Cau. Predminulou sezonu jsem si poridil modre Diamondy, tehdy jeste Rock Pillars. Padly mi skvele a lezlo se s nimi vyborne, ted jsem je podrazil a porad spokojenost, jsou uz mekci a pohodlnejsi a pouzivam je i na kratsi a tezsi vicedelky. Byl jsem a jsem
Hoj. připadá vám rozumné jít druhej březnovej víkend do Mayerlrampe? Vím. normálně se leze o dost později, ale vzhledem k celkově mizerné zimě by už na nástupu i na hřebínku nemuselo být moc sněhu, ne? Přivítal bych především odpovědi k věci od lidí
Ahojte, nemohli by jste poradit něco na prochladlá záda? Uz to mám 3 den a zlepšuje se to jen trochu a pomalu. Samozřejmě záda mám furt v "teple" a beru jen něco na podporu imunity.
Před mnoha lety jsem reklamoval v Hudáči ve Slezský hadrový pohory, který jsem měl na půlročním vandru a pochopitelně se mi rozpadly. Proběhly nějaké vytáčky a handrkování o využití bot v souladu s instrukcemi, pak jsem to řešil i s provozním, nebo možná i majitelem prodejny?? a když jsem se ho zoufale ptal na radu, co tedy mám dělat, jestli je mám žalovat či co, tak mi reklamaci uznali.
Jednou jsem se musel hádat, když mi hrany lyží nařízly poutka, která i podle návodu k použití měla ty lyže držet. Podruhé jsem pomalu ani nedořekl co chci a už jsem dostal novou termosku.
Jak kdy. Pár věcí jsem tam už musel reklamovat. Někdy to bylo v pohodě, zboží si vzali a během 30 dní to vyřídili. Většinou výměnou za nové. Ale občas se tváří skoro jako když je obtěžuju. Kdysi jsem reklamoval batoh. Nejdřív to bylo dobrý den, jak vám můžeme pomoci a ve chvíli kdy jsem řekl slovo reklamace, tak tomu člověku najednou spadly koutky a hned to bylo ve stylu a proč? co jste s tím dělal,... Ale taky to dopadlo dobře.
Kdysi jsem tam reklamoval běžky, resp. vázání - kus se mi samovolně odlomil během jízdy. Prodavač mi tvrdil, že jsem hodil tlamu a urval to, že to nikdy neviděl a jednoznačně to zamítl. Nechal jsem si zavolat vedoucího prodejny a ten to bez problémů uznal, vázání mi během pár dní vyměnili a všechno bylo OK.
kdysi jsem tam reklamoval batoh s rozpáraným švem, přes měsíc se nic nedělo a když sem tam přišel, vrátili mě kačky, což jsem moc nečekal, chtěl sem batoh :D prachy se hned rozkutálely a batoh nebyl :D
Des a hruza koupil jsem v dejvicich benzinovy varic sigg, prvni vikend po nakupu, diky vyrobni vade, vyhorelo spodni tesneni a varic byl primo nebezpecny, po vikendu jsem jej reklamoval. V hudy tvrdili ze varic je super a ze jen s nim neumim zachazet kdyz jsem chtel at mi reknou nebo predvedou co jsem udelal spatne tak uz se dostavovala nedoslychavost. Kdyz jsem pak tvrdil, ze pokud mi pri prodeji nemohou predvest funkcnost varice a ja obevim zavadu tak mam pravo jej vymenit, na to uz byli primo neslysici. Nakonec si jej nechali na reklamaci, ale po triceti dnech mi jej vratili,ze je v naprostem poradku. Varic se mi nikdy nepodarilo opravit, v dejvicich naprosti diletanti a ignoranti vcetne vedouciho od te doby v hudy nenakupuji jen v nouzi drobnosti. DTEST celou vec posoudil jako opravnenou reklamci, doporucil mi soudit se, ja to vsak nechal byt nechtel jsem travit roky u soudu.
1. sigg vařiče nevyrábí a nikdy nevyráběl
2. občanský zákoník umožňuje řešit vše pomocí rozhodčích soudů
3. u benzíňáků co znám si opravdu nedokážu vysvětlit, že by chyba mohla být jinde než na straně obsluhy. aby benzíňák fungoval, chce to trochu selského rozumu. není to jak u plyňáku, že vezmu zapalovač, pustím plyn a funguje to.
Prodával, vyráběl.
Je možný najít návody, na outdoorových fórech se o těch výrobcích diskutuje, na youtube jsou videa.
https://www.youtube.com/watch?v=qCtg92jiCxE
Dokud svoje tvrzení něčím nepodepřeš, je to jen tvrzení. Stojí tu proti němu argumenty, který se jeví jako nezpochybnitelný důkaz. Až je zpochybníš, můžem se bavit dál, do tý doby vypadáš jen jako lhář, který pravděpodobně nelže jen tak bez účelu.
ok ... Sigg si varice nechal delat u korejske firmy Kovea. Bohuzel je to tak stare, ze uz nejsem schopen dohledat typ. Sigg si k tomu dodaval flasky. Sigg je firma co vyrabi hlinikove lahve a dalsi veci primarne lisovanim. Nevyrabeji, nevyrabeli a pravdepodobne nebudou vyrabet varice. Max. budou preprodavat obrandovane OEM produkty stejne jako Husky, Pinguin, apod. - vyrobce je ale stejny.
Takže jsme se konečně shodli na tom, co tvrdil ROKO v původním příspěvku: reklamoval benzinový vařič od firmy Sigg a Hudy mu to možná neoprávněně neuznal.
O nic jiného tu nešlo.
Někoho by možná mohlo zajímat, proč jsi vůbec přišel s tvrzením o vyrábění, který pro tuhle diskuzi to vážně není podstatný, ale zdá se, že jsi chtěl jen zpochybnit původní příspěvek a když se ti to nepodařilo, tak utíkáš do slovíčkaření typu Apple žádnej Iphone 5 nikdy nevyráběl. Průhledné, směšné.
Smesne to je dost, ale mozna jen myslenkove pochody daneho typka proste takhle funguji. "Reklamoval jsem varic SIGG" -> "Lzes, SIGG nikdy zadny varic nevyrabel, pouze si je nechaval vyrobit a prodaval pod svou znackou" :D
Pokud se dobře dívám, týpek nenapsal, že SIGG ty vařiče vyráběl. On napsal, že reklamoval vařič SIGG. Pokud se pod tou značkou prodával, tak je to prostě vařič SIGG. Tvoje slovíčkaření mi taky přijde absurdní. Vyrobil sis úplně uměle nějakou konfrontaci.
Presne jsem cekal, ze z tebe vypadne tohle... SIGG vlastne nevyrabi ani hlinikove lahve, pouze odliva slitinu hliniku do forem a tu slitinu mu dodava nekdo jiny ;). Vicemene 80% vyrobku zadna firma "nevyrabi". Taky si pak musis rozmyslet, co je podle tebe uz vyroba. 100% soucastek vyrobenych a vymyslenych firmou a cele je to sestavene firmou? Polovina vyrobenych, polovina dodanych jinym vyrobcem? Vyrobek jen navrhnu, necham ho vyrobit jinde? Skladam to ze soucastek, ktere vymyslel nekdo jiny? Na OEM vyrobek necham vyrazit svou znacku a dodam k nemu nejakou malickost, kterou delam ja nebo necham OEM vyrobek modifikovat, aby vyhovoval mym pozadavkum? atd. atd. atd.
Kazdpopadne puvodni prispevek byl o reklamaci varice se znackou SIGG, takove varice existuji. :)
Tedy body pro výrobce, ale téma diskuze je jiné, že? Jestli to nejsi schopen rozlišit, tak se příště zeptej někoho poblíž, jestli se nemáš zdržet komentáře ;-)
Ze 100% kladné vyřízení reklamace. Někdy ovšem se značnou nechutí a arogancí prodavačů. Asi nejhorší přístup byl při prosbě o pozáruční výměnu zipů u dvou spacáků RE. Naprosto arogantní odmítnutí, s tím ať si to tam pošlu poštou - v RE naprosto bez problémů. Každopádně s reklamací jako takovou, nebyl nikdy problém. Větší problém je že na kamených krámech skoro nic nemají, takže už nakupuju v podstatě jen v eshopu.
Rock Empire je privátní značka HUDY. Většinou šlo o totální zmetky, kdy jen okopčili dopře prodávaný sortiment jiné značky, nechali vyrobit u asijského bratra a za 50% ceny konkurenčního výrobku poslali na trh. V posledních letech se pochlapili a možná už mají i vlastní vývoj, ale spíš pochybuju. Jelikož češi jdou po ceně a moc se neuvědomí, že když kupují spacák za 900 Kč, tak výrobní cena je někde na 200 Kč. Co to může být asi za kvalitu, když jen zip v galantérce o této délce stojí 150 Kč? Proto možná tak hleděli. Očekávání po záruce je u takového výrobku popelnice a ne oprava ;)
Tak byl to spacák za 2500, drzel 5 let, po oprave stale pouzivam cca do -15. I po 7az8 mi letech a vymene zipu stale jakz takz drzi loft. Ten zip byl jediny defekt. To proc jsem s tim sel do hudy, byla prima komunikace s RE, kde mi nabidli bezplatnou vymenu s tim at to odnesu do nejbližšího hudace. Tam mi poslali do pr...., tak sem to poslal. V tom hudaci uz sem potom nebyl. Je jedlo jestli jsou to boty za deset, nebo ponozky za 200. Tady jde o pristup a jednani.
Osobně mám negativní zkušenost, kdy jsem se cítil podvedený. Soudního znalce, ani soud jsem platit nechtěl, šlo jen o pár tisíc.
Ale od té doby jsem si v Hudy nekoupil ani Montanu a vyhýbám se i značkám z Hudy.
Lezečky se mi podařilo k mé velké spokojenosti vyměnit. Ozony mi přijdou lepší než Miury. Na Deuter kašlu, Lowe Alpine je super. Lana Mammut nepotřebuji, používám Lanex a čas od času si dopřeji i Beal.
Takže asi tak.
Kdysi jsem reklamoval batoh (Deuter Guide 35+) - prasklá spona a několik menších dírek. Batoh mi do 30 dní vrátili neopravený, ale přidali mi k němu ještě jeden starší batoh stejného typu, prý jako projev dobré vůle výrobce. V závěru jsem tedy byl spokojen.
A jak praskne spona a udělají se dírky aby to bylo na reklamaci? Mně přijde že se tady zaměňují reklamace vadného výrobku a český vyčůránkovství. Z toho pak plyne i nespokojenost s neuznáním.