Ahoj, nemáte někdo tip na tištěného aktuálního průvodce na EBENSEE? Asi by to mohlo být schované pod Traunstein v průvodci Salzkammergut, ale v obsahu to nevidím. Máte někdo nějaké info? Pokud nebude tištěný spokojím se i s elektronickou verzí. mám jen to
Prosím vás, dejte mi někdo odkaz na web, kde je mapa srážek zpětně za poslední alespoň 2 dny. Existuje to?
Našel jsem jen takovou, co ukazuje srážky za poslední 2 hodiny (meteopress.cz), což je málo. Díky!
Zdravim, nemate pls nekdo Ford Transit Custom nebo Ford Tourneo Custom? Potreboval bych zmerit rozmer za druhou radou sedacek, konkretne ve vysce oken, nejsirsi misto napric a od konce sedadla ke dverim - jedna se mi o postel, jestli by vyslo spani napric
Zdravim, nemate pls nekdo Ford Transit Custom nebo Ford Tourneo Custom? Potreboval bych zmerit rozmer za druhou radou sedacek, konkretne ve vysce oken, nejsirsi misto napric a od konce sedadla ke dverim - jedna se mi o postel, jestli by vyslo spani napric nebo by se muselo podelne a sklapet sedacka. Rozhoduju mezi Scudo/Expert/Jumpy a Custom, ty prvni jsou o neco uzzsi, tam by se muselo sklapet urcite... Eventuelne zkusenosti s karou? Predem diky, pripadna pivni odmena;)! mirek
hoď sem mejl, vylezu před barák a vyfotím a pošlu ti postel v Jumpy. tam je šířka přesně 160 (vnitřní rozměr mezi plechem mimo sloupky, tam je to ještě užší), tam to na napříč není rozhodně. ono ostatně není nikde kromě kamionu dostatečná šířka, nad 180 to nejde ani u Jumpera/Ducata/Boxera nebo u Sprintera nebo Craftera, a to je zase o fous širší než ten tranďák/tourneo.
diky! banstyles[zavinac]gmail.com Jj to Scudo je urco uzky, na ten Custom pisou papirove cca +10cm na sirku, tak sem si rikal, kdyby to bylo ve vejsce oken (ktery sou zas dost blbe vysoko a este sikmo), jestli by to nahodu naknop nevyslo...
Ahoj, ja ti pak mrknu, mam customa, rok 2014, kara je to luxusni, ale na sirku se tam urco nevyspis, pokud nemas metr padesat :) oproti klasickymu transitu je urco uzsi..
Skoda:( Ee mam 178, sirku Scuda pisou 189 a Custom 198, tak sem doufal estli by to neklaplo. Mas dlouhej/kratkej? Zmer mi pls i od konce 2. rady sedacek ke dverim, diky moc!
Jj zmerim, mam kratkyho - neb sem mel docela dobrou nabidku na koupi, ale asi bych sel do dlouhyho, tam by se dalo dle mne spat i za druhou radou na pohodu..
šířka na C sloupku: 150
šířka zadního nákladovýho prostoru: 160
šířka od okýnka k okýnku (místo využitelné na spaní jednoho člověka na šířku, pokud jsou sklopeny opěráky zadních sedaček - je to v místě zadních sedaček): 172
délka od skla na zadních vratech po hranu zadních sklopených sedaček: 172
maximální využitelná spací délka při sklopených zadních opěrácích: 245
Využitelnost na spaní: mám 187 a když ležím na uhlopříčku, nemusím sklápět zadní sedačky. při sklopených zadních sedačkách tři lidi vedle sebe + jeden malej napříč od okýnka k okýnku.
Jinak spokojenost, až na interiérové pazvuky a gumovej fofrklacek.
Cus tak pisu ke customovi - sirka od okynka k okynku je 184 cm, ale ke stropu mas v urovni okynek tak 50 cm v nejsvetlejsim miste.. Jinak je tam neco kolem 160 v nejlepsim pripade (motaj se tam do toho jeste kola). A kratka verze od druhe rady sedacek ke dverim ca 135 cm.
Cus, diky!
Tj. se potvrzuje, ze postel napric je do Custom nerealna (nebo jen pro prcky). Teoreticky by se mozna vesla na delku do L2 bez sklapeni, ale taky to moc nevypada (L2 je o cca 37cm delsi, tj. estli maj sedacky stejne, tak to dela nejakejch 170 za druhou radou). Kdyby nekdo nahodou mel dlouhyho Customa a chtelo se mu to zmerit;)?
Diky vsem za odpovedi!
m.
Pokud máš kritérium lehnout si do postele bez sklopení zadních sedaček, tak co zauvažovat nad medvědem? Dlouhý vito se mi zdá že je krapet delší než je v třídě zvykem.
otázkou ovšem je, proč je nutné si postel nerozkládat a mít ji za sedadly v druhé řadě. napadají mě v zásadě dva důvody:
a) vezeš v druhé řadě děti v autosedačkách, a ty ti během dlouhé večerní cesty usnou a ty je chceš postupně přendat do postele spící,
b) posádka jsou dva dospělí a tři děti, dospělí a jedno dítě spí na posteli, druhé dítě na zadní trojsedačce a třetí dítě na přední trojsedačce.
samozřejmě long/L2 je moc fajn věc v případě, kdy vyhodíš postel, tak dozadu bez rozebírání nasázíš šest dospělých bicyklů podél. ale zase, platíš za to problémy s parkováním ve městě (a pod skalama/v horách, na lyžích atd.) a horší obratností auta (Jumpy/Expert/scudo má tragicky malej rejd a děsnej poloměr otáčení i v krátké verzi, v dlouhé to musí bejt peklo) si to nějak vybalancuj.
Jo, malej rejd jsem zapomněl uvést jako negativum. Je fakt, že když jsem do toho sedl poprvý a dal volentem plnej rejd, tak jsem měl pocit, že to jede stále rovně. Ale dá se na to zvyknout (což se dá i na podstatně horší věci).
Ještě je nagativum, když třeba máš v úmyslu otočit přední sedačky a udělat si z toho hospodu - zase bys musel kvůli tomu rušit spaní. Pokud spaní rozkládáš, pravděpodobně máš na zadních sedačkách nějakej slamník, kterej musíš ve verzi "sezení" někde vzadu uskladnit - hodíš ho na postel, kde máš zase vykydaný jiný krámy atd.. vzniká tím bordel v autě.
Další podstatná výhoda postele je vzadu je taková, že když spíš za jízdy na posteli a zastavěj tě benga, tak při nesklopených zadních sedačkách ještě nějak naskáčeš na tu sedačku, ale když máš rozkrámovaný spaní i na ploše zadních sedaček, tak jsi v pasti.
Pokud vzadu seděj děti, jejich místo pod nohama je dobře přístupný a využitelný na uskladnění krámů. Pokud jsi nucenej sklopit zadní sedadla na spaní, tyhle krámy se tím stávaj obtížněji dobytný.
Pokud vás jede jen takovej počet, že obsadíte jen přední sedačky (tedy dva nebo tři) a opět se posádka délkově vejde na zadní postel, pak je možnost celou zadní lavici vyhodit, čímž opět vzniká docela velkej obytnej či skladovej prostor.
Za mě je ten požadavek na nesklápění sedaček celkem legitimní.
No s tim spanim... Ja kupoval customa hlavne proto ze kdyz pak na podzim venku leje tak otocis sedacky, vecer sednes do auta a pohodicka... Na spani a nejaky delsi vegeteni je i custom malinkej, obavam se ze i L2, chapal bych L2H2, ale to je zas vojeb.. Na tom aute je super ten velkej kufr a misto pro vsecky lidi na palube, neresis bagly, bouldermatky... Rejd to ma paradni, docela to i jede (114kW), ve meste s tim parkujes jak normalnim vetsim kombikem..
No s tim spanim... Ja kupoval customa hlavne proto ze kdyz pak na podzim venku leje tak otocis sedacky, vecer sednes do auta a pohodicka... Na spani a nejaky delsi vegeteni je i custom malinkej, obavam se ze i L2, chapal bych L2H2, ale to je zas vojeb.. Na tom aute je super ten velkej kufr a misto pro vsecky lidi na palube, neresis bagly, bouldermatky... Rejd to ma paradni, docela to i jede (114kW), ve meste s tim parkujes jak normalnim vetsim kombikem..