek, 05.09.2007 15:47:17 U slaňáku bývalo madlo, ze kterýho se dalo v pohodě a bezpečně cvakat. To tam už není a je tam taková tupá hrana. Ono nejde ani o to, že by člověku nateklo - na to je to dost krátký, ale z té tupé hrany může ruka klidně ujet. To se stalo mně a ten pád - respektive dopad na tu ukloněnou plotnu dole - byl skutečně hodně nepříjemnej. Kdyby to bylo s nabraným lanem tak je to už fakt o průser. Takže bacha!
Zapsal: Moaré, 05.09.2007 17:36:13 Mám vlastní zkušenost s touto cestou z roku 1989, kdy byl nahoře ještě nýt a člověk musel po přelezení této cesty ještě vylézt nahoru tou levou lehkou cestou, aby mohl dostat karabinu z nýtu. Cestu nahoru si pamatuju, ale dole to byl sešup. Letěl jsem já i ten šutr, co se mnou vypadl, když jsem vycvakával svou karabinu z nýtu. Co bych dal za ten slaňák...Zápestí, kotník, páteř= rok rekonvalescence a trvalé následky.
Zapsal: Em, 05.09.2007 18:24:39 Chytal sem ten pad, kterej tady popisuje Moaré a fakt to nebylo vubec prijemny! Ta cesta stoji za prd a k tomu tohle... Nestoji za to..!
Mě se ta cesta líbí a kamaráda tak nadchla že na ni speciálně trénuje.
Zapsal: Pavel, 05.09.2007 20:24:24 Myslim, ze jsme na ni vsichni specialne trenovali...pamatuju si ze jsem doma zhyboval pravou rukou za mydlo a levou jsem drzel sparku mezi dlazdickama v koupelne...:))
Zapsal: Mrnda, 05.09.2007 20:26:38 delka: 8-9m?
Zapsal: tah-sha-tunga, 23.02.2008 19:45:36 btw, som precital komenty a nevies, co secia maju...sak je to fpoho cesta. kludne si dam znova... :}
Zapsal: tah-sha-tunga, 23.02.2008 20:38:39 Souhlasím. Cesta je fpoho. Jen přijít na to jak na ten boulder po voklouzaných lištách a je to.
Zapsal: patapufa, 06.07.2008 19:53:56 je nutne to lezt v mrazu, pak listy drzi:-)
Zapsal: foton, 09.01.2009 12:33:28 ale kdeze...ide to aj v lete, len vtedy to je naozaj tych 7- :}
Zapsal: tah-sha-tunga, 09.01.2009 12:44:08 Souhlas s fotonem, v zimě je to o dost příjemnější, na léto doporučuju Mrndův trénink s mýdlem:))
Zapsal: Leošák, 09.01.2009 19:57:44 tj.?
Zapsal: tah-sha-tunga, 10.01.2009 00:48:44 Ten nově dolepený 3. bh udělal z této krátké cesty překližku bez jakéhokoliv kouzla. Smutné.
Zapsal: M., 17.09.2009 07:59:34 Neřekl bych. Dřív v těch místech býval nýt, takže je to v podstatě jen jeho nahrazení.
Zapsal: Moare, 17.09.2009 09:51:28 No jestli je tam přidanej borhák, tak je to fakt tregédie! Navíc když není problém cestu pozkouset TR. Možná tam býval nýt, ale byly tam i obě ty spodní jišta? Vlku, tos byl ty?
Zapsal: Leošák, 17.09.2009 10:14:17 Kdepak, na tomto jsem se s Pavlem nedohodl a nedávno jsem to lezl bez něj, jisté však je jedno, že si poslední dobou někteří začínají myslet, že není třeba dodržovat výjimky MŽP apod. takže asi začne být veselo, protože já jsem se několikrát vyjádřil jasně.
Zapsal: Vlk, 17.09.2009 10:19:15 Zadna tragedie to neni, nedej z kratkyho opocenyho kvaku nejakou kultuvni moralovku. Navic nyt tam byval a bylo proc, pada se na nastupovou plotnu a kotniky muzu prasknout. A zkouset TR abych slavnostne prelezl osmimetrove 7-, ses prastil na fritu do hlavy, ne?
Zapsal: Petricek, 17.09.2009 11:41:27 Kdyby aspoň byl v místě bývalého nýtu, ale je to horší, je na půli cesty mezi druhým bh a slaňákem. Petříčku asi to bude kultovní morálovka pro tebe, když se tam bojíš, že spadneš. S takovou to za chvílu už nebudou Rudice, ale železné doly:))!
Zapsal: M., 17.09.2009 14:48:38 hm...ze by uz aj do krasu prisla ta nova moda lezenia (ze istenia meter od seba)? Stara Saxi, teraz Vylov... zislo by sa nieco aj do Anarchie, aby clovek nepadal na zem, ked nespravi ten uvodny boulder
Zapsal: tah-sha-tunga, 17.09.2009 15:21:13 Hosi, vy jste hrdinove, nestacim koukat. Ja se tam nebojim, ale dva nepekny pady jsem tam uz videl. Dokazovat si neco na Vylovu a Saxi, kdyz lezu o nekolik stupnu vys a kecat pak o zeleznych dolech proste nemam zapotrebi.
Zapsal: Petricek, 17.09.2009 15:54:39 Petricku mas recht! Pro M: myslís, ze by nekdo s vyjimkou samotneho autora cesty v tak frekventovane oblasti a ceste, ktera je vsem na ocich, pridal jisteni? Pokud se pletu, tak pardon.
Zapsal: ThomasKa, 17.09.2009 15:56:30 "Kdyby aspoň byl v místě bývalého nýtu, ale je to horší, je na půli cesty mezi druhým bh a slaňákem"...no však to je plus mínus to místo, kde ten nýt dřív byl. Slaňák tam původně údajně nebyl vůbec. Pak tam byl přidán a cvakal se z madla, který časem upadlo. Cesty se holt v čase mění... Nicméně jestli ten nový bh nedal Vlk (myslel jsem si že jo), jak vyplývá z jeho příspěvku, tak bude asi stejně brzo vytlučen.
Zapsal: Moare, 17.09.2009 16:03:29 Nýt byl sakra vejš.
Pro všechny, co se jim ta cesta se dvěma bh nelíbila - nelezte ji - svět se nezboří.
Zapsal: M., 17.09.2009 16:37:52 On se nezbori, ani kdyz tam budou borhaky tri. Kdyz uz pouzivaj takovy primitivni argumenty, vasnosto.
Zapsal: Petricek, 17.09.2009 16:41:04 Petricku, je pravda, ze ten 2. bh vo Vylove je na blbom mieste (ze by mohol byt vyssie), ale riesit to tym, ze sa tam navrta treti, to nie je nic moc...
Zapsal: tah-sha-tunga, 17.09.2009 16:54:09 mám dojem, že nové jištění osadil správce skal !!!! :-)
Zapsal: tomas, 17.09.2009 18:49:21 Přesně o tom byl můj komentář. A jestli tomu tak je, tak M a tah-sha-tunga, pokud tedy respektuji to, ze autor cesty ma pravo rozhodovat o umisteni, kvalite a poctu jisteni, by si meli posypat hlavu popelem.
Zapsal: ThomasKa, 17.09.2009 19:43:48 no, ak je to Pavlova robota, tak ok ...nic to vsak nemeni na tom, ze 3 borhaky su tam zbytocne (a teraz nekonkretizujem, ktory z nich je ten nadbytocny)
Zapsal: tah-sha-tunga, 17.09.2009 20:47:37 Pokud si to tam přidal Pavel Weisser, tak jo, ok. Jinak to tam nebude mít dlouhou životnost, stejně tak jako pajcování jiných cest.
Zapsal: M., 17.09.2009 21:21:35 Zajímavé, všude kde se objeví "M.", rozběhne se flaMe. Tady teda nějak přepnul do češtiny, ale "velikost" diskutovaného problému zůstává :-).
Zapsal: d., 17.09.2009 22:15:37 možná podobnost, jenže na "M" začíná asi každý desátý jméno, dej další pivo
Zapsal: , 17.09.2009 22:49:28 Petříčku, tohle vubec neni o tom jestli jde o hnusnej oklouzanej kvak, podle tebe podřadné obtížnosti, nebo ne. Jen mi to vadí z principu. Včera sem se bavil s Vlkem a to jištění tam Pavel nedal, tak snad brzy zmizne. Si řikam jak se budu tvařit až jednoho dne uvidim novy borky v Testamentu, Volání divočiny, 50. dnu a tak, to bude paráda:)
Zapsal: Leošák, 18.09.2009 08:52:50 ta sunka a M, ved to lezte bez borhakov, ved na 10 metrov staci tucnu bouldermatku. Zas plna huba reci, ako to je v pohode, hlavne ak leziete o 2 stupne viac a poznate to naspamat. Ale ak do toho nalezie niekto na OS a lezie +- uroven 7, tak to nemusi dopadnut najlepsie. A dochramat sa na 10 metrovej ceste... Ved je to skalka a este k tomu ak na tom mieste nit bol...
Zapsal: winetou-kokotou-tunga, 18.09.2009 09:03:57 Jaký flame? Jaká nebezpečná cesta? Pokud tu někdo obhajuje neoprávěné přidávání bh do cest, tak ať vůbec neleze do skal. A co se týče nebezpečnosti, ta cesta měla jedinný morálový krok půl metru pod slaňákem. Kdo dá boulder na OS, jistě potom udělá 2-3 tempa po velkých chytech do cvakací polohy slaňáku vlevo. Místní neřeším. A kdo si nalhával u druhého bh, tak je jasné, že možná měl potíže u slaňáku. To ale pořád není důvod, si z toho udělat překližku.
Zapsal: M., 18.09.2009 11:00:28 Jestli to tam nedal Pavel, tak neni o cem se bavit. A Leone, blondyna zase nic nepochopila, co? Nejde o podradnou obtiznost, ja se tomu nevysmivam, ale kdyz bude nekdo chtit zkusit nacvicit prvni 7-, najde v krase iks lezitelnejsich a zejmena hezcich cest. Vylov vetsinou lezou lidi, co se v krase nevyznaji a jinde lezou treba sedmicky, tak zkusi normalne odspodu. Jo a principy a zasady jsou pro pitomce, to bys uz mohl vedet.
Zapsal: Petricek, 18.09.2009 11:08:36 :))
Zapsal: Leošák, 18.09.2009 15:06:29 naco bouldermatka, debile? okrem toho, nikde som nepisal, ze to je v pohode - ta cesta je VYMRD, ale to si moze precitat kazdy v tejto diskusii. okrem toho, ako pisal M., nad 2. borhakom su uz dobre chyty a clovek by sa musel zdrbat v poslednom kroku, aby skoncil s nohami v tej platni. mozno by si si to mal ist najprv vyliezt, aby si vobec vedel, drahy odvazny a premudrely anonym, ako ta cesta vyzera
Zapsal: tah-sha-tunga, 18.09.2009 17:31:22 Cesta mi přišla celkem v pohodě a dokonce se mi ty kroky i líbily:-) A borhák nahoře rozhodně neurazí.
Zapsal: Došlík, 26.04.2010 19:28:19 To je nejbozejsi cesta na celem sirem svete!...priste to lezu solo a BEZ bouldermatky!Borhaky bych vymlatila vsechny a vsude, hyzdi skalu!
Zapsal: Martin Strnadel, 06.11.2010 10:51:37 A proč né rovnou za 5, že jo ? :-)
Zapsal: Krab, 18.02.2014 21:16:54
Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|