LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   OS, RP,... to zná každej, ale ZK? Zelenej ksicht:(
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
Novoroční Open (11.01)
Novoroční pohárek (25.01)
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)

Žebříček
Cesty:
36.Hronek 10285
37.Ondra 10253
38.Hebelka 10247
Bouldry:
36.Hronek 9028
37.Oliva 8953
38.Kohout 8875
Hory:
3.Rojko 7286
4.Černý 6808
5.Punčochář 6658

Výsledky
Kontinentální pohár a MČR v ledolezení (07.12)
EP v ledolezení Žilina (23.11)
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)

Deníčky
5679 lezců
1146474 cest
Nové přelezy:
Loneliness 7b
Dream 7c+
Goat Lover 7b
Lonely Lon 7b
Scorpion V 8c
Rattlesnak 9-
Greek Gift 8+/9-
Duracell 9-
Love Hurts 8+/9-
L´Homme A 8+/9-

Stěny
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Masacre Room - České Budějovice
Sportareál Klíny venkovní stěna - Klíny 210

Prodejny
HUDYsport - Praha 7
ALPI SPORT CENTRUM - Příbor
HUDYsport - Olomouc

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Ondra Beneš přelezl Papírový měsíc v Labáku

8c+?

smOndra Beneš přelezl v pondělí nejtěžší cestu v Labáku a asi i v ČR Papírový měsíc psanou za 8c+ a zapsal si ji do deníčku na Lezci jako 8b/8b+.

Cestu vylezl v roce 2000 Rosťa Štefánek a Ondra Beneš je zřejmě prvním, kdo ji od té doby přelezl.

Viz zápis cesty na Lezci:
Papírový Měsíc


a také: Top cesty v ČR





2 x Papírový měsíc (foto by Jiří Chára)

Lezec.cz   [úpravy] 12:10 02.05.2007Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Cestu...13:49:33 02.05.2007
No on je to spis takovy boulder ne to ma asi 4jisteni a asi tak 7metru ne?Ale peknej vykon gratuluju!!!
odpovědět 
 Re: Cestu...16:37:52 02.05.2007
Jen se ptám, páč tomu nerozumim moc, neni náhodou v pravidlech psáno, že min. vzdálenost mezi jištěníma jsou 3m?

Jakože když uběhne někdo 400 m překážek za 50 s a někdo jinej to samý za 45 s, ale překážky jsou o 10 cm kratší, tak přesto ten druhej je kingoš (protože rekord je někde u 47 s)?
uplne jinej martinodpovědět 
  Pravidla17:20:27 02.05.2007
Achy ty pravidla..., sice to je v pravidlech, ale jak je vidět tak to ČHS asi nezajímá, mají asi něco důležitějšího na práci :) Tím chci říct, že pravidlama se skoro nikdo neřídí, žádný tresty za to nejsou,tak se ptám k čemu jsou? Mohly by je zrušit ne? :)
odpovědět 
   Re: Pravidla17:22:28 02.05.2007
No zrušit by se nemusely, jen by se měly ODSTRANIT NĚJAKÝ NESMYSLY!
odpovědět 
    Re: Pravidla17:56:14 02.05.2007
Plně souhlasím .Současná (schválená před měsícem !) pravidla absolutně neraagují na dynamický vývoj lezení na písku,zejména v oblastech jako je Labák nebo Teplice.
vzdálenost borháků-kruhů,lezení s MG,vrtání cest shora
david Peterka
odpovědět 
     Re: Pravidla18:15:13 02.05.2007
Jo určitě, zdá se mi jako by ČHS žil v pravěku.
fuj pravidlaodpovědět 
     Re: Pravidla09:07:04 03.05.2007
Nebo spíš vývoj je anarchie, kdy se nikdo nedívá zda jeho počínání je v souladu s pravidly.
odpovědět 
      Re: Pravidla14:41:49 03.05.2007
To je ale úplně standardní situace v řadě oblastí našeho fungování. Normy teprve následují faktický (přirozený) vývoj, snaží se zpětně regulovat přirozenou dynamiku. A protože ta přirozená dynamika vždycky předbíhá (statické, konzervující) normy, jeví se jako anarchie. Tak je to ale správné a v pořádku. - Normy ovšem může formulovat a kodifikovat někdo rozumný v souladu s předpokládanou tendencí daného vývoje, a nebo taky ne, a to je blbý. Pak jsou to normy tuhé, nevyhovující a na prd.
Piškotodpovědět 
       Re: Pravidla20:49:31 03.05.2007
Předem píšu že obdivuji to co lezete s Jardou v Sasku .Sám tam mám taky přelezeno pár IX a X a taky bez MG.Ale dle mého je lepší rychle reagovat na situaci tak aby byl zachován prostor pro tradiční lezení a sportovní lezení regulovat než se tvářit že neexistuje.Strkat hlavu do písku jak to dělá svaz pod vedením Čepelkové je z mého pohledu jako člena ČHS nevyhovující.
Vem si například zavody v bouldrování co budou v Ostrově jak se na to zatváří vedení a např.Jirka Rosol (předseda VK a domácí)
david Peterka
odpovědět 
        Re: Pravidla21:32:27 03.05.2007
Davide, já ten předchozí komentář nemyslel ňák moc vážně, vlastně jsem spíš pošťouchnul... nabízela se taková menší provokace v reakci na předchozí. No a předem nic nemusíš uvádět, nesouvisí to s tím komentářem a navíc to navozuje rozpaky, já bych teď měl taky předem na něco říct... jako bych řekl :)
Rozumné normy trochu předvídají vývoj a snaží se být přijatelné. Když to nesplní, nebudou respektované, tak to prostě je. Povede to leda k problémům. Můžem se buď tvářit, jako že nejsou, nebo jako že se neporušují, anebo si vzít policajta a dusit...
Pokud jde o maglajz, jištění a tak, přivítal bych nějaký všestranně přijatelný kompromis, který by se nesnažil za každou cenu co nejdýl aspoň formálně (a už taky možná jenom formálně) udržet stávající poměry, ale který by respektoval, kam se ubírá vývoj (tak měl vyznít i ten předchozí komentář).
Jinak - zdá se mi trochu absurdní řešit jištění u cesty jako je Papír. měsíc. Vede to na šutr, který by v Labáku jinak nikoho (kdomě absolutního kvakera) nezajímal... Kdyby to byla lajna, o kterou se přetahují prvovýstupci...
V CAO (3/07) jsem si přečetl, že OP má výhrady k ESTETICKÉMU dopadu mg. To kurňa není tak zásadní. Takže tekuté by nevadilo a barevné by zmírnilo následky. Zdá se mi, že to je možné východisko ke kompromisu. Tak ještě se dohodnout mezi sebou, že si to z vzájemné nevraživosti mezi klasiky a modernisty neposerem sami, žejo. No a to je od samého začátku to nejtěžší, až nemožné :)
(Mimochodem, k té estetice: šli jsme kolem, když Měsíc zkoušel jistý AO. V cestě byly očištěné jen chyty, o 20cm vedle vlevo mokval parádní mech, který hrál několika barvami. A v jednom místě v něm byl otisk magnéziové tlapičky. Parádní pohled! Kontrasty umocňují estetický prožitek!
A nerad bych byl špatný prorok, ale bojím se, že zanedlouho humbuk utichne a mechy si celý Papírový měsíc i s borháky zase pěkně obalí, takže si ani bystré kočičí oko ničeho nevšimne.)
odpovědět 
         Re: Pravidla21:34:10 03.05.2007
A podpis...
Piškotodpovědět 
        Re: Pravidla09:01:24 04.05.2007
Tak se odstěhuj do Drážďan-Sasíku esesáckej
Domácí z L.P.odpovědět 
         Re: Pravidla23:23:23 05.05.2007
Při čtení podobných komentářů se stydím, že jsem lezec z Čech. Hrozba "stěhováním" a urážka sousedů sedí na zakomplexovaného ubožáka, co se ani neumí podepsat.
 Bídaodpovědět 
  Re: Cestu...09:24:18 03.05.2007
musis vymyslet jinej priklad, nez s tema prekazkama, ten nesedi
jjodpovědět 
   Re: Cestu...13:38:49 03.05.2007
přesně, protože tato cesta je možná udělaná v rozporu s pravidly,...ale vylezená je bez odpočinku v jistících bodech, takže ty obtíže tam jsou. "Jen" je prostě líp zajištěná.
odpovědět 
    Re: Cestu...13:57:44 03.05.2007
Naopak je to těžší, protože musíš víc cvakat a to v těžkých cestách z těch malých chytů pořádně vysiluje, takže ty pravidla jsou vlastně takovej vojeb :-)
Lukyodpovědět 
    Re: Cestu...17:13:25 03.05.2007
Luky to je vtipne..je to tezsi protoze musis vic cvakat z malych chytu? :-) ty jistici body snad nejsou na skalach povinne ne? pro zjednoduseni muzes vynechat treba vsechny..
hklodpovědět 
     Re: Cestu...19:08:41 03.05.2007
No to jo, ale takhle jsi k tomu těma pravidlama nucenej :-)))
Jinak to byl samozřejmě fór (to pro pomalu chápající), kterej se k vášnivýmu rozebírání takovýhle malichernosti víc než nabízel.
Lukyodpovědět 
      Re: Cestu...20:52:40 03.05.2007
Jo Luky má pravdu je vo krok před náma.Vona ta stará garda byla tak chytrá že to přelezli bez kruhu páč je to lehčí.Potom by všechno z 80 let bylo za X a XI.
OLD scholl rulez
david
odpovědět 
       Re: Cestu...21:46:22 03.05.2007
Tak a teď jsem zas pomalu chápající já. No nevadí, na každýho to občas příjde...
Lukyodpovědět 
  Re: Cestu...08:41:12 04.05.2007
Pravidla uz porusuje kazdy,tak ze pravidla neexistuji a CHS kouka,kouka a kouka.
Zeleznikodpovědět 
  Re: Cestu...10:18:26 13.05.2007
ty máčo písky nejsou překližka nebo nějaká vynejtovaná tělocvična na vápenci, písky jsou o něčem jiném, jištění po třech metrech to by tam najeli hordy rádoby lezců a vypadalo by to tam jako v srbsku, bordel a mistří světa amoleta atd.
pepaodpovědět 
 Re: Cestu...16:44:55 02.05.2007
Tak si ctu 12 m, 5 BH. Kurva, 7c je pro me uplne stejne tezky jako pro nekoho 12a, kdy uz se dockam
7c s ringama po 2,4 metrech ? :-)
r.odpovědět 
  Re: Cestu...09:09:39 03.05.2007
Vidím to úplně stejně. Těžké cesty na Krále jsou jištěné po 2-3 metrech (vrchní část), ale ta VIIIb či c pod převisem po 5-6 m. Proč?
odpovědět 
   Re: Cestu...10:15:37 03.05.2007
tomu se rika prirozenej vyber
jiraodpovědět 
  Re: Cestu...15:20:59 03.05.2007
Milé malé "r", souhlasím s tebou do puntíku. Jenom s těma abštandama mezi BH je to ještě horší. První jištění, aby k něčemu bylo, nemůže být níž než 3 metry. Pak ti zbývá 9 metrů cesty na 4 BH, což je ovšem celkem 5 mezer mezi nimi (respektive s dolezem na vršek). Takže pokud dělíme 9 m pěti, vychází pouhopouhých 1,8 m. Lezení totálně oproštěno od jeho psychické stránky. Obdivuhodný sportovní výkon, ale ryze gymnastický.
JHodpovědět 
   Re: Cestu...15:51:00 03.05.2007
gymnastika je ale psychicky dost narocna. mnohdy narocnejsi nez lehky solovystup v rozeklane skale. je tu zapotrebi daleko vetsi koncentrace, presnosti pohybu a koordinace svalu.
odpovědět 
    Pro troubu18:11:11 03.05.2007
Tak bez cvicit na kruhach nebo na nejakem jinem naradi do telocvicny a neunavuj sebe cvicenim na skale a ostatni svoji hlouposti. Asi jsi nepochopil co je horolezectvi.
Richardodpovědět 
     Re: Pro troubu18:39:55 03.05.2007
Dobrý :-)))
Lenodpovědět 
     Re: Pro troubu19:08:47 03.05.2007
A NENI TOHLE NÁHODOU LEZENÍ PO CVIČNÝCH SKALÁCH? Proč sem teda motáš horolezectví? V tomhle druhu sportu prostě psychika hraje dost podstatnou roli ( toho si každej všímavější určitě stačil všimnout). A tim nemyslim hrát si na hrdinu a pak třeba zbuchnout mnoho metrů do písku od prvního atd.
A.odpovědět 
      Re: Pro troubu19:13:32 03.05.2007
Co jsou to cvičné skály?
Tohlke NENÍ lezení po cvičných sksalách!
Lenodpovědět 
       Re: Pro troubu08:39:01 04.05.2007
Pokud to pro tebe nejsou cvicne skaly , tak te lituj.Protoze,se nikdy nedozvis o cem je horolezectvi.
odpovědět 
      Re: Pro troubu10:21:50 04.05.2007
Myslim, ze "cvicne skaly" jsou historicky pojem pro skaly, ktere byly brany jako priprava do hor. Krome vlastni "gymnastiky" slo dost o natrenovani rychleho pohybu ve spatne skale s mizernym jistenim. S dnesnim sportovnim lezenim a preklizkou to melo pramalo spolecneho. (Stare pany tenkrat moc nezajimalo, kdo vybusi megatezkou 10 metrovou cestu pres 5 kruhu, kdyby tedy takove cesty existovaly, ale kdo prostoupi tamhletou stenou na tamhleten kopec.)
jx nullodpovědět 
       Re: Pro troubu16:57:13 04.05.2007
Blbe kdyby jsi vylezl neco od tech starejch klasiku tak by jsi vedel.Takhle vis prd.
odpovědět 
        Re: Pro troubu17:50:54 08.05.2007
Příště se aspoň podepiš, brouku...
Šmakyodpovědět 
     Pro inteligenta19:13:03 03.05.2007
me to ale na skalach bavi vi. na vic sem srab, tak radsi lezu, nez cvicim na kruhach, ty mudrlante
odpovědět 
      Re: Pro inteligenta19:17:45 03.05.2007
:-)))))
odpovědět 
     Re: Pro troubu19:39:36 03.05.2007
Horolezci, horolezkyně, horolezčata,
nelezte na skálu co je hodně špičatá.
Spadnete do písku
a svou rodnou vísku
nespatříte více,
dudlaj dá.
:Dodpovědět 
  Re: Cestu...20:44:40 03.05.2007
Už jsou i takové od Pavouka Špinavá holka VII nebo masový sport VIIa nebo na Verdonek Hranostay za VIIc víc v Cao news z dubna
David Peterka
odpovědět 
   Re: Cestu...11:58:25 04.05.2007
A ja za takove cesty dekuju.
r.odpovědět 
   Re: Cestu...15:39:18 08.05.2007
Tak u masového sportu kompenzuje obtížnost počet borháku, když si vylezeš tu cestu zjistíš, že za VIIa to asi neni ale nebudu nikomu kecat do klasifikace. Je to asi těžší. Ale jsem taky rád, že si zaleze i člověk, který se nechce zabít. Díky
KKtisodpovědět 

 pm14:25:13 02.05.2007
velká gratulace ...
odpovědět 

 Taky gratulace14:45:35 02.05.2007
hmm,vypadá to na pěknej kvak. Tím nechci schazovat Ondrův výkon, super.
Pjodpovědět 
 Re: Taky gratulace15:01:04 02.05.2007
Kvak to je ,lezení tak na 5 m ale za co to tam kluci lezou to mě není jasné.Holt typická cesta od Rosti a Ondrovi to jako boulder asi sedne
David
odpovědět 

 dobry15:59:22 02.05.2007
Ondro gratuluju to je nater :--))
pid@odpovědět 

 8c+?22:45:36 02.05.2007
To na pisku lezou maly deti...
lalaodpovědět 
 Co lezou děti?16:50:57 03.05.2007
Žádná taková cesta ale na písku ještě neni. Byl tu jen ten Papírovej měsíc a s tím je to teď taky trochu nahnutý. To by mě teda zajímalo, cože to vlastně ty děti na tom písku lezou - konkrétně
Lukyodpovědět 

 běžte spát23:07:24 02.05.2007
Hele Béďové, běžte raděj spát!
medvědodpovědět 

 Zase ten Ondra00:07:32 03.05.2007
Kurňa v těch cestách nad 8b to je samej Ondra :o)
stipodpovědět 
 Re: Zase ten Ondra10:54:24 03.05.2007
asi se blbě jmenujem, nebo co :-)
Ondrum gratuluju. Slabouch
slabouchodpovědět 

 gratulace13:21:59 03.05.2007
Moc gratuluju k úžasnýmu výkonu!!! Cesta za 8c+ je štýlo a každej by si jí určitě rád vylezl
(i já), ale může jenom někdo (já určitě ne). pa ana
anaodpovědět 
 Re: gratulace15:22:54 03.05.2007
8c+ lezu na rozlezení, když už jsem rozehřátej lezu 8ž+
Michalodpovědět 

 Zrušte komentáře20:40:03 03.05.2007
Byl bych pro nedemokratické zrušení všech komentářů.Vždyť je to pořád dokola jen samé tlachání!!!!
Lukášodpovědět 
 Re: Zrušte komentáře21:25:49 03.05.2007
Bohužel by to bylo nejlepší. Narážka na počet kruhů, vtipná glosa o obtížnosti více cvakání a nakonec se to zas zvrhne jen na řešení definic a pravidel jako celku. Berg heil.
Šmakyodpovědět 
  Re: Zrušte komentáře21:59:10 03.05.2007
Jsem naprosto pro. Bohužel to ale na českých webech chodí právě takhle. Taky bych rád četl jenom o tom že ten a ten vylezl tuhle nebo onu cestu. V komentářích by mu pak někdo pogratuloval, jiný by se zaptal na nějakou podrobnost přelzu či cesty se týkající, zdělil vlastní zkušenost. Vše bez urážek a předsudků. Ale to bychom nebyli v Čechách.
Lukyodpovědět 
   Re: Zrušte komentáře23:01:05 03.05.2007
Ne v čechách, ale to bychom nebyli na lezci. Je to specialitka tohoto serveru! A proto lidi míň tlachejte a víc lezte! Petrohrad forever :o)
spookerodpovědět 
   Re: Zrušte komentáře10:17:33 04.05.2007
Normálně komentáře vůbec nečtu, ale ted sem marod tak sem to zkusil. a hoši je to teda ubohost. tolik hoven pohromadě jsem už dlouho neviděl. souzhlasim s lukym co bych si asi v komentářích představoval.tohle je trus. ondra radši ani nereaguje, protože kdyby se timhle zabejval tak leze jako většina z vás max. VIII .
filip martínekodpovědět 

 Strážná věž09:10:32 04.05.2007
Nojo, toho "průvodce" na Strážnou věž mi už taky párkrát vnucovali. Nevěděl jsem, že to sou lezci :-)))
:-)odpovědět 
 Re: Strážná věž09:19:28 04.05.2007
hje :-) To patří pod CAO News. Sem blbej :-))
:-)odpovědět 

 rozdíl v obtížnosti?12:26:32 04.05.2007
Skvělý výkon Ondřeji, když je cesta autorem vysoce ohodnocená, "na ráně" a nemá skoro 7 let přelez, tak to něco znamená.
Jen by mne zajímalo, jak vznikl poměrně velký rozdíl v obtížnosti - jestli je to tím, že třeba Rosťa cestu nadhodnotil, Ty podhodnotil, nebo kombinací obého, anebo se jedná o něco podobného jako v případě kousek vedle (na tomhle webu) diskutované cesty s pěkným názvem "Poštěvák na spoďák", tj. prvovýstupce lezl cestu trochu jinak než přelezce (což může být způsobeno buď tím, že si prvovýstupce cosi záměrně "zakáže" - což by spíš dělat neměl - výstup (s lanem) má vést slabinami linie a ne cíleně vyhledávat obtíže - nebo by na to měl alespoň upozornit, anebo tím že prostě přelezce objeví snazší způsob přelezu)?
Očištěnou cestu po Tvém přelezu jsem viděl a k tomu jsem dostal i komentář od aktivního lezce který přelezení sledoval.
 
ivošodpovědět 
 Sedm let v Labaku12:49:19 04.05.2007
ivosi, jsme vsichni ve fazi expanze a inflaci je treba zatrhnout tipec! Labak se rozpina spolu s celym juniversem a mozna i kappa slabne. Nechme se vest tetrahydrocanabinalni Ondrovou intuici a kriticky prehodnotme nase stare ciny...
smrte(l)ny blazen:)odpovědět 
  Re: Sedm let v Labaku13:21:27 04.05.2007
Óoo, konstanty již dále nejsou konstantami?? Jestli i jednička dopadne jako kappa, no to se máme na co těšit..., a jak je to s nulou? A to je zásluhou Pánaboha či mocných protiinflačních bojovníků? Co je proti tomu Papírové lůny krásná tvář ?
intuice ethanol(i)ckáodpovědět 
  Re: Sedm let v Labaku13:23:30 04.05.2007
Tak tohle je přesně příspěvek, který na Lezci vždycky hledám - díky Ti za něj...:D No nic, jdu přeleštit Mohorovičičovu diskontinuitu a pak si asi pustím tu starou buznu Leoše...Berg Heil
Šmakyodpovědět 
 Re: rozdíl v obtížnosti?18:09:00 04.05.2007
cau
Jak rikas.Lezl jsem to jinak nez Rosta.nevim jestli si neco zakazoval, ale tato dnesni prelezova varianta je na prvni pohled hned zrejma.Vzdy vyhledavam cestu nejlehciho odporu.Prisla mi blbost se tam nejak tezce kroutit, kdyz to jde o metrik z leva lezt lehceji.Proto tahle obtiznost.Verim tomu ze Rostova varianta muze byt takhle tezka,ale pochybuju ze by ji nekdo jiny zkousel, kdyz to jde jinudy lip.

Zdarek
ondra b.odpovědět 
  Re: rozdíl v obtížnosti?22:12:50 04.05.2007
Dík. I Jano to takto vysvětloval, ale není nad vyjádření z první ruky :). Zdraví
ivošodpovědět 
  Re: rozdíl v obtížnosti?22:09:48 06.05.2007
Vlk by Ti to neuznal:-)
Dejvodpovědět 

 VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE14:47:53 14.05.2007
lze shlédnout na rockstars.cz http://www.rockstars.cz/lezec_videa.php?id=40
snad se po někom neopakuji,já to tam našel teď.Přeji příjemnou podívanou.
m.odpovědět 
 Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE15:22:08 14.05.2007
fotky nic moc, video a přelez super!
Alaodpovědět 
  Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE15:59:11 14.05.2007
Fotky pěkný, video nic moc. Jediný, v čem se shodnem, že Ondrovo přelez je super ;-)
modpovědět 
   Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE09:15:52 16.05.2007
ta cesta je vrtaná shora nebo je delana od spoda? Se shora to je zakazany, ne?
odpovědět 
    Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE09:20:05 16.05.2007
neni to zakazany, jenom to neni podle pravidel :)))
tak jako druhy prelez, vsechny prelezy Adama Ondry na pisku, tak jako foto dne, tak jak vsichni lezeme :)))
odpovědět 
     Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE14:24:01 16.05.2007
pravda pravdoucí :)))
anonym s bilejma prackamaodpovědět 
     Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE14:24:21 16.05.2007
pravda pravdoucí :)))
anonym s bilejma prackamaodpovědět 
   Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE09:16:44 16.05.2007
ta cesta je vrtaná shora nebo je delana od spoda? Se shora to je zakazany, ne?
odpovědět 
 Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE15:38:34 14.05.2007
Té ž ke zhlédnutí u Mikiho na euroclimbing.com
Papoušodpovědět 
  Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE15:02:20 15.05.2007
je to moc pekny video, neskutecny kroky.
odpovědět 
  Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE09:34:46 16.05.2007
dík :))))
odpovědět 

 Slunce Seno a Jahody09:28:42 16.05.2007
No ja nevim. Vykon asi uctyhodny, ale kvalita videa? Chtelo by to na tom trosku zapracovat (hudba, strih) - v dnesni dobe je na to uz par progranu, ze i amater muze vyrobit zajimavou vec na koukani.

Hlas "povzbuzovace" mi silne pripominal "rychly preklad" v jedne scene z filmu Slunce Seno a Jahody.
NAtalieodpovědět 
 Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE09:32:02 16.05.2007
Bud ráda, že video je!!! Náhodou je moc super!
odpovědět 
  Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE09:49:31 16.05.2007
No me to je vcelku ukradene, i kdyby nebylo, muj zivot se tim nemeni. Ale byla jsem prinucena ho vcera zhlednout, a byla to nuda, az tedy na ten povzbuzujici hlas, ten to trosku ozivil.
Ale jestli jsem se nekoho dotkla, tak se omlouvam. Ceska lezecka videa jsou podle mne celkove bida. Ovsem flintu do zita nehazu, jsem si jista, ze cim vic jich bude, tim lepsi se casem stanou a bude se dat na me koukat a jeste se u toho pobavit.
NAtalieodpovědět 
   Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE18:13:43 16.05.2007
Spís to je vec nazoru, me se zrovna libí. Kord kdyz z pisku je videi tak malo.
odpovědět 
   Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE18:14:59 16.05.2007
Spís to je vec nazoru, me se zrovna libí. Kord kdyz z pisku je videi tak malo.
odpovědět 
   Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE08:36:59 17.05.2007
Milá Natálko, tak na tebe se nikdo koukat nebude, ale na videiko jo. Už ted´ má na RS rekord ve sledovanosti.
A kvalita videika? tak ta je taková jaká je, co chceš z telefonů? Záběry od Smola jsou moc hezký, bohužel to nešlo otočit celý (všechny byly na ležato) a tak se nedaly použít a kdo by se s tim sr..., když je to přelez takovýho kvaku, kterých je na Sněžníku spousta a bez borháků!!!
Jar.odpovědět 

 Jestli on neni jen takovy exhibicionista?21:29:34 16.05.2007
Nedavno tady probehla zuriva diskuze k jednomu clanku, kde autor byl nazyvan exhibicionistou a jinymi vyrazy za to, ze byl vyfocen, malo oblecen a jeste to publikoval.

A tak se ptam, neni on Ondra taky jen jeden takovy? Jit lizt, vzit si tam dalsi lidi, aby na nej koukali, natocit to na video a jeste zverejnit! To je prece neslychane. Sice je oblecen, ale kolena mu videt jsou. Je pravda, ze nenici pamatky, ale pratele, s maglajzem na pisku v ceste vrtane odshora? Me dobre vychovani mi nedovoluje ani pomyslet na to pohorseni, ktere by mel vyvolat.
NAtalieodpovědět 
 Re: Video s O. Benesem21:42:36 16.05.2007
Natálko, nezávidís mu tak trochu? Wo co ti jde? Nemás mindraky? Je to nejtezsi cesta na písku! Video je dobry a hlavne to je svetovej vykon (video je treba i na kairn.tv) !!!
odpovědět 
  Re: Video s O. Benesem08:12:44 17.05.2007
Nejtezsi cesta na pisku to nikdy nebyla a ted je jeste navic shozena dolu :-)
retezodpovědět 
   Re: Video s O. Benesem08:19:51 17.05.2007
a dáš do placu další XIIa na písku??
:-)))odpovědět 
    Re: Video s O. Benesem09:04:06 17.05.2007
Ale jo klidne ti nejake tipy na tezsi cesty napisu, jsem zvedavej kterej Cech je preleze prvni .


"Lost in Space" (Blasketurm/12c)
"Mulholland Drive" (Bahnhofswächter/12c)

1 Mutation XIIb Massiv: Blasketurm

2 No cheating stone please
XIIb Massiv: Falkenstein

3 Beginners Mind
XIIb Massiv: Großer Halben

4 Yin Yan
XIIb Massiv: Großer Halben

5 End of an Affair
XIIb Massiv: Hafersackkrone

6 Acces Sky
XIIb Massiv: Kleiner Halben

7 Snowboarding in the sun
XIIb Massiv: Knabe

8 Meditation
XIIb Massiv: Mönch

9 Break your Bridges down
XIIb Massiv: Riesenechse

10 Rata Yaga
XIIb Massiv: Schluchtturm

retezodpovědět 
     Re: Video s O. Benesem09:09:20 17.05.2007
Dostal´s mě! Dobrá, a v ČR??
:-)))odpovědět 
     Re: Video s O. Benesem09:31:36 17.05.2007
Ne, v Cesku zadna jina 12 neni. Takze ted uz vlastne zadna 12, protoze nove je to "jenom" XIb
retezodpovědět 
     Re: Video s O. Benesem09:46:05 17.05.2007
az tam povolej lezeni s magem, tak se vsad ze Ondra z nich ty X-cecka udela...uz takhle maj ty jejich cesty o dva stupne nadhodnoceny a to plati uz u VII-becek
odpovědět 
     Re: Video s O. Benesem12:16:18 17.05.2007
Tak koukam na ty nazvy a většina z nich nezní moc němeceky:) Kde je ta jejich hrdost k rodnému jazyku?
m.odpovědět 
     Re: Video s O. Benesem14:29:46 17.05.2007
No, akorát že z těchhle Willenbergovejch saskejch dvanáctek už jich pár není (vytlučeno) a klasifikace je asi s otazníkem, dost často se stává, že mu po zopakování cestu o pár stupňů shoděj, a to i místní (nemusí to dělat DŽC). Takže bych se vůbec nedivil, kdyby ty labákovský jedenáctky byly těžší. A většinou jsou ty Willenbergovy věci taky jenou bouldry, srovnatelný s Papírovým měsícem, který se třeba nad prvním kruhem v osmi metrech napojej do něčeho jinýho... Jedenáctky už tam ale potvrzený maj určitě.
Podle Ondrova shození klasifikace PM by to taky skoro vypadalo, že jeho cesty na Protěžovou věž jsou možná těžší.
A k anonymu o podhodnocených cestách v Sasku: jasně, dost často je tam klasifikace o stupeň, někdy i o dva lehčí než v Labáku. (- Jestli to není spíš opačně: ne v Německu podhodnocené, ale v Labáku přitvrzené - ???) Ale ne vždycky. Občas narazíš na případ, kdy to taky třeba sedí. Jak v sedmbéčkách, tak výš :)
Piškotodpovědět 
      Re: Video s O. Benesem20:11:52 17.05.2007
v sasku je obecne klasifikace o dost mekcí nez v labaku
odpovědět 
      Re: Video s O. Benesem20:14:40 17.05.2007
v sasku je obecne klasifikace o dost mekcí nez v labaku
odpovědět 
 Re: Jestli on neni jen takovy exhibicionista?07:25:17 17.05.2007
hroznej exhibous, posledne sem s nim soutezil vo nejhezci model maglajzu, sem to projel na cely care, mel ruzovej s filajkovejma puntikama a este si klidne leze nezahalenej, je to hnus...kdyby si alespon holil ty lejtka nezdvorak, Sodoma...
Supodpovědět 
  Re: Jestli on neni jen takovy exhibicionista?08:53:08 17.05.2007
Není NAtálka třeba Ála?
odpovědět 
  kde ho maj , chci taky!11:22:10 17.05.2007
ruzovej maglajzak s fialkovejma puntikama!?! ty krabe, se pak nedivim ze mu to tak de
lacoodpovědět 
   Re: kde ho maj , chci taky!13:00:02 17.05.2007
No a Supuv novej svara ma doknce fosforeskujici mago , ktery se usazuje pod zeleznicnima mostama. Vod ty doby, co stepis jadro u Portugi:zu se v Usti dejou veci...
Papoušodpovědět 

 Foto dne:

Orpierre
 Databáze cest:
Všechny cesty (180140)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Pigs In The Space 3 Karpathos
Captain Baraba 7a+ Karpathos
Greetings From Silesia 6c Karpathos
Coconut Milk 6b Karpathos
Longing 6c Karpathos
Nově komentované:
Houpačka 8 Skály U Kutné Hory A Malešova
El Sarcofago De Nuremberg 8a Chulilla
Oběšencova 4+ Holý Vrch
El Sarcofago De Nuremberg 8a Chulilla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami |

 Nové komentáře:
Re: Achttausend drüber ud drunter | Re: **** | **** | Re: parada | Re: ??? | Re: Holeček na hrad | Re: Achttausend drüber ud drunter | Re: asiatka | Re: ??? | Re: ??? |

 Kde to vře:
Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES (82)
Ondrova hvězda (63)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (40)
Video: Adam Ondra a Jakob Schubert zkouší DNA 9c od Seba Bouina (31)
Zkusíme to znova (30)
Salzburskou cestou na Watzmann, (17)
EpicTV: Videomedailon o Pepovi Šindelovi (6)
Berounské Vánoční OPEN 2024 (6)
Kontinentální pohár v ledolezení na obtížnost v Brně (5)

 Nově v inzerci:
Přilba PETZL SIROCCO | Wánachten na lyžích | Scarpa ALIEN RS | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Praha Big-Wall | Ve dvou se to lépe leze | Rád poznám parťačku, která už ví, co chce | Pinguin Gelanots XP | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43 |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 794 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 712 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 597 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 632 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 531 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.