LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lepší starej horolezec, než mrtvej hrdina.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Volf 11106
3.Stráník 11056
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5675 lezců
1143858 cest
Nové přelezy:
Vrbata 7c
Sinter Wan 7b+
Armata Sik 7b
Sascha On 7b
O Erastis 1
Braveheart 7b
Fran-Fran 7b+
Tarantula 7c
KalyNikhla 7b
Sudoku 7c

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Rock 'n' Wall - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Klára Kolouchová se vrací na další pokus o výstup na K2

Klára Kolouchová (Poláčková) se vrací na K2 (8 611 m), o níž se pokoušela už dvakrát. Včera informovala z Pákistánu, že  expedici na 2. nejvyšší horu světa zahajuje. Loni zde výstup nedokončila kvůli žaludečním problémům a předchozí výpravu jí v roce 2016 smetla lavina.

Do asijských velehor se vrací po několika týdnech odpočinku po úspěšném výstupu na osmitisícovku Kančendženga  – třetí nejvyšší horu světa s výškou 8.586 m - na níž vylezla v květnu.

Výstup na Kančendžengu, na níž stála jako první Češka, prezentovala jako součást tréninku a příprav na tuto letní expedici na K2.




Kromě Kančendžengy má z osmitisícovek Klára za sebou ještě výstup na Mount Everest v roce 2007 a na Cho Oyu v roce 2006.

sth   [úpravy] 12:44 16.06.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Kyslík do foroty21:40:04 16.06.2019
Chtel bych prispet na cerstvy vzduch na jeji vyprave na sestitisicovku. Kam mohu poslat penize?
Pisu to schvalne sarkasicky, protoze si myslim, ze je to proste slendrian.
Kyslikodpovědět 
 Re: Kyslík do foroty21:42:06 16.06.2019
Souhlas
odpovědět 
  Re: Kyslík do foroty22:42:03 16.06.2019
Neuveritelne trapna
odpovědět 
   Re: Kyslík do foroty23:21:43 16.06.2019
Rakoncaj, aby mohl něco vylézt, tak si tam musel ještě přividělávat kupř. natáčením, tahat těžkou kameru apod. Dneska tam lezou manažeři, kteří nevědí, jak si s těma prachama, co vidělávají prakticky nic neděláním max. tak buzerováním druhých, udělat život zajímavější.
Asi to je právě ten jejich syndrom. Když vnímám, že vlastně sám nevytvářím žádný hmatatelný hodnoty pro společnost, tak si tu prázdnotu takového "produktivního" života musím něčím vyplnit.
Hlavně nezapomeňte mnozí komentovat, že jsem to napsal jen proto, protože jí závidím ;) Klasika na lezci.cz Hlavně se nesnažte o tom hlouběji přemýšlet. To by vám uškodilo.
vesnický buranodpovědět 
    Re: Kyslík do foroty07:34:56 17.06.2019
Možná to není kvůli prázdnotě. Možná je to o potřebě silných zážitků; takových, jaké ne každý ke štěstí potřebuje. Možná je to o obojím. Možná o něčem úplně jiném.
odpovědět 
     Re: Kyslík do foroty08:14:47 17.06.2019
..kyslik ani omylem..proc..kdyz na to nemam jedu jinam..hotovo..kdyby ho zakazali..maj tam petinu lidi..jenze i pakistan potrebuje vytriskat z toho prachy..
zakazal bych to proste jen z duvodu ochrany prirody..ale vem to cert..
yeanodpovědět 
    Re: Kyslík do foroty08:11:59 17.06.2019
"...prakticky nic neděláním max. tak buzerováním druhých..." Tims o sobe a k tomu, jak na tvuj prispevek nahlizet, rekl vse podstatne.
DXodpovědět 
     Re: Kyslík do foroty11:08:56 17.06.2019
Dnes kdo chce, může ze sebe celkem snadno udělat facebukovou celebritu, ač za ním jinak nic není. Klára alespoň leze na kopce. A je to ženská. Asi má štěstí v tom, že je momentálně jediná Ceška, která v Himálaji leze a proto nemá konkurenci. Můžete namítat, že její styl neodpovídá současnýmu insiderovskýmu trendu horskýho lezení, ale co na tom. U nás je jediná..
insiderodpovědět 
      Re: Kyslík do foroty13:11:50 17.06.2019
Ok, de facto tedy sám píšeš, že s její styl lezení není ok...takže tvůj příspěvek je v podstatě zbytečnej, protože ten zbytek jsem už nesmysly. Bžt žena přece není žádná a nemoc a to, že je někdo facebooková hvězda, i když to není ničím vyfutrovaný, s tím nemá vůbec nic společenýho a principielně to taky nic nemění (podle známého - když někdo krade, tak já taky můžu krást a je vlastně v pořádku).
odpovědět 
      Re: Kyslík do foroty17:19:01 17.06.2019
ahoj, vim minimalne o trech dalsich CS-SK holkach na osmach, ktere i v soucastnosti smajdavavaji po tech nejvyssich kopcich a to bez kysliku (Olca Novakova, Miri Jirkova a Slovenka Barbora Boyer)
PS:vubec se neozejva nejake moje posramocene ego tim, ze Miri jezdi a zije se mnou, ale myslim, ze je treba priste pozjistit nejaky info nez vypustim hlasku na lezce :-)
Honza Travaodpovědět 
       Re: Kyslík do foroty17:20:33 17.06.2019
... samo drzime Klarce palce ...juuu to se to rymuje :-)
Honza Travaodpovědět 
       Re: Kyslík do foroty11:33:57 24.06.2019
Co vím tam lezli ale na "nižší osmy". A nevím jestli tomu rozumíš, ale je velký rozdíl jit na 8 000 nejaký drobný a na 8 500 a víš
Karelodpovědět 
    Re: Kyslík do foroty11:21:59 17.06.2019
Ze svýho pohledu musím říct: kéž by tři čtvrtiny lidí, co nyní vytvářej hmatatelný hodnoty, se radši věnovali nicnedělání, buzerování ostatních a jiným abstraktním činnostem.
popelářodpovědět 
     Re: Kyslík do foroty11:50:31 17.06.2019
...aneb z extrému do extrému. To by určitě bylo o hodně líp.
odpovědět 
     pipka z fitka & Lithium do foroty14:35:29 18.06.2019
Hlavne klid panove a damy, pomejme ze i abstraktni cinnost je doprovazena castou tvorbou hormonu naserutinu, spamosteronu a toxitocinu majici dalekosahle nasledky na nejen popelare. Zadna abstraktni tvorba neni zcela abstraktni a i vzruch muze byt tezsi jak nevetrany vzduch. Cerstvej kyslik taky neco vazi, navic je zdravej, kdyz ho nemas dost. Kdyz si ho holka vynese na zadech, proc ne :)
Ekopipkologodpovědět 

 prachy a kyslik10:56:06 17.06.2019
Hmhm. Jako sportovniho vykonu si 8k s kyslikem uplne nevazim, ale...
[Sam mam nekolik 6k a 1x neuspesnou 7k neb spatna aklimatizace; vse alpskym stylem]
* k2  neni lehka hora; o tom zadna. Ani s kyslikem
* dojebat se do himalaji/karakoramu sice uz neni tak tezke jak driv, ale porad je to jebacka
* je to jeji konicek
* co videla do nej nacpe. Pokud to z nekoho vylaka tak budiz. Nemel se nechat.
* vule jebat se na 8k porad dokola je obdivuhodna

Nijak se ji nezastavam, ale myslim ze tyhle komentiky jsou ne uplne zaslouzene i na lezce
judovanaodpovědět 
 Re: prachy a kyslik11:24:53 17.06.2019
lajk
honzaodpovědět 
 Re: prachy a kyslik11:58:45 17.06.2019
Vidím to trochu jinak. Jestli leze s kyslíkem nebo bez je z hlediska výkonu obrovský rozdíl. Je tedy na místě uvést, jestli leze s kyslíkem, nebo bez. Mám dojem, že spousta lezců to dělá. Ona to ale nedělá, nedávno po úspěšném výstupu to neuvedla, nyní to neuvádí. To jednak.

Druhak - tvůj komentář není v některých bodech úplně fér. Např. pokud někdo vidí lezení s kyslíkem jako šlendrián, má na tento právo názor. Co na tom mění, že je to její koníček atd.? je skutečně vůle jebat se na osmitisícovku obdivuhodná?- dokážu si představit, že pro mnoho lidí na tom nic obdivuhodného není. Tvrdí tady někdo, že K2 není těžká hora? Je to těžká hora, ale je rozdíl, jestli to někdo vyleze s, nebo bez kyslíku. To bylo od tebe taky trochu nefér.

odpovědět 
  Re: prachy a kyslik13:33:35 17.06.2019
V době kdy cesty fixuji šerpové je podle mě obtiznost kopce druhořadá a stira se. Hraje roli spíše objektivni nebezpečí konkretni cesty. čili kdyz pojedu na Broad peak kde nikdo nebude tak může byt mnohem těžší než fixla K2 kde je 300lidi a nachystany výtah.
jagaodpovědět 
  Re: prachy a kyslik13:57:04 17.06.2019
Zase s kyslíkem, nejspíš.
Jako všechny minulé.
Kanchenjunga taky, na fotce z vrcholu je maska od kyslíku.
VladaModpovědět 
  Re: prachy a kyslik17:17:01 17.06.2019
no, asi bych měl bejt konzistentní a padni komu padni. a když teda chci bojovat za trvalou udržitelnost krkonošské cyklistiky vnesením omezení dřinou a nepohodlím, a uvítal bych zákaz vjezdu elektrokol do vrcholových partií krkonoš (snad s výjimkou podmíněnou jako pražská MHD zdarma, od 70 let věku a držitelé průkazu ztp a zttp), tak bych měl asi hlásat že kyslík je fuj.

takže jo, kyslík je fuj.
plnění snů fuj není.
Lukas B.odpovědět 
   Re: prachy a kyslik17:19:45 17.06.2019
omezni drinou je nesmirne dulezite. Elektrokola budou pronektere oblasti smrt.
judovanaodpovědět 
    Re: prachy a kyslik14:02:47 18.06.2019
doufam ze jejich rozsireni povede i k jejich omezeni..je to ekomoped v lese nema co delat..ale treba v rychlebech na trailech je od zacatku zakazali..v trutnove zatim ne..ale to je na jinou diskusi..ovsem je to presne to tema..dlouhodobe udrzitelnosti...kazdy nemusi mit pravo na to byt vsude..obecne by mi nevadila ani zona bez aut kolem krkonos jizerk...atd..jako na matterhornu..Neco musi masovy turismus odrzaovat..na pisku napr vzdalenost mezi kruhy..dikybohu..
yeahodpovědět 
   Re: prachy a kyslik17:56:54 17.06.2019
Ja bych zakazal kyslik na elektrokole.
odpovědět 
    Re: prachy a kyslik19:25:51 17.06.2019
Elektrokolo je něco jako mágo...
odpovědět 
     Re: prachy a kyslik06:30:55 20.06.2019
To není pravda
odpovědět 
      Re: prachy a kyslik18:57:19 23.06.2019
je
odpovědět 
      Re: prachy a kyslik18:57:21 23.06.2019
je
odpovědět 
 Re: prachy a kyslik14:48:00 17.06.2019
* vule jebat se na 8k porad dokola je obdivuhodna, jakkoliv subjektivne vnimana jako mrhani casem
judovanaodpovědět 
  Re: prachy a kyslik09:31:06 18.06.2019
Znám lidi, pro které vůle potřebná k jebání se na osmitisícovku není vůbec obdivuhodná. A krom toho, je to přece její koníček, její zábava...jak to jde dohromady s nějakou obdivuhodnou vůlí? Jestli je to její koníček, tak se do toho třeba vůbec nutit nemusí, naopak se třeba nemůže dočkat a vůle a nějaké přemáhání se je to poslední, co řeší...
odpovědět 
   Re: prachy a kyslik14:05:01 18.06.2019
Furt se jebat na stejny mista, na stejnoucestu. Bleee. navic aklimatizce, vynasky... Ja kdyz nedal tu svoji sedmu, tak jsem si rekl a dost. Tolik krasnych mist po himalajich, a ja tu zabiju tejden na jednom ledovci. Ja vubec nechapu, jak nekdo muze dobrovolne neco takovyho delat. Kdyz nekdo dokaze neco co ja ne, tka to svim zpusobem obdivuju. Ze je to zarov en hrozna ztrata casu je uz jina. Ale asponto motivuje se hejbat.
judovanaodpovědět 
    Re: prachy a kyslik10:50:39 19.06.2019
Pořád nechápeš. Všichni lidi to nemusí vidět stejně, jako ty. Pro tebe je to obdivuhodné, pro ně ne.
odpovědět 
     Re: prachy a kyslik15:05:59 19.06.2019
S tim nepochopenim, jste na tom zrhuba tak stejne. Oni se totiz mnozi lide, svete div se, divaji na svet i jinak nez ty.
odpovědět 
      Re: prachy a kyslik13:36:32 20.06.2019
...je tohle možný? :))) Takhle retardovanej koment jsem už dlouho neviděl. Nejsi po lobotomii? Nedokážu si totiž představit, že by tohle napsal někdo s funkčním mozkem v hlavě. Je přece jasný, že člověk, kterej píše o tom, že různí lidi můžou mít na stejnou věc různé názory, chápe, že se lidi můžou dívat na svět jinak, než on.

Ani jsem netvrdil, že můj názor je jedinej správnej - záměrně jsem si dal práci s tím, aby to bylo jasný; přesto se najde někdo jako ty, kdo si nedá dohromady jedna a jedna.
odpovědět 
       Re: prachy a kyslik22:26:09 20.06.2019
mě se zdá že tvoje mentální kapacity týpek před tebou odhadnul celkem dobře. Musíš to mít těžký.
odpovědět 

 když už tu tak poplkáváme...14:15:12 17.06.2019
...nikoho ještě nenapadlo zmínit uhlíkovou stopu, kterou tyhle expediciónes znamenaj. Myslim všeobecně, neřešim jednu ženskou, ať je jakákoli.

Lidí je víc, životní úroveň dříve chudších zemí se zvyšuje a v těch, které neplatí za chudší, se různý formy sportu, expediční lezení nevyjímaje, stávají stále populárnější. Za současnýho vývoje tomu dávám dekádu, maximálně dvě, pak už si na takovouhle expedici vyrazí málokdo. Ale kdo ví, kam se věci posunou, lanovka na Everest už je v plánu, nějakej menší hotýlek poblíž vrcholu myslim taky a lidi nemoudřej, byznys je byznys, to samý s konzumem.

A z tohodle úhlu pohledu má debata o tom jestli s kyslíkem nebo bez docela velkej smysl. Bez kyslíku by tam lezlo lidu sotva za nehet.
T.tjodpovědět 
 Re: když už tu tak poplkáváme...14:48:50 17.06.2019
toz to by bylo super zakazat kyslik na velky kopce:) Podepisu!
judovanaodpovědět 
  Re: když už tu tak poplkáváme...20:10:53 17.06.2019
zákaz je řešení, ale viděl bych i jiná. Třeba
- přísnější omezení počtu ročních povolení pro výstupy s kyslíkem oproti menšímu omezení lidí lezoucích bez kyslíku.
- Časová omezení, kdy v určitý dny by lidi s kyslíkem nesměli nastoupit do cesty.
- pravidlo přednosti v určitých klíčových místech, kdy by lezci s kyslíkem museli pustit před sebe nebo nechat kolem sebe projít lezce bez kyslíku.

Našlo by se toho víc, jde jen o to dosáhnout jednotný vize, což je v současnosti utopie, která leckoho jistě rozesměje.
T.tjodpovědět 
   Re: když už tu tak poplkáváme...08:12:02 18.06.2019
Momentálně je vize, pro země, kterých se to týká, prodávat povolení na kopce. Pár mudrlantů pod Sněžkou na tom sotva co změní
odpovědět 
    Re: když už tu tak poplkáváme...22:53:13 18.06.2019
Nezmění a ani nemají takový ambice, rozhodně ne odsud.
Na druhou stranu mi přišlo podnětnější sem vnést trochu jinej impuls, aby se tu trošku něčim smysluplnějším naředil (do značný míry nejspíš oprávněný) hejt proti nějaký holčině, která si až tolik pozornosti zatím nezaslouží.
T.tjodpovědět 
  Re: když už tu tak poplkáváme...21:22:00 19.07.2019
magnezium na pískovcích je taky zakázané a jak to ve skutečnosti vypadá?
odpovědět 
 Re: když už tu tak poplkáváme...13:58:47 18.06.2019
Souhlas. Pojďme si poměřit, kdo má delší.. uhlíkovou stopu.
honzaodpovědět 

 wo co gou11:32:21 18.06.2019
A o co tady jako jde? je to její věc. to je ty vogo jak kdybyste řešili, že se někdo v alpách při cestě na vrchol svezl lanovkou a šel / lezl až za horní stanicí a pak tady nebo jinde machroval fotkama. A ýe zrovna tohle dělá mrtě lidí. Proč nešlapou fakt z údolí? Kolik sil a času ta lanovka ušetří. Fakt musíte být strašně šťastní, když tady řšíte toto, ale přeju vám to! :)
odpovědět 

 Fufina12:19:58 18.06.2019
Pusťte si na instáči to její video z fitka. Je to pouze a jen ambiciózní fufina, co nic neznamená. A ano. Je to její věc. Jen škoda, že si najde místo i tady na lezci.
Romanodpovědět 
 Re: Fufina13:21:48 18.06.2019
Link? Asi neumim hledat...
Todpovědět 
 Re: Fufina19:47:25 18.06.2019
Tak ty sis tu take nasel misto, a to znamenas jeste mnohem mene. Tak o co jde?
odpovědět 
  Re: Fufina14:41:30 19.06.2019
Najeď na fotku a objeví se ti šipka doprava. Poslední je video. Fakt trapas. Odpověď ke komentu níže: Jsem rád, že nic neznamenám a jsem bezvýznamný. Pořád lepší než ze sebe dělat šulínka (ženský rod si domysli sám) a nechat se natáčet ve fitku jak mládím dračíma ocasama.
Romanodpovědět 
   Re: Fufina15:08:17 19.06.2019
A nedelas ze sebe sulinka na internetu? Me prijde, ze ano.
odpovědět 
   Re: Fufina15:29:06 21.06.2019
No, a jiní se zase nechají natáčet jak bez trička hekají na nákým no name šutru, a nebo ti co si montujou na sebe outdoor kamery, jezděj na lyžích, na kole, běhaj... to je fakt strašný, viď? Prosím tě, jak tohle všechno zvládáš? čelit takovému náporu... To musí být hrozné..viď?
odpovědět 

 rakoncaj vs manažerka17:24:33 18.06.2019
Vůbec se nedá srovnat. Vůbec!! Oproti tomu, co dělal kupř. Rakoncaj si tahle nezaslouží vůbec publicitu. To že se o ní mluví jen podtrhuje, jak hluboko horolezectví kleslo.
Ještě že jsou tu pořád Márové a pak další, o kterých se ani neví. Ti ještě pořád dělají skutečné horolezectví (viz koment nahoře ty holky o kterých většina ani neslyšela).
odpovědět 
 Re: rakoncaj vs manažerka18:32:59 18.06.2019
A ted si predstav ze by se tu psalo o tobe. Bylo by jeste kam klesnout? Kazdy si muze delat co chce. Nejake blaboly o nejakem srovnavani nikoho nezajimaji. Vzdyt o to absolutne nejde. Proc by se mela Klara srovnavat s Rakoskou, Marouskem a dalsima? Dela co ji bavi, ma na to penize a hotovo. Tady jde spis klasicky o to vysmat se pekne po cesku za kazdou cenu vsemu a kazdemu...
janodpovědět 
  Re: rakoncaj vs manažerka20:25:22 18.06.2019
sehnala na to peníze od sponzorů a to ji nutí k propagaci. nazvala to expedicí a s ohledem na tohle vše, bych čekal, že v záhlaví tohoto krátkého článečku bude něco o reklamním sdělení. protože expedice to prostě není, o tom snad málokdo pochybuje.
odpovědět 
  Re: rakoncaj vs manažerka20:26:27 18.06.2019
Já sem nepsal, že nemůže dělat co chce. A ten rozdíl je, že o mně se právě nepíše. Protože by to bylo k smíchu. Zatímco o manažerce, která si draze zaplatila výlet do Himálaje ano. To je na tom právě žalostný.
Jsem přesvědčenej, že spousta lidí co sem chodí na web ani netuší jak to vypadalo, když lezl kupř. Rakoncaj. A proto nemaj srovnání. Pokud by ho měli, tak by jim článeček o takových "výkonech horolezkyně" přišel politováníhodný.
odpovědět 
  filosofie sportu22:50:25 18.06.2019
Jane, o tom že horolezectví kleslo, není pochyb. Je pochopitelný, že ti co se v tom nevyznaj, neuvidí souvislosti a dál si povedou to svoje. Stejně tak je jasný, že takových je většina. Pokud k těmhle nepatříš a neni ti zatěžko se zamyslet nad hodnotami, principy, etikou a celkovou filosofií určitýho sportu, je to jedině dobře.
T.tjodpovědět 

 Hovno06:12:18 19.06.2019
Tak tohle je hlavně o penězích takže velké hovno.
Pan Hovnoodpovědět 

 Doping14:55:39 19.06.2019
Nebudu tady jmenovat pervitinové prince (budiž jim země lehká..), ale osobně si myslím, že hranice mezi použitím pika a kyslíku je velmi malá. Není to fet, ale taky umí nasadit křídla a povznést o 2000m výš. A to jestli si to tam vynese - s tím běžte někam. Akorát je tam potom bordel a vypadá to tam jak feťácké doupě. Všude prázdné láhve, ho*na, sem tam mrtvola...hnus.
Ondraodpovědět 
 Re: Doping15:10:02 19.06.2019
A ty mrtvoly si prekracoval nebo ses je snazil snest dolu?

A zakazal bych i kofein, pekne nadavkovany, dela divy.
odpovědět 
  Re: Doping19:16:44 19.06.2019
on nemluvil o sobě. A má pravdu, po letech se tam naakumulovalo bordelu jaxviňa. Prý tam vloni nějak poklidili, ale jak moc, to ví jen Bůh, a jak dlouho to vydrží, to se odvíjí i od toho jak tuhle věc vnímají jak obyčejní lidi "tam dole", tak ti, co se rozhodnou sápat nahoru.
odpovědět 

 Sportovní hodnota11:43:09 24.06.2019
Je to naprosto nesportovní. proč?
1. lezení s kyslíkem snižuje sportovní hodnotu
2. lezení na fixech (instalované šerpy) snižuje hodnotu
3. nošení materiálu pod kopec šerpy také snižuje sportovní hodnotu.

Kdo použije nějakou s těchto berliček prostě podvádí, stejně tak jako když lezu starý VIIIc a použiju magnezium.

Myslím že s tim my musí dat za pravdu každý
Karelodpovědět 
 Re: Sportovní hodnota18:07:18 19.07.2019
Ja si nemyslim, ze se snazi vytvorit nejakou sportovni hodnotu. Leze cestou jenz prostoupilo mnoho lezcu pred ni. Tusim ze motivaci je zdolani samotneho vrcholu a neboji se k tomu pouzit jakoukoliv pomoc at uz to je kyslik nebo zdatny sherpa. Samotny vystup je dost odvazny i s kyslikem a clovek zde riskuje kejhak. Zacneme s Klarou s kyslikem a pak to treba nejaka jina ceska superbaba posune vystupem bez. Budme prejici, jelikoz tolik hejtu muze odradit kde koho, aby se o cokoliv pokousel. M.
Faltejsodpovědět 

 Tady to je ale lidsky odpad17:02:14 26.06.2019
Kláře přeji hodně štěstí a má samozřejmě můj obdiv.

To co jsem si přečetl nahoře je krom příspěvku od Trávy jedna nepřející žumpa za druhou- ubožáci.
Michalodpovědět 
 Re: Tady to je ale lidsky odpad18:50:45 19.07.2019
Nemáš pravdu, já jsem třeba jen zmínil, že by měla pravdivě a plně infomovat o podmínkách, aby si člověk mohl o její reportáži udělat lepší představu, a ne mlžit a výhýbat se některým otázkám. Nic víc. To přeci není nepřejícnost nebo závist. Nebo ano?
odpovědět 

 Foto dne:

Tratt
 Databáze cest:
Všechny cesty (179833)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Mission Impossible 8+ La Riba
Cesta Ke Smazání II Adršpach
Normální Cesta I Adršpach
Komín IV Adršpach
Berufsgärtner 8B Kremstal
Nově komentované:
O Erastis Sou 1 Kalymnos
J´Ai Du Temps Donc J´Ai De... 7b+ Kalymnos
Directa Reus 6b+ La Riba
De Sába 9- Lom Kobyla
#7 6b Margalef

 Nově v diskusi:
Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez |

 Nové komentáře:
Další další pohled | Hmm | Re: další pohled | Re: další pohled | Re: další pohled | Re: další pohled | Re: Komunikace | Re: Ledovec | další pohled | Re: Ledovec |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (64)
Rozhovor s Markem Holečkem po návratu z Langtang Lirung (6)
Rozhovor s Honzou Trávníčkem na kanálu naHoru.tv (3)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (1)

 Nově v inzerci:
Nové lezečky Scarpa Booster Vibram XS Grip2 | Horolezecké knihy | TENDON Master PRO 9.7 | Lezečky La Sportiva Miura | Korsica | PRAHA,PRODÁM VESTU | Tenaya Indalo vel. 37 | Mammut GTX kalhoty | Prodám VHT boty a mačky | Lano |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 518 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 438 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 406 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 394 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 356 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.