LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Omluvenky nepadaj, jde se lézt.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
Novoroční Open (11.01)
Novoroční pohárek (25.01)
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)

Žebříček
Cesty:
1.Šindel 12447
2.Votoček 12262
3.Trojan 12246
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11156
3.Volf 11006
Hory:
1.Groš 7855
2.Skopec 7324
3.Rojko 7286

Výsledky
Kontinentální pohár a MČR v ledolezení (07.12)
EP v ledolezení Žilina (23.11)
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)

Deníčky
5679 lezců
1146278 cest
Nové přelezy:
Hafty 9
Sweet Chil 10-
Druhá Vlna Xb
Tsunami 7c
Zona 30 8b
Elektrické 7C+
Detonář 8A+
Vareando C 7c
Noodledrea 8A/8A+
La Chevre 8a

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES

o neštěstí pod Langtang Lirung

Na svůj nejnovější rozhovor o smrti lezeckého parťáka Ondreje Húserky při sestupu ze sedmitisícovky Langtang Lirung v Nepálu upozornil včera na Facebooku Marek Holeček. K rozhovoru v pořadu Blesk Podcast Mára uvádí: "... si můžete porovnat můj pohled a veřejné prohlášení SHS JAMES. ..."


Standa Holec   [úpravy] 09:15 05.12.2024Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Rozhovor10:16:25 05.12.2024
Za mě pěknej rozhovor.
odpovědět 
 Re: Rozhovor15:56:55 06.12.2024
Je mi fakt líto kam se ta komunita horolezectví ubírá.. podívejte se na dokument o hard wey na Everest kde všichni zarvali.. taky je pak pranýřovali. Viz himálajské dobrodružství.. jezdil jsem do Tater a bylo to vždycky sáhnout čertovi do prdele.. a to jsem lezl hovna.. běžte do prdele co Máru obviňujete..
Filip Rulišek odpovědět 

 Rozhovory v bulvarnych dennikoch10:26:02 05.12.2024
Plánujete okrem vzájomného hladkania sa v rozhovoroch pre bulvárne denníky, aj nejakú diskusiu napríklad s horolezeckou komunitou kde by ste mohli dostávať aj nepríjemnejšie otázky?
huserka podpovědět 
 Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch11:37:05 05.12.2024
Běž už do hajzlu s tim lynčem. Horolezecká komunita má jasno - Za Ondrovo vytržení slaňáku Mára nemůže a následně pro Ondrovo záchranu udělal maximum možného.
odpovědět 
  Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch12:06:01 05.12.2024
Co to tu meleš?Ty zastupuješ lezeckou komunitu? Okamžitě běž k zrdcadlu a dej si facku ale pořádnou děláš to pro sebe ty vořechu!!!
Rádio Jerevan odpovědět 
   Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch13:27:34 05.12.2024
Chybal si mi so svojimi vecnymi komentami, ako vzdy.
Paloodpovědět 
    Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch15:08:35 05.12.2024
Nech sa páčí.
Rádio Jerevan odpovědět 
  Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch12:21:23 05.12.2024
Neblázni. Reaguješ zřejmě na příbuzného, který se podepsal a píše tedy za sebe, pokládá otázku, která dává smysl a přes jistou ironii je položená slušně.
Ty jsi anonym, který si z jakéhosi zvláštního důvodu bere do huby lezeckou komunitu celkově, jako by byl její mluvčí, jsi vulgární, což je nevhodné hned dvojnásob (příbuzný, reakce na slušně položenou otázku), a smysluplnou otázku nebo výzvu šmahem shazuješ ze stolu. Já bych teda do skupiny, za kterou chceš takhle mluvit, byl nerad zařazovanej.
Od začátku se většina výtek k Márovi týkala nešťastného způsobu, kterým o události komunikuje. Rozhovor v Blesku, bulvárním médiu, lze právem vnímat za další z nepříliš vhodných projevů, to je asi srozumitelné a výhrady P. Húserky v tomhle docela chápu. Myslím, že nejen P. Húserka, ale především Mára by mohl zvolit jiný, mnohem decentnější způsob sebeprezentace, jímž by neprovokoval. Třeba že by mediální prezentaci na nějakou dobu dost omezil a nebo by se ji pokusil aspoň vést způsobem, který nebude nemalou část lezecké komunity, nehledě na pozůstalé z rodiny, zbytečně dráždit. - Nechci poučovat Máru, tohle je reakce na "Já", který by si tyhle věci asi mohl uvědomit, než bude nepřiměřeně reagovat na slušné a dost možná oprávněné výtky.
Je mi líto, že jsem se nechal vyprovokovat k reakci, ale zdá se mi to potřebné. Říkám si, že Mára se asi částečně prezentuje, jak se prezentuje, z mediálně-strategických důvodů, což je pro mě asi trochu chucpe, a lezec.cz tady nechává otevřenou nepěknou diskusi z možná stejně chucpe důvodů, nevím. A já k tomu přispívám.
P.odpovědět 
  Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch12:40:01 05.12.2024
Evidentně patříš do té části komunitiky, která neví, kdy mlčet, podobně jako Marek. Ach jo.
Pmodpovědět 
 Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch12:00:31 05.12.2024
Pane Huserka, a jak byste si tu diskuzi představoval? Situace je jasná.. dva lezci, extrémně náročné podmínky (které oba znají a ví do čeho šli), jedno jištění které to nedalo a stalo se neštěstí. Fakta. O čem dál je potřeba diskutovat? Změní se diskuzí něco? Ondru to nevrátí... poučení si z takové diskuze taky nikdo nevezme. V Nepálu dělali všichni pro záchranu těla první poslední. Všem je to líto, ale čas plyne dál.
Tereza Novotnáodpovědět 
  Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch12:09:32 05.12.2024
Myslíte veřejný lynč? Chcete ho dotlačit k "přiznání" aby se Vám ulevilo? Co čekáte že uslyšíte? Přiznání že ze vše může Mára? Chcete najít za každou cenu viníka? Kdyby něco vědomě posral neoznačil by třeba místo spacákem, nenavigoval by helikoptéru a šerpíky v díře. Prostě by se nesnažil aktivně se podílet na Ondrovu vyzvednutí. Třeba je hlavním viníkem Vaše rodina (jestli jste to Vy) že Ondru podporoval v jeho koníčku který je potencionálně smrtící a laikovala mu větší a větší extrémy...
odpovědět 
  Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch12:25:21 05.12.2024
Co třeba odpustit si rozhovory pro Blesk? Chtěla byste, aby na smrti vašeho příbuzného parazitovala všechna možná, třeba i bulvární média?
P.odpovědět 
   Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch14:10:52 05.12.2024
Zrejme keby prestali tu vypisovat vasi blizky nezmysli a obvinovat cloveka na zaklade domienok by on nemusel neustale vysvetlovat uz davno povedane a ostal by Ondro v mysliach ludi nie spaty s tymto lincom. Taktiez si myslim, ze Ondro musel byt s Maarom velmi v pohode a dost mozne ze by s nim teraz aj suhlasil.
odpovědět 
    Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch14:20:18 05.12.2024
No a tady se právě zase nabízí ta otázka (řečnická), jestli je Blesk to nejlepší místo, kde vysvětlovat a hájit se. Viz příspěvek P. Huserky.
P.odpovědět 
     Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch14:22:47 05.12.2024
Dobry rozhovor, pustil som si ho dva krat.
odpovědět 
     Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch14:28:55 05.12.2024
Viděl sem ještě rozhovor z Hudy stěny v Brně a tam teda paní reportérka působila dost "policejně". Tady tohle, na to že je to pro Blesk, mě přijde hodně v pohodě.
odpovědět 
     Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch13:51:00 06.12.2024
Hezky pises.. vlastne i za me. Dik
Posilam pozdrav, mej se fajn a zase nekdy :)
A.odpovědět 
  Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch18:16:41 05.12.2024
Domnívám se, že většina lidí neobviňuje Holečka ze smrti kamaráda. Jde o to, co se stalo potom, když se choval neempaticky a slavil. Smrt kamaráda můžu jít zapít, ale nebudu se u toho fotit a posílat to na sociální sítě.
odpovědět 
  Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch07:54:21 06.12.2024
Jasno v tom má iba ten, kto si myslí, že 8 + 10 = 40
labuťodpovědět 
 Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch13:36:43 05.12.2024
A ta odborna horo... by bol ako kto? Martin Varga a vy prisediaci?
Paloodpovědět 
  Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch19:52:09 05.12.2024
Nie ty Paľo diskuter
odpovědět 

 Přestaňte živit bulvár10:40:47 05.12.2024
Od začátku od nehody je Mára stavěn do role oběti,
obětí je však Ondra. Bude lépe když Mára na nějakou dobu
přestane  k této nehodě veřejně vystupovat a  tím přestane živit bulvár diskuzema, které do celé situace vnáší akorát zmatek a nevraživost. Prospěje to všem, především pak Ondrovým kamaradům a blízkým.
odpovědět 
 Re: Přestaňte živit bulvár08:41:24 06.12.2024
Presně tak!
odpovědět 
 Re: Přestaňte živit bulvár12:35:50 06.12.2024
Mozno by sa k tomu nepotreboval dookola vyjadrovat, keby sa od zaciatku neboli sirili vymyslene verzie a priame/nepriame spochybnovania Holeckovych cinov po nestasti.

Mne tiez prisiel jeho sposob opisu udalosti vrcholne necitlivy, ci uz prilisne detaily alebo stylizacia na sposob ako keby pisal kapitolu do knihy. Pri fotkach z oslavy by bolo viac na mieste sa stazovat na toho idiota, co ich zverejnil, i ked Holecka by kratke vyjadrenie na sposob, ze nemuseli byt zverejnene, urcite nezabilo.

Zrejme sa ku smrti stavia trochu inac nez vacsina ludi asi aj bude dost narcis a exhibicionista, to ale z neho nerobi zleho/nemoralneho cloveka! Mne pride ovela dolezitejsie ako sa zachoval pocas nestastia, som zvedavy kolko tych internetovych hrdinov by v takej situacii riskovali svoj vlastny zivot a isli zachranovat partaka k smrti unavani niekam do trhliny. To nakoniec potvrdili aj zachranari, ktori isli hladat Ondrove pozostatky (ktorym Holecek tiez pri hladani pomohol ako vedel), potvrdili Holeckovu verziu a podakovali sa mu za odvahu pri pomoci Ondrovi.

Ak bola nieco skutocna zumpa, tak to boli prave komentare plne konspiracii a spekulacii pod vyjadrenim Jamesu. Ten je svojej podstate este nevhodnejsi nez Holeckove kvetnate popisy dalosti. Lebo kym pri Holeckovi bol problem vo forme vyjadrenia, majstri z 'komisie alpinizmu' vo svojom clanku vnasaju pochybnosti o tom, ci Holecek urobil naozaj vsetko, a to bez toho, aby tomu nazncaovali hociake overene informacie. Neviem sice, co je skutocna uloha takzvanej komisie alpinizmu, ale asi by to nemalo byt vnasanie vody na mlym konspiratorom a internetovym hrdinom, ktory budu teraz obvinovat Holecka a podielat sa na medialnom lynci.
odpovědět 
  Re: Přestaňte živit bulvár14:31:49 06.12.2024
Moc pěkně napsaný. Tímto bych se taky omluvil Marovi, že sem ho nazval kokotem vzhledem k jeho způsobu vyjadřování. Po zhlídnutí dvou rozhovorů s ním nezbývá, než konstatovat, že je prostě takovej, jakej je, ať se nám to líbí nebo ne. Úlet je, co tu předvádějí jiní v čele s "komisí alpinismu James". To hadám stačilo.
odpovědět 

 Nechte už Maru na pokoji11:33:14 05.12.2024
Jako chápu, že je to těžké, ale už byste mohli nechat Máru na pokoji.
To, že je to exhibouš a narcis, to se ví už desítky let, ale nezaslouží si ten pranýř, ať už se s tím neštěstím popasoval jinak než ostatní.
Nevěřím tomu, že se dalo po onom pádu dělat něco víc, i vzhledem k tomu, v jakém byl stavu.

stepaodpovědět 

 Sis nevsiml vole?12:06:34 05.12.2024
Nevim, zda to tady diskutujicim neuniklo, ale provozovatel tohoto webu sem tyto clanky cpe naprosto cielene a s jasnym ucelem naopak ty hloupe diskuse podporit. Nejde mu nic jineho nez o navstevnost a prodej reklamy, pod jakoukoliv zaminkou.
Nostradamusodpovědět 
 Re: Sis nevsiml vole?14:35:07 05.12.2024
Proto nychom se na ty komenty měli vys... ať nepodporujeme byznys s lidským neštěstím, který lezec.cz využívá
odpovědět 
  Re: Sis nevsiml vole?14:45:57 05.12.2024
Naprostý souhlas. Lezeme sem, diskutujeme a správce webu si mne ruce....
Robertodpovědět 
   Re: Sis nevsiml vole?18:11:45 05.12.2024
Ale zase takto to tady může být zadarmo... Účast - i pasivní - ve zdejších diskusích je vlastně taková forma předplatného... Tak si vyber;)
odpovědět 
 Re: Sis nevsiml vole?15:00:55 05.12.2024
Suhlasim, tiez tym ze komunikujeme o tych bludoch to v podstate aj prizivujeme. Opustam debaty na LEZEC.cz. V podstate uroven diskusie s anonymnimi identitami nema moc prospesny vyznam. Majte sa a pekny den.
Paloodpovědět 

 Pekny rozhovor14:11:00 05.12.2024
Pekny rozhovor a velmi pozitivny clovek.
Paloodpovědět 
 Re: Pekny rozhovor19:54:18 05.12.2024
Kto? Ty palo
odpovědět 

 Rozhovory o smrti pre Bulvár08:12:28 06.12.2024
Ak si predstavím, že by niekto pár dní po smrti môjho blízkeho nebodaj dieťaťa v bulvári, dokola niekolko krát a za odplatu vyrehotaný rozoberal podrobnosti o jeho poraneniach, zdravotnom stave a dokonca najintímnejšie detaily jeho poslednych chvíl, jeho umierania, kedy odišla duša, kedy to je už len schránka, ktorá si už nezaslúži žiadnu pozornosť ani úctu ... tak si viem predstaviť že by ma to v tom žiale a utrpení mohlo kludne aj zabiť. Je to sypanie soli do otvorenej rany na srdci rodiny a blízkych.
huserka podpovědět 
 Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár09:17:10 06.12.2024
Chová se jak kokot od začátku, mrzí mě, že to Ondra neprokouknul a s někým takovým do toho šel.
odpovědět 
 Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár09:25:44 06.12.2024
Věd ano tak by to mohlo být. Jen on sám řekl že za ty rozhovory peníze nikdy nebral, ani v minulosti. On se byl najíst a oslavu nedělal on, ani on nezavěsil fotky na svůj web. Ani na těch fotkách neposoby jako na jiných kde slaví. On není ten který má potřebu stále o tom diskutovat a patlat se v tom. On ne. Upřímně, to vy tady stále podsouváte různé teorie a bludy a pak čekáte odpovědi na které on musí pořád dokola odpovídat. To vy to dělate. To vy.
odpovědět 
  Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár14:42:21 06.12.2024
On za to nebere peníze. On jen ví, že musí být vidět. Pokud nebude vidět, nevydělá peníze později. To je celé.
Mára je prostě Mára a historie ho bude soudit čím v čase dále, tím víc objektivneji. A za dlouhý čas po něm zbyde ten pravý obraz.

S.odpovědět 
   Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár16:54:44 06.12.2024
A jak víš, jak uvažuje a co ví? Další magor, co dává průchod svým fantaziím, aniž by si uvědomoval, že jsou to jeho výklady a jeho představy.
chocholoušekodpovědět 
   Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár17:54:11 10.12.2024
Mara je v ČR číslo 1

Globálně první liga. Otázka jestli top 10 nebo 20 nebo 50 nebo 100.

Zviditelňování v té míře, které z tohohle lze vytřískat, mu zásadní efekt neudělá, sponzory mít bude tak jako tak. Z influenceření má prdlajz, takže extra engagement na IG mu dár možná pár stovek.

odpovědět 
 Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár09:31:35 06.12.2024
Tak ho přestaňte všichni dokola lynčovat, on se pak má jen tendenci bránit a vysvětlovat víc, než by to dělal normálně. Nevybavuju si, že by např. po smrti Zdeňka Hrubého nastal takový kolotoč a Mára by měl potřebu něco dokola vysvětlovat a obhajovat se. Berte to tak, že při extrémním lezení se takové věci stávají a lezci mají často dost tvrdou slupku, jinak by to ostatně nemohli dělat. Vyčítat jim necitlivost svědčí spíše o nepochopení. Přeji Vám upřímnou soustrast.
Jirkaodpovědět 
  Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár14:55:07 06.12.2024
Jen at se brani, ukazuje to jakej je. Kdyby to fakt mel vyreseny jak rika, tak drzi hubu a nedava 3 rozhovory tydne. To je fakt humus.
odpovědět 
   Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár14:57:33 06.12.2024
mylis se vůbec nemas pravdu
odpovědět 
    Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár18:26:28 06.12.2024
Uznavam, ze tohle je jeden z tech lepsich, mene arogantnich rozhovoru, mozna mu to docvaklo, ze dela neco blbe. Ale porad si mohl nektery veci odpustit.
odpovědět 
     Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár22:17:50 06.12.2024
mne skor pride absurdne ze kam to dospelo. on dal prve pisomne vyjadrenie na faceboku. potom nastal doslova hon na bosorku, ako sa vyjadruje, bujne predstavy co posral... ale on to nemal potrebu dalej rozmazavat. debilne okolie o par ludoch ho doslova nuti nebyt tym kym je a menit ho na obraz svoj, je to dost primitivne.
odpovědět 
      Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár16:06:32 07.12.2024
A když ti někdo řekne, abys vyskočil z okna tak vyskočíš?
odpovědět 
       Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár16:18:18 07.12.2024
A myslienka je kde?
odpovědět 
 Re: Rozhovory o smrti pre Bulvár10:17:07 06.12.2024
vy nechodite do prace? vy smutnine zavreny doma v loznici? beda, jestli vas nekde a uvidim vas se usmat, beda!!
odpovědět 

 tlem08:54:50 06.12.2024
Proc se furt tak blbe tlemi a smeje?
joudalodpovědět 
 Re: tlem09:55:56 06.12.2024
Protože ho rajcuje pozornost druhých....
odpovědět 

 Kolik jich ještě dá? 09:12:56 06.12.2024
Jestli to děla za peníze, tak je kreten. Jestli to dělá zadarmo, tak je ještě větší cu.ak než jsem si myslel.
odpovědět 
 Re: Kolik jich ještě dá? 09:32:46 06.12.2024
promiň, ale ču.ák budeš spíš ty :-(
Jirkaodpovědět 
  Re: Kolik jich ještě dá? 14:50:00 06.12.2024
Ja to psal bez cenzury, to me fascinuje, ze tohle se tu cenzuruje.
odpovědět 
   Re: Kolik jich ještě dá? 07:39:26 07.12.2024
Vím o tobě
Foltýnodpovědět 

 PRO VSECHNY ZVANILI23:55:53 06.12.2024
RIKEJTE SI CO CHCETE ALE MARA JE BOREC. UDELAL MEGA VYSTUP A PŘEŽIL A SNAŽIL SE POMOCT NEKOMU KDO MEL SMULU. A TY KONSPIRACNI KECI TADY O NEM JSOU PRAKTICKY OD VSECH CO BY SE POSRALI UZ NA NASTUPU A MISTO TOHO ABY NA SOBE MAKALI TAK RESI PICOVINY. UvEDIMTE SI ZE KLUCI DALI POTENCIONALNI ZTATelEJ CEPIN. A co JSTE DALI Vy? :))))
Kajaodpovědět 
 Re: PRO VSECHNY ZVANILI08:26:09 07.12.2024
amen ... :(
PS: Objevil se nam tady takovy nesvar! kec bez kecu jako hrad bez hradu ... proto kecy nikoliv keci ... to slovo se tu posledni dobou dost pouziva a je to skutecne usmevna HRUPKA
j.odpovědět 
  Re: PRO VSECHNY ZVANILI14:18:04 07.12.2024
Omlovám se se hrubku i za ty velký písma ale jsem moc rad ze se mnouu souhlasíte.
Kajaodpovědět 
   Re: PRO VSECHNY ZVANILI17:09:05 07.12.2024
Ne, rozhodně nesouhlasím. Nemyslím se za to Mára může ( za tu nehodu), ale svým chováním, které absolutně postrádalo a postrádá nějakou empatii k blízkým a pozůstalým, si za to může sám. Nedivil bych se, kdyby mu to teď naopak delalo i dobře. Preci jenom bez té nehody by asi tolik zájmu o jeho osobu nebylo. Líto mi ho není vůbec, a myslím že z toho že za tu nehodu může on ho nikdo neobviňuje. Řeší se tu pouze jeho chování, který je fakt zvláštní. Věřím ale že v tu danou chvíli pro Ondru udělal maximum. Ještě se mohl aspoň zkusit přetvařovat že ho to trápí pro jeho rodinu a blízké, a byl bych stále jeho fanda. :)
Lodpovědět 
    Re: PRO VSECHNY ZVANILI18:15:55 07.12.2024
Je pravda že jsem někde zaslechl že si Mára tuhle mediální pozornost objednal a že některi prispevatele do diskuzí jsou dokonce najmutý a to právě proto aby se o výstupu mluvilo a měl tak větší šanci na zlatý cepín. Možná je do ty medializace zapleten i James. Asi jde o něco většího než si tu dovedeme představit.
odpovědět 
     Re: PRO VSECHNY ZVANILI22:15:53 07.12.2024
Je to tak, podla poslednych zisteni je fo toho zapleteny aj Soros, plati Holeckovu medializaciu krvavymi petrosekelmi. A okrem neho aj Bill Gates, ten si chce z Holeckovych zlatych cepinov vyrobit superzbran na ovladnutie sveta.
odpovědět 
      Re: PRO VSECHNY ZVANILI08:13:30 08.12.2024
No je z toho pro Maru především dobrej byznys,
Zveřejňováním dalších rozhovorů mu dává moznost
dalšího zviditelňovani zejmena teď před Vánoci.
Kupujte jeho kniížky, ať je smrt Ondry i měkomu prospěšná.
odpovědět 
       Re: PRO VSECHNY ZVANILI08:51:03 08.12.2024
A konecne Maara dosiahol zviditelnenie aj tej masy idiotov ktora mu mohla byt uplne ukradnuta. Konecne dosiahne na diamantovy cepin ktory udeluje James s Huserkovou rodinou Vargom.... A konecne dosiahne na olymp. A tym co ho sledovali uz davno a je u prdele zlaty cepin ostanu len oci pre plac. Picu... cepin je jedna vec, ale co vyliezol Ondro s Maarom to je mega.
odpovědět 
        Re: PRO VSECHNY ZVANILI17:48:53 08.12.2024
Tak prečo tu dajaky idioti pridavaju prispevky s Marom?
Dav mohl zostať bez povšimnutí.
odpovědět 
        Re: PRO VSECHNY ZVANILI17:54:59 08.12.2024
Hele, ok ale za jakou cenu to vylezli?
Žiju v tom, že prvni by v horách měla být "bezpečnost".
Na lezeni je totiž největší umění zůstat co nejdéle na živu.
A k tomu nechť mi dopomáhá i můj parťák.
odpovědět 
         Re: PRO VSECHNY ZVANILI18:36:36 08.12.2024
Pokud by na horách byla první bezpečnost, znamenalo by to zůstat sedět v krčmě.
honzaodpovědět 
          Re: PRO VSECHNY ZVANILI21:08:09 08.12.2024
To by neznamenalo...
odpovědět 
         Re: PRO VSECHNY ZVANILI17:50:29 10.12.2024
Žiju v tom, že prvni by v horách měla být "bezpečnost".

Je tomu tak a je to dobře v kontextu amatérů a gájdění.

Nicméně tohle neplatí, nikdy neplatilo a nikdy nebude pro extrémní horolezectvi, neb s tím by zaniklo.

V kontextu tohohle konkrétního výstupu by kluci nemohli dát ani nástup pokud by bezpečnost měla být na prvním místě. A možné sestupovky .. podívej se na to video seráku .. ruská ruleta má menší riziko než slejzat tohle nezávisle na skillu
odpovědět 
 Re: PRO VSECHNY ZVANILI12:10:49 07.12.2024
zatímco tobe se posral jen capslock
odpovědět 
 Re: PRO VSECHNY ZVANILI16:08:24 07.12.2024
Přesně! A kdyby si tu vrtuli zavolal, tak by bylo po cepinu! Mára žádnou svoji záchranu NEOBJEDNAL!!!
odpovědět 
  Re: PRO VSECHNY ZVANILI22:34:55 16.12.2024
vyrok o tom ze neobjednal svoji zachranu je zamerne vytrzeny z kontextu situace, ktera nasledovala davno po Ondrejove smrti. Takze zustava otazka, jestli manipulujes zamerne nebo jen tupe papouskujes neco, co vytrhl z kontextu nekdo jinej. Ale suma sumarum je to otazka ciste recnicka a ve skutecnosti jsi kazdymu v tyhle diskuzi uplne sumak. Kdo chce psa byt...
odpovědět 
 Re: PRO VSECHNY ZVANILI16:17:39 08.12.2024
Mele se tu páté přes deváté, motá se tu technická stránka s morální a t.d. Těch pár lidí co problematiku těhle cest a expedic znají má vcelku jasno a nemusejí to hodnotit. Tak to skončeme a kdo to chce rozebírat dále, nechť se baví u piva či v metodických komisích. Hovgh.
HonzaKodpovědět 
  Re: PRO VSECHNY ZVANILI18:00:01 08.12.2024
Hodnotenie James napísal Mgr.Heuger,ostatní poklonkovaci mu to schváliln nie všetky mal by sa za to tak ako pán.Koler ospravedlniť,keďže nemá žiadne argumenty že to bolo tak ako písal.
odpovědět 
   Re: PRO VSECHNY ZVANILI18:14:43 08.12.2024
Nemá se za co omlouvat. Napsal to velmi pěkně,citlivě.
Nikoho z ničeho neobviňuje. Citim z toho snahu, přesunout kritiku na James a autora prohlášení.
odpovědět 
    Re: PRO VSECHNY ZVANILI09:46:42 09.12.2024
V tom pripade bolo velmi pekne a citlive aj uverejnenie fotiek z oslavy ze ano...

Vyjadrenie Jamesu je uplny fail a je aj absolutne nevhodne. Jednak nie je uloha Jamesu, posudzovat ako kto smuti a dvak v podstate spochybnuju, ci Holecek urobil pre zachranu vsetko. A to bez hociakych dokazov alebo informacii, ktore by tomu nasvedcovali. Toto je uz vyslovene zakernost, nakolko to nahrava konspiratorom, co sa uz stihlo aj naplno prejavit v diskusii na FB stranke jamesu a ciastocne aj na lezcovi.
odpovědět 
     Shrnul bych to.10:16:16 09.12.2024
Ja bych to shrnul:
- Mara nikdy nechtel nikoho zabit
- Ondra umrel
- Mara si zachranu nevyzadal
- Mara komunikoval mirne necitlive
- James komunikoval mirne necitlive
- Fotky byly mirne necitlivy
- V horach je kazdy sam za sebe

Jaky z toho plyne ponauceni? Nekdy je lepsi nechat vsechno vychladnout a zacit davat prohlaseni s klidem a kdyz vim, ze jsem tak trochu asocialni kokot, mozna to nechat nekoho zrevidovat nez to prdnu na socialni site.
odpovědět 
      Re: Shrnul bych to.11:09:30 09.12.2024
Amen!
odpovědět 
      Re: Shrnul bych to.09:30:50 10.12.2024
Což nic nemění na tom, že to Mara nezvlad.. Ať si každej myslí co chce.
...odpovědět 
       Re: Shrnul bych to.12:01:21 10.12.2024
ved nemeni, komunikaciu nezvladol ani Mara, ani James. Obidve strany by si mohli do buducna zobrat ponaucenie o komunikacii z prispevku vyssie:

' Nekdy je lepsi nechat vsechno vychladnout a zacit davat prohlaseni s klidem a kdyz vim, ze jsem tak trochu asocialni kokot, mozna to nechat nekoho zrevidovat nez to prdnu na socialni site.'

odpovědět 
        Re: Shrnul bych to.19:42:28 16.12.2024
Všichni horo/lezci (ne ta svoloč na plastiku) jsou asociálové. Do jednoho. Čím víc výkonosti a slávy mají tím větší to jsou asociálové.Takovej Messner je to samý.
odpovědět 

 kolka varianta situacie toto je? 18:06:56 11.12.2024
super, cize varianta situacie c. 4 (minimalne teda)
takze najnovsie sa uz spolu rozpravali, mara hore, ondro dole (pripominam ze prva sprava priamo od neho bola - rval jsem jak tur, ziadna odpoved tak som isiel dole) , nemal satelit ale tefefon ci naopak alebo snad oboje, uz sa ani boh v tom nevyzna a nebol vybity, teda iba skoro ale uz nefungoval iba trocha ale a nikam nevolal hlavne preto lebo uz je stary a fakt na tie male tlacitka nevidi.
sa v tom uz sam zamotava ze ani nevie o com toci.
marek holecek je sice skvely lezec ale zly clovek.
emodpovědět 
 Re: kolka varianta situacie toto je? 10:42:54 12.12.2024
Ked uz niekoho kritizujes, aspon si od neho precitaj/vypocuj ako to bolo. Holecek to do detailu popisal a objasnil. Detailny clanok najdes aj na lezcovi. Bol to prave James co prvy den zverejnoval dezinformacie o tom, ze Ondrej este zije a Holecek ho tam nechal. Aj zachranari, ktori isli po Ondrejove ostatky potvrdili Holeckovu verziu (rozrezany batoh atd). Holecek bude tak trochu bez empatie a narcis, ale zly clovek budes skor ty, ked tu takto hadzes obvinenia. On, narozdiel od teba, riskoval svoj zivot ked isiel za Ondrejom do trhliny.
odpovědět 
  Re: kolka varianta situacie toto je? 11:28:07 12.12.2024
podobne ako tvoj vzor si dezorientovany v case, priestore aj faktoch.
emodpovědět 
   Re: kolka varianta situacie toto je? 14:31:03 12.12.2024
Tvoje verze? Promin spatne se ptam. Tvoje zdroje?
odpovědět 
    Re: kolka varianta situacie toto je? 16:15:50 12.12.2024
prve vyjadrenie M.H., druhe vyjadrenie M.H.(vsetky pastnute v roznych clankoch aj tuna) , rozhovor pre hiking, rozhovor pre +7dni, rozhovor pre markizu, tento rozhovor pre vas blesk.
emodpovědět 
    Re: kolka varianta situacie toto je? 17:35:39 12.12.2024
tak sem daj link na nejaky ten clanok, kde by Holecek sam potvrdil povodne dezinformacie. Ja som tu prvu verziu videl iba v clanku z Jamesu, od ktorej sa Holecek od sameho zaciatku distancoval. Ak take nieco mas, tak sa ti ospravedlnim. V opacnom pripade ostanes dalsi konspiratorsky picusko
odpovědět 
     Re: kolka varianta situacie toto je? 18:15:12 12.12.2024
picusko je ten kto ta urobil to za prve.

za druhe ja som neni tvoj sluha, ked si blby a nevies citat a nevidis ze v kazdom rozhovore je o nie nepodstatnych veciach (vid napriklad co pisem vyssie) nieco ine to je tvoj problem.
emodpovědět 
      Re: kolka varianta situacie toto je? 20:05:29 12.12.2024
Mas to pomylene trochu, picusko je tvoj tatko a ty si to po nom zdedil
odpovědět 
       Re: kolka varianta situacie toto je? 23:52:26 12.12.2024
Ale má pravdu, koukni na jeho vyjádření a všechny rozhovory. Každej ten příběh je trošku jinej, podle toho za co dostal coud.
odpovědět 
        Re: kolka varianta situacie toto je? 18:13:17 13.12.2024
Ja som praveze jeho vujadrenia sledoval od zaciatku, plus som si vypocul aj nejake rozhovory a co sa tyka opisu udalosti, je dost konzistentny. Jedina verzia, ktora absolutne nesedi, bola ta povodna od Jamesu a od tej sa Holecek od sameho zaciatku distancoval. Samozrejme ze idioti ako picusko 'em'si vedia vymysliet sokujucu konspiraciu, ked sa v oboch vyjadreniach objavia 2 podobne slova ('rval jsem jak tur'), alebo nebodaj niekde spomenie v jednom rozhovore slaby a vjednom ziadny signal. Ako keby to nieco menilo na veci.
odpovědět 
         Re: kolka varianta situacie toto je? 23:29:30 13.12.2024
Signifikantne se neliší, ale v těch zajímavých detailech dost.
odpovědět 
        Re: kolka varianta situacie toto je? 11:22:51 16.12.2024
to je typicka crta fanatickych obdivovateloch rozncyh sociopatov - su to povacsine duchom jednoduchsi ludia, ktori taketo "drobne nuansy" voebc nie su v stave registrovat, proste to presahuje ich mentalnu kapacitu.
odpovědět 
         Re: kolka varianta situacie toto je? 17:46:24 16.12.2024
Az na to ze si uplne mimo. Je rozdiel medzi drobnymi nuansami, ktore maju nejaky vplyv na celok a medzi tymi ktore na nic vplyv nemaju, ale za to osoby toho najnizsieho intelektu (vid 'em') z nich vykonstruuju nove teorie. Inac bol som medzi prvymi, kto Holecka kritizoval za nevhodne vyjadrenia, ty fanaticky obdivovatel sociopatov.
odpovědět 
      Re: kolka varianta situacie toto je? 09:41:25 14.12.2024
Jak telenovela 😂😂. Som zvedavy ako toto obludarium skonci. Najskor da Maara prve vyjadrenie. Niektorym sa nepacilo. Potom dal dovysvetlenie ich bludov. Tak to islo niekolko krat. V podstate ani nie je mozne odpovedat rovnako ked odpovedas na bludy. Tie bludy niekto syale prizivuje. A potom sa Bludos ozve ze su vlastne nezrovnalosti v bludoch. Ale stale to nemeni nic na fakte ze Ondra tam spadol. Maara mal este tie gule zliezt za nim. Nechal aj spacak aby sa dal najst. Vsetko jeho konanie smerovalo k snahe zachrany alebo vyprostenia. A nejaky Bludos sa tu do nekonecna odbavuje na svojich myslienkovych pochodoch. Bludos co sa tyka mna, ani raz si ma nezaujal a uz sa to ani nestane. Myslim ze by bolo pre teba fajn sa ist porozpravat z odbornikmi.
odpovědět 
 Re: kolka varianta situacie toto je? 00:30:39 14.12.2024
došly prášky nebo jen obyčejná noncompliance? Spolupracuj, s bludy se dá něco dělat a pojišťovna to hradí jistě i na Slovensku.
odpovědět 
  Re: kolka varianta situacie toto je? 10:01:42 14.12.2024
Na slovensku sa sirenie bludov stava uz pomaly vacsinova zalezitost, vid vysledky poslednych parlamentnych a prezidentskych volieb. Pochybujem, ze s tym bude chlapec ochotny nieco robit.
odpovědět 
   Re: kolka varianta situacie toto je? 11:37:29 14.12.2024
Na Slovači se s tím budete muset smířit stejně jako u nás v česku. Prostě demokracie. Co kdo ve volbách chtěl to má.
Honzaodpovědět 

 Foto dne:
Demi Lune
Lapinerie, 7b
 Databáze cest:
Všechny cesty (180095)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Welcome To The Jungle 5 El Chorro
La Mejó 5 El Chorro
Adherencia Extrema 4+ El Chorro
Esquerra 5 El Chorro
Fisurón 4+ El Chorro
Nově komentované:
Mikromagie 7B+ Rybníček
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Hells Bells 6c Leonidio
Dědicům Palachovým 6 Srbsko
Gurus 7c+/8a Tajo Del Abanico

 Nově v diskusi:
Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami |

 Nové komentáře:
Re: Achttausend drüber ud drunter | Re: asiatka | Re: ??? | Re: ??? | Re: ??? | Re: ??? | Re: Achttausend drüber ud drunter | Achttausend drüber ud drunter | Re: Holeček na hrad | Re: Holeček na hrad |

 Kde to vře:
Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES (86)
Ondrova hvězda (59)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (41)
Video: Adam Ondra a Jakob Schubert zkouší DNA 9c od Seba Bouina (31)
Zkusíme to znova (30)
Salzburskou cestou na Watzmann, (16)
Berounské Vánoční OPEN 2024 (6)
EpicTV: Videomedailon o Pepovi Šindelovi (5)
Kontinentální pohár v ledolezení na obtížnost v Brně (5)

 Nově v inzerci:
Wánachten na lyžích | Scarpa ALIEN RS | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Praha Big-Wall | Ve dvou se to lépe leze | Rád poznám parťačku, která už ví, co chce | Pinguin Gelanots XP | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43 | Finale Ligure |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 789 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 702 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 590 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 624 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 522 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.