Jakou zvolit tejpku na omotání odsedky? Jak spojit k sobě prameny odsedky jinak než uzlem? Mám normálně sešitou 80cm a na konci zamkovku, ale chci nějak u sebe udržet oba prameny jak to udělal? nemůže kobercovka a nebo tejpka naleptat smičku a snížit její
Čau, víte někdo, jak je to s Aljažev domem pod Triglavem? Dojede se autem až tam nebo se jde pěšky z Mojstrany? A je tam něco jako tábořiště nebo se spí jenom na chatě? Nikde se mi to nepodařilo najít.
Přátelé, pozor na prodejny Rock Point. Dobře si rozmyslete než něco koupíte. Reklamovat nebo vyměnit za jinou velikost tam prakticky nelze vůbec nic. Stěžovat si nebo něco napsat do knihy přání a stížností: "proč? nic takového nemáme". Když to s
Hojte, nemá prosím někdo k půjčení průvodce na oblast "Pale di San Martino"? Koupit si průvodce někam kam jezdím mi nevadí, rád podpořím. Ale sem jedu asi poprvé a naposledy. Nabízím půlčák rumu či fernetu/citrus/ za půjčení. Je to tento průvodc
Ahoj, měl jsem 3 páry LS Cober a teď uvažuju, že bych vyzkoušel LS Pythony. Máte pls někdo zkušenost s rozdíly v číslování/roztažení? Jde mi o to, jestli se Pythony roztáhnou stejně jako Cobry - jestli mám brát stejné číslo Pythonů jako Cober... Každého r
Ahoj. Chystáme se na Ben Nevis. Máte někdo nějakou zkušenost se spaním v okolí, kromě campu Glen Nevis(jestli se dá stan rozbít i případně mimo camp, nebo příp. povědomí i o jiném campu v okolí) a zkušenost s nějakým primisimózním přípravkem(teda kromě sk
Ahoj, chystáme se na Miroir d'Argentine. Poraďte prosím, jak je to s parkováním u chaty Solalex? Kolik stojí parkoviště a jestli se dá, když přijedeme v noci, přespat do rána. Díky, Olga.
Ahoj,
chystáme se na víkend na Hochkönig. Lavírujem skrze počasí, protože Norové - yr.no hlásí déšť, kdežto na wetter.com hlásí polojasno. Máte někdo aktuální zkušenost jak se yr.no dá věřit?? Díky Petr
Přátelé, pozor na prodejny Rock Point. Dobře si rozmyslete než něco koupíte. Reklamovat nebo vyměnit za jinou velikost tam prakticky nelze vůbec nic. Stěžovat si nebo něco napsat do knihy přání a stížností: "proč? nic takového nemáme". Když to srovnám s Hudy Sportem, kde i evidentně svévolně rozbitou čelovku, bez účtenky a koupenou bůhvíkdy... vyměnili bez problémů...
Chtěl jsem si koupit kalhoty na lezení. Nasraná klimakterická prodavačka v Rockpointu (evidentně netušící, že se nachází v prodejně pro horolezce) mi poradila kalhoty - podle ní vhodné úplně na všechno. Po prvním lezení jsem zjistil, jak jsem se napálil. Při reklamaci jsem ovšem tvrdě narazil. Nelze reklamovat použité zboží. A za profesionálním úsměvem se dalo tušit, že mají ještě tisíce dalších fíglů jak Tě ošidit...
No ja ti nevim, treba ja jsem v praze na arkadach v RP koupil lezecky, ktere se dost rychle prolezly, 5x na stene a jednou venku. Dal jsem je reklamovat a vse v naproste pohode za 3 tydnu byli opravene (komplet celej spodek novej) takze vlastne nove boty. Takze za mne spokojenost.
No, rovnakú skúsenosť mám z Arca, z "úžasného" Vertical Sportu - nohavice som mal na sebe oblečené 5 minút. Bohužiaľ, mimo obchod a po zaplatení. Ale tak peniaze sú vždy až na prvom mieste, čo tam po zákazníkovi...
No teda nevim cos konkretne na tech kalhotech reklamoval, ale podle toho cos popsal se neda zrovna posoudit opravnenost reklamace. Takhle to spis smrdi konkurencim bojem a hazenim spiny na Rockpoint. Ja tam taky jednou reklamoval bundu a naprosto bez problemu. A konecn koncu, kdyz vidis, ze prodavacka tomu prd rozumi, tak si od ni nenech radit :). Cus.
Jsou dvě odlišné věci:
- reklamace, reklamovat můžeš použité, ale teoreticky i nepoužité zboží. Musí však mít samozřejmě vadu, která je zaviněná materiálem, zpracováním. Reklamovat není možné běžné opotřebení.
- výměna zboží, je vymahatelná pouze při nákupu zboží přes internet a to jen u nepoužitého zboží. Teoreticky kalhoty po lezení lze vrátit (vyměnit), ale s kompenzací, která není v zákoně upravená (podle mě se dá použité zboží prodat tak za 50% původní ceny).
Objednaljsem boty pres eshio, samozrejme špatné číslo. Poslal jsem zpátky a za týden byli penízky na účtu. To že sis špatně koupil kalhoty asi těžko vyreklamuješ. Posoudit že zboží je vhodné právě pro tvůj účel musíš posoudit sám.
To, co popisuješ svědčí spíš o tom, že seš tak trochu jitrnica a ne o prodavačce, případně obchodě jako takovém:-D Přeci když si kupuješ gaťata na lezení, tak si je hlavně vyzkouším a dám na pocit, než na tvrzení, že sou úplně na všechno...
Píchli jste pneumatiku? Nebo jste dostali hlad? Či snad potřebujete vymalovat šatnu na červeno? Kupte si GALAX! Galax je na VŠECHNO! Reklama z jednoho celkem prastarého večerníčku o návštěvnících z vesmíru na planetě zemi. Podotýkám JEDINÁ reklama, žádnou jinou na tý svý mateřský planetě nepotřebovali, protože: Galax je na všechno, na všechno, na všechno...
V RP jsem reklamoval dvakrát, v obou případech úspěšně a zcela bez problémů. Jednou rozlepené lezečky rockpillars, podruhé sandály teva, které jsem vracel z toho důvodu, že nepřiměřeně smrděly. Lezečky opravili, za sandály mi vrátili peníze.
Jestli ta čelovka co ti vzali v Hudáči byla od Petzla, tak se nedivím, že jí hned vyreklamovali bez bez keců. Tyhle čelovky jsou totiž takový šmejdy, že už je asi blbý prodavačům tě podezírat že bys to způsobil sám. Fuck da Petzl čelovky!
pane jo, ty to mas asi v zivote slozity, co...fsichni jsou na tebe zly a nechtej ti davat veci zadarmo, no hruza... reklamace a vymena zbozi je uplne neco jineho a zatimco prijeti reklamace je povinnosti prodejce, vymena zbozi nikoli, natoz POUZITEHO!!! to sou dneska lidi...
Mě spíš zaujalo "koupil kalhoty na lezení".
To jsou nějaký spešl kalhoty na vysokohorský lezení nebo ledovcový lezení? Jo, tak to by poradit měly v obchodě umět, ale bohužel to není úplně běžný. No když mi nabídnou HMSku jako štandovací karabinu, tak se není co divit.
Nebo sis koupil kalhotečky na jaro, léto, podzim na českých skalkách? Jestli je to, tak asi dělám něco špatně, když jako "lezecké kalhoty" užívám tepláky (od ťongů) nebo odepsané manchestráky či pláťáky. Vše řádně zašívané a se záplatami :-)
Ahoj, já mám s RockPointem stějnou negativní zkušenost. Konkrétně s olomouckým. Byl jsem tam celkem asi 5x (za cca 3 roky) a už nikdy více. Pokaždé stejnej scénář: v celé prodejně 2-3 prodavači, všichni u pokladny - buď se baví, nebo sledujou nějaký film.
Případ 1: Stoupnu si před ně a čekám, až mě obslouží. Po 5 minutách už to nedávám a odcházím.
Případ 2: Zeptám se, kde mají turistické cepíny. "Tam vzadu." Čekal bych, že někdo půjde se mnou mi je ukázat. No nic, jdu se podívat sám. Pár jich tam mají, ale zamčené. Jdu poprosit, aby mi je odemkli. "A který chcete?" Chci si pochopitelně prohlédnout všechny (asi 4 kusy). "To jako fakt??". To se jim nechtělo, tak mi přinesli nějakou krabici ze skladu, kde stejně všechny nebyly..
Při dalších návštěvách to bylo podobné - naprostá neochota pro zákazníka cokoli udělat.
Od té doby tam nechodím.
Nejsem zaměstnancem ani jakkoli jinak spřízněn s žádným outdoorovým obchodem, jen píšu svou zkušenost.
Manželka mi koukala přes rameno a prý mám ještě připsat její zkušenost: chtěla si vyzkoušet mikinu, ale na věšáku byly jen velké (L a XL). Poprosila, jestli by jí mohli ze skladu donést vel. S. Odpověděli jí, že si má vyzkoušet nejdřív tu velkou a teprve jestli se rozhodne ji koupit, že jí přinesou menší. Taky olomoucký RP.
Olomoucky RP je tragicky, pamatuju si tam jen jednoho schopneho prodavace co byl ochotny ale uz jsem tam min. rok nebyl tak nevim jestli tam jeste dela. Co se reklamaci tyka - reklamovali jsme tam vsichni boty Garmont Montelo, tataz vada u 3 paru bot - prosoupana pata po chvili pouzivani, jedny boty byly opraveny (velmi neumele a v podstate k nicemu), u dalsich dvou reklamace zamitnuta (coz asi neni jen problem RP, ale mozna Garmontu??). Jednani v prodejne stalo taky za to... takze olomoucky RP uz nikdy vic...