Komentáře
V horní části krásná cesta s bouldrem na konci. Spodní plotna je poněkud odvážnější/pod 1K ve vodorovném zářezu jde tenký webing na jednoducho/šťouradlo s sebou/ a výše obhozy a vůbec smyčky. Cestu dělal Cikán a cvakání kruhů a jejich umístění podle toho vypadá. Od 2K doporučuju uhnout doleva za hranu/trvalka, která, když se prodlouží 120 smycí ani netáhne/Pokračovat neochvějně vzhůru budou asi jenom otrlí jedinci bez pudu sebezáchovy. kdyby. Kdyby cestu dělal Pítrs celou, mohla by být určitě velmi oblíbená
Zapsal: Mrázek, 01.05.2007 12:05:19 To jo, je to skoda. Lezu ten spodek TR tak ze si proste cvaknu asi 5.K z police. Pod tim prvnim je to na posrani, ale jinak nadherna cesta. Kmen siuxu je holt statecny a Labak dobre zna :-)
Zapsal: Bobo, 01.05.2007 13:36:49 Ještě bych chtěl dodat, že cesta má určitě alspoň 50m, ne-li víc. No v Labáku už snad nikdo na 40tce neleze.
Zapsal: Mrázek, 01.05.2007 17:20:39 ve spodu je to o nohách,trocha odvahy neuškodí,ale jde to,vršek lahůdka s bouldříkem přes....at nekazim OS
Zapsal: Radek, 05.05.2012 20:58:19 Cikán=S.Lukavský?
Zapsal: H, 06.05.2012 11:13:50 Tak to asi kluci dojistili..... Teď je tam tolik kroužků, že člověk ani nemá tolik presek. Každopádně bouldřík parádní a spodní pasáž, i když už nevyžaduje morál, taky krásná.
Zapsal: Horamicu, 30.05.2022 13:27:48 ty vole, co na to Cikán, že má v cestě 5 dodaných kruhů? ptal se ho někdo?
Zapsal: , 30.05.2022 16:25:22 Má to odjistit normálně a ne z toho dělat pomník.
Zapsal: Petr, 30.05.2022 20:10:40 Co znamená "odjistit normálně" a co znamená "pomník"? Každej by ti to definoval trochu jinak. Proto má každý prvovýstupce právo si odjistit linii jak uzná za vhodný. Je to jeho osobní rukopis a unikát našeho pískovcovýho lezení. Jednou to možná pochopíš...
Btw. už si vylezl všechny "normálně odjištěný" cesty na písku, že lobuješ za dojišťování? Zdar a sílu.
Zapsal: Honza, 30.05.2022 21:15:32 Odjistit normálně znamená že se v tom nezrakvíš.Ve všech našich oblastech je mraky cest které se nelezou protože jsou odjištěný tak jak jsou a většinou ty cesty dělají neustále ti stejní lidé a někteří jsou v tom přímo odborníci. Každý ví o kom je řeč.Kecy o nějakém unikátu našeho pískovcového lezení jsou stejně mimo jako když někdo brojí proti mágu na písku protože "tradice" a "klasika" a pak si vezme sedák,presky, super italské lezačky a vyrazí do "válečné" cesty.Ještě nikdy jsem tyhle "klasiky" a moralisty neviděl lézt bosý s konopným lanem kolem pasu. Takže pokud není prvovýstupce soudný a cesta má potenciál se lézt(není v klokočkách ale v podstatě sportovní oblasti jakou se Labák v podstatě stal ať už se, to někomu líbí nebo ne) tak je vhodné ji dojistit.
Zapsal: Black , 31.05.2022 07:57:10 Zrovna tuto cestu jsem lezl s původním jištěním a zase takový terno to nebylo, kord když lezeš cestu IXa(takže se počítá výkonnost na tuto obtížnost) a úsek cesty s kruhy je za VIIIa
Zapsal: White, 31.05.2022 08:24:04 i Hudy už lituje dojištění svých cest a ten k tomu dal souhlas!
Zapsal: , 31.05.2022 08:24:10 Jen pro upřesnění cestu rozdělal S Lukavský směr nedodělal.Cestu dodělali uvedený prvovystupci a souhlas dojišteni byl od Pitrse.
Zapsal: Jeník Pleticha, 31.05.2022 09:10:02 A já lituji ty cesty, co nikdo neleze.
Zapsal: Petr, 31.05.2022 10:49:41 Frekvence není zásadní kritérium. Parádní cesty jako třeba Šlapací mlýn, Motolice, Sedření kůže, IQ 150, Krankova hrana atd. atd. není vůbec třeba litovat. Mají svoji důstojnost. Aspoň nejsou vojetý jako kdeco v sektorech nad Kosťou, co může mít každej, kdo má dost velký bandasky.
Zapsal: Bezbarvý svetr, 31.05.2022 11:28:39 Cest který jsou odjisteny jsou mraky.kazdy má co vybírat, skuhrani že se to mělo líp odjistit je na nic.lezec který si dělá moralovou cestu si ji dělá hlavně pro sebe.nepocitam klasiky v letech minulých.
Zapsal: gorbi, 31.05.2022 11:45:18 Lezec který si dělá cestu pro sebe je vůl!!!Nikdo přeci nikoho nenutí si jištění cvakat. Nejsem zastánce háků po metru ale rozumné vzdálenosti mezi jištěním by měli být standardem! A komu přijde v cestě jištění moc nechť ho necvaká a třeba leze nohama napřed pro větší pocit morálovosti.Ano dobře odjištěné cesty jsou mnohdy vojetý protože je leze halda lidí ale ta to nemůže to že jsou dobře odjištěné ale to že většina ostatních je odjištěná špatně.
Zapsal: J, 31.05.2022 12:07:55 je to tak daleko vod nadrazi, ze bych to vubec neresila, ale me se libej holky s velkejma prsama a sama je mam maly, tak nevim jestli je muj nazor smeroplatny.
Zapsal: Evelina Novakova, 31.05.2022 12:17:34 J, pozor na žilku!
Cesty pro sebe dělá určitě i spousta těch, co se bojej.
A ojetost cest s jejich zajištěním souvisí. Je otázka, jak by to s ojetostí vypadalo, kdyby byly super zajištěný všechny cesty, ale je klidně možný, že by se pak ojetost jenom rozšířila na další místa. Mnohem pravděpodobněji by ale byly cesty ojetý o dost míň, kdyby byly špatně zajištěný. Aspoň to tak říká mluvící mrtvá kočka, která uvažuje nekompromisně.
Standardem by mělo být věcí: aby se všichni měly dobře. Aby nikdo netrápil zvířátka. Aby aby aby. A nejhorší je, že se možná vyskytujou nestandardní J s čárkou, který by říkaly, že by bylo rozumné, aby byly nějaký standardy s čárkou, který by byly jiný než nerozumný standardy, který jsou bez čárky.
Zapsal: P., 31.05.2022 15:01:49 P.(iškote), místo komentování každé cesty, se raději nauč dávat háky tak, aby se dali cvakat.
Zapsal: Roman, 31.05.2022 15:42:40 Cesta je vizitkou autora. Pokud je to v mezích pravidel. Tečka. Menu je bohaté, každý si vybere. Žrát jen amarouny se nedá a populismus do lezení nepatří. Nikdo nikoho nenutí lézt něco, co se mu nelíbí.
Zapsal: Bída, 31.05.2022 16:24:41 Milý Romane, místo osobních útoků v diskusi si připomeň pravopis. - Odpovídám ti dost hloupě, viď? To já schválně, podobně jako jsi dost hloupě reagoval ty.
Zapsal: P., 31.05.2022 16:29:56 Každý prvovýstupce by měl dělat cesty především pro svůj pocit dobře a poctivě odvedené práce a měl by z toho mit radost!
Zapsal: Luk, 31.05.2022 17:34:59 J jdi říct Cikánovi do očí, že to dělal blbě. Takhle na dálku to umí každej, dle tvých slov, vůl!
Zapsal: m, 31.05.2022 19:39:51 Nemám problém říct komukoli do očí cokoli. Tomu věř!
Zapsal: J, 31.05.2022 19:47:47 Řekl anonymní J. :)
Zapsal: P., 31.05.2022 19:53:14 Takže celá pískovcová kultura je blbost. Arnold je vlastně taky idiot co se nezabil jen náhodou. A alpinismus je vůbec hovadina, neodjisteny to je atd.Nebo jen Labak
Zapsal: m, 31.05.2022 21:14:54 By se měl celej přejistit
Zapsal: m, 31.05.2022 21:15:49 A hlavně dosikovat! Se to tam láme jak blbé...
Zapsal: tah-sha-tunga, 31.05.2022 21:32:57 B U Z E R A N T I
Zapsal: ..., 31.05.2022 21:52:59 No nevím nevím. Cestu jsem lezl a jako úplná vražda mi to tenkrát nepřišlo. To za rohem na indiánku z údolí nějaká starší cesta to byla jiná zábava. Zajímavý, že tam to nikoho nenapadne
Zapsal: P2, 01.06.2022 08:37:04 Jak psal Jeník, dojištěno se souhlasem autora, takže kde je problém?
Zapsal: ..., 01.06.2022 12:31:01 Borháky do každé rodiny! teda cesty
Zapsal: z., 02.06.2022 08:46:27 A je z toho Veličenstvo Kakat.
Zapsal: XxX, 02.06.2022 08:56:20 Spodek dojištěn kruhy. Celkově je tam nyní 10 kruhů, k poslednímu je to podle německého průvodce VIIIb. Pak následují borháky ve vrcholové části za IXb.
Zapsal: ondra77, 18.08.2024 10:11:40
I agree to the processing of personal data.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|