LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Více odvahy, méně železa!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
Novoroční Open (11.01)
Novoroční pohárek (25.01)
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)

Žebříček
Cesty:
36.Hronek 10285
37.Ondra 10253
38.Hebelka 10247
Bouldry:
36.Hronek 9028
37.Oliva 8953
38.Kohout 8875
Hory:
3.Rojko 7286
4.Černý 6808
5.Punčochář 6658

Výsledky
Kontinentální pohár a MČR v ledolezení (07.12)
EP v ledolezení Žilina (23.11)
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)

Deníčky
5679 lezců
1146474 cest
Nové přelezy:
Loneliness 7b
Dream 7c+
Goat Lover 7b
Lonely Lon 7b
Scorpion V 8c
Rattlesnak 9-
Greek Gift 8+/9-
Duracell 9-
Love Hurts 8+/9-
L´Homme A 8+/9-

Stěny
Lokal Blok - Praha 5
Lezecká stěna SKP Policie - České Budějovice
Areál sportu - Bystřice nad Pernštejnem

Prodejny
Rock Point Liberec - Liberec 1
Popina = nejlevnější v ČR ! - Bruntál
HUDYsport - České Budějovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Základní záchranářský kurz

Dovolte, abychom Vás upozornili a zároveň pozvali na jeden z našich „HORO – kurzů“, který se uskuteční 17.srpna ve skalní oblasti Srbsko nedaleko Berouna. Jedná se o jednodenní kurz, který bude zaměřen na způsoby řešení svízelných situací, které mohou při lezení nastat. Na programu bude záchrana lezce po pádu, slanění s postiženým, prusíkování, vytahování zraněného lezce atd.
Informace o tomto a dalších našich kurzech najdete zde.
Pro bližší informace a přihlášku si prosím napište na summit@summit-drive.cz
Vlasta Volák
SUMMIT DRIVE,s.r.o.

Vlasta Volák   [úpravy] 23:13 24.07.2002Tisk 

Reklama:

Komentáře

Nový komentář 

 
Stává se teď Lezec prostorem pro reklamu soukromých podnikatelských akcí??? :-)
Zapsal: , 09:40:37 25.07.2002
 Reklama?
Je to jistě problém ukočírovat aby články zůstaly článkama.
Ale kde je hranice mezi informací o malých závodech, informací o velkých závodech, kde se vybírá tučné vstupné a informací o komerčním kursu.
Pravda, za chvíli by tu někdo mohl prsknout seznam zlevněných věcí v jeho prodejně.
Ale kde je ta hranice.

Námět pro správce tohoto WEBu:
Možná by nezaškodilo v několika větách někde (v záhlaví zadávacího formuláře) sepsat svoji představu co by asi mělo být v modrém sloupečku a co v zeleném a co nekompromisně patří do "diskuse" nebo do "inzerce".

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 12:49:40 25.07.2002
 Vy máte všichni starostí :)
Vaše problémy na mojí hlavu.
Zapsal: Hop, 13:58:39 25.07.2002
 
Tak jsem se podíval na Vlastovy stránky (Summit Drive) a ejhle... Na zvacím letáčku se skví "Mediální partner: WWW.LEZEC.CZ"! Takže předchozímu Hopovu příspěvku se vlastně není co divit. Nijak nesnižuju možnou úroveň kurzů pánů Voláka a Kříže, nicméně jedná se právě o tu komercionalizaci lezení a produkci "takylezců", kteří projdou jedním, dvěma rychlokurzy, ale nemají další zázemí v žádném oddíle. A pak si stěžujeme, že na skalách se objevují pitomci, kteří se nich jednak neumí chovat a jednak jsou díky svým chatrným znalostem nebezpeční sobě i ostatním. Lezec je soukromá aktivita a tak zde bude to, co jeho provozovatelé dovolí. Reklama je potřeba a "byznys je byznys".
Lezbě zdar.
P.
Zapsal: Pavel, 14:40:31 25.07.2002
 Re: Hop
No pokud jsem si všimnul, tak občas děláš nějakou "cenzuru" přemístěním z modrého do zeleného nebo dokonce do diskuse. Všiml jsem si, že i s jadrným komentářem.
Oni za to možná ani mnozí nemohou. Jestli tu nejsou často, tak nemají představu co se kde objevuje a tak pár vysvětlujících vět, které konečně čtou jen lidé, kteří si otevřou "přidat článek", by neuškodilo.

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 14:44:38 25.07.2002
 cenzura
OK. Mně to nevadí. Jen mně přišlo, že tu poměrně často někdo žehrá "cos to sem dal za ptákovinu, to sem přece nepatří". Ale server vypadá vždy především tak jak chce správce a jestli to nevadí jemu, vše je v pořádku.

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 08:30:04 26.07.2002
 re: cenzura
Me to samozrejme taky vadi co se tady obcas objevuje (v posledni dobe mi zacina vadit i netolerantnost v komentarich - lidi, kteri musi sejmout kde co a berou tak dotycnemu chut pokracovat v psani, pritom sami nic rozumneho nevyplodi), ale beru to jako dan za zivost a uspesnost tohoto serveru. Holt kazda sranda neco stoji. Navic myslim ze do vo ho..., tak co.
Obecne: jen houst, ale s rozvahou a chladnou hlavou.
Zapsal: Hop, 08:38:18 26.07.2002
 re: Reklama
Jo a jeste k te nenavidene reklame. Jak jiz tu nekdo napsal - proc ne. Muzu vam ale slibit, ze se budu snazit, aby si tu nikdo nedelal reklamu aniz by z toho Lezec neco mel :)
Jo a pokud by chtel nekdo zalepit vydaje na provoz tohoto servru at se nestydi a klidne se ozve. :)
Zapsal: Hop, 08:47:32 26.07.2002
 Já ,rychlokvaška
Jsem podle Pavla "taky lezec", umím totiž a v praxi jsem zažil všechny popisované situace, které milí hoši (m.j. instruktoři I.třídy ČHS)školí v tomto inzerovaném kursu.A naučili mě je v rozličných kursech a školeních.A absolvoval jsem jich opravdu dost.Škoda, že se nediskutuje nad obsahem, ale nad formou.A rychlokvaška, co si umí poradit s popisovanými situacemi je mi sympatická.
Zapsal: John, 09:08:36 26.07.2002
 
Nikdo na světě mne nepřesvědčí, že jednodenní školení udělá z lezce s omezenými (nebo skoro žádnými) zkušenostmi ostříleného vlka, který si ví rady v nouzových situacích v horách i na skalách. I kdyby ho školili Bonington s Messnerem dohromady. Každé školení je fajn, ale musí být součástí nečeho širšího, ne jen "výkřikem do tmy".
P.
Zapsal: Pavel, 09:39:51 26.07.2002
 To Pavel
Ostříleným vlkem tě učiní pouze a jenom lezení a lezení a.... Nicméně abys ses jím mohl stát = ve zdraví přežít všechny začátečnické chyby, je třeba nějak začít. A absolvování kurzu je pořád nekoněčně krát víc než 0. Nicméně každý si musí zvolit sám svůj přístup k lezení, zejm. zda-li bude absolvovat kurzy, jaké, kdy a v jaké struktuře. Někomu prostě nemusí být po chuti účast v oddílu, ale preferuji zcela individuální přístup. To, že v tomto směru chybí u českých kurzů víceméně jakékoliv koncepce, je ovšem také pravdou. Proto mnohdy nezbývá nic jiného, než zainvestovat a účastnit se kurzů např. v Rakousku nebo ve Francii pořádaných např. tamnějšími horoškolami.
Zapsal: kirk, 10:42:00 26.07.2002
 ziju
Druhy den na skalach jsem zacal s kamaradem, taky uplnym zacatecnikem, tahat cesty. Lehky, tudiz jisteny jen tim co jsem mel, par vklinencu, smycky. Prezil jsem par let, ucil se od starsich kamaradu zakladni dovednosti a pak teprve prisel do horoskoly k Mellounovi. Kdyz jsem zjistil, kolik volovin jsem delal z neznalosti, sem se divil, ze jeste ziju. Takze lezeni me naucilo hodne, ale teorie mi otevrela oci dokoran. Nebyl to jednodenni kurz, ale nekolik desitek hodin teorie + praxe.
Dulezite je po absolvovani byt jednodenniho kurzu ( urcite lepsi nez nic, nebo kritizovani ) nepodlehnout predstave, ze TO znam, ale obcas si to misto lezeni zajet s kamaradama vyzkouset. To co se nezadre pod kuzi a nestane se samozrejmosti pak v krizovy situaci clovek tezko hleda.
Idealni urcite je, kdyz se jednomu cloveku venuje jeden clovek, ale kolik se takovejch obetavcu najde? A kdo by byl v komercnim pripade schopen a ochoten zaplatit takoveho instruktora? Proto si myslim, ze byt jednodenni a hromadne kurzy maji cenu.
Zapsal: Maty, 14:10:25 26.07.2002
 Re Pavel
Protože se mě to osobně týká - kurz vypsala naše škola, asi bych měl také zareagovat.
Jen na úvod - zabývám se výukou lezení už dost dlouhou dobu (od 1995)-jednak v oddíle, pak na Ped. fakultě ZČU a poslední dobou na našich soukromých kurzech. Kurzů ve skalách jsme udělali už opravdu hodně, zatím bez jediného úrazu a doufám, že ke spokojenosti frekventantů.

K rychlokvaškám a takylezcům: myslím, že ti které zde tak často povýšenecky nazýváte "takylezci" právě žádným kurzem neprošli.Setkávám se ve skalách neustále se spoustou lidí, kteří si usilují o život. Pokud si nechají poradit rád jim poradím pokud ne, řikám si je to jejich volba. Musím dávat pozor aby neusilovali o můj život a nebo život mých žáků či klientů. A to nejlepší co jim mohu nabídnout je, že je to můžem naučit, jak to dělat správně. Buď to chtějí slyšet a nebo ne, nutit nikoho nemůžete.A přestože se mi to ani za mák nelíbí, počítejte s tím, že takových lidí (co mají svou hlavu)bude pořád dost.Ale není to jenom náš problém, všude lze na horách vidět spousttu nevychovanců a sebevrahů, ale ještě to zdaleka není tak špatné jako na silnicích. Jak kdosi vtipně poznamenal s nadmořskou výškou ubývá blbců. Vychování si člověk nese už z domova a přenáší je i do skal. Hulvát zústane hulvátem i po deseti kurzech.
A nezapomínejte, že většina z vás, pokud jste lezení brali vážně a s ambicemi, prošla fází takylezce. Tak neohrnujte nos nad někým, kdo chce lézt, ale z neznalosti páchá občas nesmysly.

Ke komercionalizaci:
Myslím, že je už na čase aby nastala i ve vzdělávání lezců. Jedním z důvodů proč je na skalách tolik úrazů a lidí neznalých věci je, podle mě, jednoznačný komerční tlak ze stran výrobců (ti potřebují co nejvíc lezců) a na druhé straně nefukční systém vzdělávání na amatérské oddílové úrovni. Vzdělání v rámci oddílů nemůže stíhat narůstající počet neorganizovaných lezců.Kde chcet brát v dnešní době tolik instruktorů, kteří tomu budou věnovat hodiny svého volného času? (sláva těm, kteří to dělají!!) Navíc vzdělání podle představ metodiků ČHS neodpovídá dnešní době.(Jako instruktor ČHS jsem svoje představy předložil met. komisi v rámci našeho školení).
Takže jsem jednoznačně pro vznik komerčních škol(aby ne, když ji máme)a zvýšení úrovně vzdělávání.Teď jde o to aby komerční školy odváděly svoji práci opravdu profesionálně a ve spolupráci s dalšími vzdělávacími institucemi
(ČHS,Alpenvrein, ČAHV)šířili osvětu a vzdělání mezi současné i budoucí lezce i horolezce. Nechte už na lidech jestli si vyberou komerční kurz a nebo oddílový. Jakto, že nikomu nepřijde divné, pokud si někdo najme trenéra na tenis? Lezení není jiný sport než ostatní.
Je jistě spousta dalších témat, ale nerad bych zdržoval.Díky za vaše reakce.
Karel Bolek Kříž
Zapsal: Bolek, 17:18:43 26.07.2002
 Re: Bolek
Nijak jsem nesnižoval úroveň vašeho kurzu. Pokud se vám daří a výuka je bezpečná, smyluplná a efektivní, pak vám patří čest a sláva. Sice ne úplně se vším, ale s většinou toho, cos napsal docela i souhlasím. Mám jen dvě poznámky. Za prvé - je fajn, že na vašem kurzu nikdy nedošlo ke zranění, jak píšeš. Moc bych vám přál, aby se účastníci těchto kurzů nezranili ani později po jejich absolvování. Ono to asi nebude případem tohoto konkrétního kurzu, kde budou spíše lidé, kteří mají už něco za sebou. Ale moc se bojím takových těch "Úvodů do horolezectví", které se na rozdíl od vzdělávání v oddíle už o své frekventanty a jejich další růst (a tedy i bezpečnost) nemohou postarat. Možná jsem lehce paranoidní, ale prostě mám jen za sebou na můj vkus už příliš situací na horách i na skalách, které byly způsobeny přeceněním vlastních schopností a končili i tím koncem nejhorším.
A ta druhá poznámka - zkratka ČAHV znamená předpokládám Českou asociaci horských vůdců, jak se nový spolek honosně nazval. O školení instruktorů ČHS mám své nevalné mínění podepřené osobní zkušeností. Školení "horských průvodců" jsem sice neabsolvoval, ale nazývat někoho, kdo absolvoval 150 hodin nějakého školení "horským vůdcem" (!!!) mi přijde dost tristní. Díky tvým zkušenostem jistě máš představu, jak vypadá výchova takového opravdového horského vůdce - trvá několik let a je podmíněna rozsáhlými zkušenostmi. A rozhodně ani Alpenverein, který pořádá spoustu komerčních školení, neumožňuje jejich absolventům používat takový titul! Bohužel vznik této asociace jen prohlubuje mou nedůvěru k podobnému systému vzdělávání.

Určitě nějaké školení je lepší, než žádné, ale pokud svým absolventům dává přehnané pravomoce, případně v nich probouzí neadekvátní pocit ohledně úrovně vlastních dovedností, pak si o užitečnosti jejich existence dovoluji pochybovat.

P.
Zapsal: Pavel, 12:54:49 27.07.2002
 Ještě pro Bolka
Ten popis cesty přes Hornligrat (u jiného článku) je moc fajn a myslím, že poměrně věrně odráží skutečnost.

To abys neřekl, že jen kritizuju ;-)

P.
Zapsal: Pavel, 12:59:09 27.07.2002
 horští vůdci
Už pár dní se snažím dopracovat k České asociaci horských vůdců, ale nedaří se mi to. Nevíte, kdo v ní je, jaká má pravidla a zda je nějak navázaná na mezinárodní (a jedině uznávanou)organizaci horských vůdců UIAGM?
Zapsal: Kuba Turek, 09:06:42 29.07.2002
 2x Re
Re: Bolek
Myslím, že tady nikdo (já rozhodně ne) nezpochybňuje komerční horokursy. Myslím, že jen někteří zpochybnili to, jestli upoutávka na komerční aktivitu má být článkem na Lezci.

Re: Pavel, ale i Bolek
Obecně souhlasím s tím, že lepší krátký kurs než žádný. Má to ale jeden zádrhel a tady leží na školitelích obrovské břemeno odpovědnosti. Hrozně záleží na tom, jakým způsobem je kurs prezentován. Důraz kladu na to slovo prezentován, což může být soubor mnoha věcí - to jak ten kurs inzeruješ, jak se k frekventantům stavíš a jak kurs ukončíš.

Stejný jednodenní, víkendový (prostě krátký a nedostatečný) kurs můžeš prezentovat naprosto rozdílně:

1) Toto je výhradně kurs speciální lanové techniky, který předpokládá předchozí znalosti. Nebo toto je seznámení s tímto sportem, kde si můžete VYZKOUŠET řadu lezeckých technik a zjistíte jestli jste tohoto sportu schopni a jestli se Vám bude líbit. Předpokládá se Vaše další vzdělávání v rozsahu minimálně X hodin teoretické přípravy a vylezení Y cest na všech druzích skal a optimálně doporučujeme začlenění do některého standardního lezeckého oddílu.

2) Tento jednodenní kurs vám dá všechny potřebné znalosti pro pohyb ve skalním terénu. Vyzkoušíte si minimálně 5 výstupů různého charakteru, které representují všechny hlavní styly lezeckého postupu. Na konci tohoto kursu Vám bude vystaven certifikát o jeho absolvování.

Každý jistě vnímá jak rozdílně připraveni (myslím myšlenkově) budou absolventi takto různě prezentovaných kursů. Jestliže se k tomu ještě přidá přístup instruktorů "no vidíš, to druhé slanění (osmičkový uzel) se ti už podařilo - už to UMÍŠ", tak je myslím docela dobře zaděláno na to že frekventant vyrazí neohroženě do skal a žádná šestka ho nemůže zastavit. "Vždyť na tom kursu jsme taky jednu lezli".

Ale jak jsem uvedl. JAKÝKOLIV kurs ovšem prezentovaný jak bylo uvedeno ad 1) je lepší nežli nic.

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 10:18:18 29.07.2002
 horsti vudci
Horsti vudci snad u nas ani neexistuji, trochu jsem se o to kdysi u nas zajimal. Kurz horskych vudcu snad ani Cech s trvalym bydlistem v cechach delat, pry u nas nejsou velehory. Takze jedine na Slovensku, tam vim, ze to maji R. Galfy a J.Michalko? Zkus skontaktovat je, mohli by ti poradit.
Zapsal: zofin, 10:42:21 29.07.2002
 horští vůdci ještě jednou
A co to tedy je onen inzerovaný spolek: Česká asociace horských vůdců?
Zapsal: Kuba Turek, 11:07:57 29.07.2002
 Duch Tomance...
...pronikl na Lezce! Sodoma!

Rosťa Zico Haremheb Počet Pokusů Tomanec (dále jen RZHPPT): V čem lezeš?
Lezec XY (za XY dosaď Mrázek, Havlík, Sedláček etc....): Nejlíp mi na noze sedí Rock Face Gunpowder, protože jejich lepička drží na skále jako přibitá.
RZHPPT: A co výživa?
Lezec XY: No, vyloučil jsem červený maso, dám nějaký ty sírijlz a PowerFoody a tak.
RZHPPT: Potíš se při lezení?
Lezec XY: Né, mám pod kůží namontovaný Klimaanlage vod Himalájuse.
RZHPPT: Co bys vzkázal Štefánkovi?
Lezec XY: Ať sem přijede, že mu to nandám.

Milý Hope, vážně musíme číst páně Volákovy píáry? Nevyhradíš mu nějaký banner dole na stránce nebo nezřídíš mu podle návrhu Kirka třeba rubričku Volá Volák?

BH in SL
Papouš
Zapsal: Papouš, 11:50:04 29.07.2002
 Komerce v lezení
Pokud jsem prohlížel nabídku firmy Summit Drive prohlížel pozorně, tak se nejedná pouze o jednorázové školení, ale o jakési vzdělávání. Dovedu si představit, že jako začátečník se přihlásím do kurzu. Získám elementární dovednosti. Zjistím, že mě lezení uchvátilo a zaplatím si další kurz a vstřebávám další, jednak teoretické informace, ale i praktické dovednosti. Vyhledám si vhodnou oblast (dobře odjištěnou) a polezu lehké cesty na prvním. Nalezu nějaké metry, navštívím další skály a začnu zjišťovat, že mi začínají scházet teoretické znalosti a praktické zkušenosti s používáním umělých pomůcek. Přihlásím se na další kurz, kde si vše prakticky vyzkouším a to vše pod dozorem lidí, kteří mají nevyšší vzdělání v oboru v rámci ČR a pokud neměli na svých kurzech žádný úraz, předpokládám, že mají i dostatečné zkušenosti pro jejich organizací. Pokud by mi to nestačilo ani toto, tak si zaplatím lezení přímo s instruktorem.
Největší problém těchto kurzů dle mého názoru skrývá právě absolvování pouze jednoho základního kurzu, po kterém si může začátečník myslet, že je z něj horský vlk, když už to umí s lanem a další školení nepotřebuje.
Já to beru jako volbu, buď se vzdělávám sám, nebo si vzděláním zaplatím.
Zapsal: Martin, 15:01:35 01.08.2002
 horsti vudci
O jednom Cechovi, co ji ma vim, zije sice ve statech, ale obcas tu jezdi. Jmenuje se Martin Leska, je z F-M, e-mail ma: martinleska@hotmail.com nebo mleska@palm.net.
Zapsal: zofin, 12:54:14 02.08.2002
 Re: Papouš
Hele Papouši mohl by jsi mi dál na e-mail tvou adresu? Chtěl bych ti něco poslat. Odkaz na tvůj mejl se mi vrátil...
Boubel
Zapsal: Boubel, 21:14:19 02.08.2002
 YNLnXlFqE
Nc195Z Very good article post.Really looking forward to read more. Want more.
Zapsal: DlNTXcRGeekJFnmpkLx, 04:51:26 20.12.2013
 iEpnotgfBRL
Good day! I know this is kinda off topic nethsveelers I’d figured I’d ask. Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog article or vice-versa? My site covers a lot of the same topics as yours and I feel we could greatly benefit from each other. If you might be interested feel free to shoot me an email. I look forward to hearing from you! Excellent blog by the way!
<!-- 5.188.211.170/ -->
Zapsal: pqnZH4A2, 15:37:54 31.03.2017


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:

Orpierre
 Databáze cest:
Všechny cesty (180140)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Pigs In The Space 3 Karpathos
Captain Baraba 7a+ Karpathos
Greetings From Silesia 6c Karpathos
Coconut Milk 6b Karpathos
Longing 6c Karpathos
Nově komentované:
Houpačka 8 Skály U Kutné Hory A Malešova
El Sarcofago De Nuremberg 8a Chulilla
Oběšencova 4+ Holý Vrch
El Sarcofago De Nuremberg 8a Chulilla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami |

 Nové komentáře:
Re: Achttausend drüber ud drunter | Re: **** | **** | Re: parada | Re: ??? | Re: Holeček na hrad | Re: Achttausend drüber ud drunter | Re: asiatka | Re: ??? | Re: ??? |

 Kde to vře:
Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES (82)
Ondrova hvězda (63)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (40)
Video: Adam Ondra a Jakob Schubert zkouší DNA 9c od Seba Bouina (31)
Zkusíme to znova (30)
Salzburskou cestou na Watzmann, (17)
EpicTV: Videomedailon o Pepovi Šindelovi (6)
Berounské Vánoční OPEN 2024 (6)
Kontinentální pohár v ledolezení na obtížnost v Brně (5)

 Nově v inzerci:
Přilba PETZL SIROCCO | Wánachten na lyžích | Scarpa ALIEN RS | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Praha Big-Wall | Ve dvou se to lépe leze | Rád poznám parťačku, která už ví, co chce | Pinguin Gelanots XP | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43 |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 794 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 712 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 597 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 632 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 531 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.