Komentáře
Těžké 8a :)
Zapsal: Štěpán Stráník, 16.09.2006 00:28:41 maximalně 7c/7c+ a až to vyleze vlk tak 8+ krasovej :-))))
Zapsal: mezinarodne uznanej, 28.11.2007 12:19:10 Že to vůbec není pravda že je to max 7c/c+, bude to vždycky min 9+/10- nikdy míň i když to vyleze Vlk, když to vyleze tak je prostě dobrej :-)
Zapsal: 28.11.2007 21:12:41 Pro některé (to není můj případ) to vždy bylo, je a bude max. 9+ a nepřesvědčíte je o ničem jiném.:-).
Zapsal: Vlk, 29.11.2007 15:42:55 Bobe, když jsi to jezdil nacvičovat, tak jsi o té cestě mluvil trochu jinak. (a 7c/c+ to rozhodně nebylo) :-) ostatně, máš to zapsané 9+/10-, tak nechápu?.. co tě vedlo k takové změně názoru?? že by fakt ten benzin 8-o ?? Nebo schíza-rozdvojená osobnost? Bob/mezinárodně uznanej a dva rozdílné názory? :-))))
Zapsal: Qid, 29.11.2007 16:14:32 Ja myslim ze to bude nudou a postupnym vyvojem,ale sám víš jakej mám názor na obtížnost teto cesty a to že si ju považuju o tom žádnaá zasvěcení kteří se zůčastnili natáčení vědí :-))) ale benzin a schiza v tom maji taky prsty jsem totiž nesoudnej magorr a slintáááám
Zapsal: mezinarodne uznanej, 30.11.2007 12:45:02 10-
Zapsal: 30.11.2007 17:24:50 Hej borci!Někdo mě tuto cestu doporučoval jako nejpřístupnější 8a v krasu. Tak jak to teda je? V krasu vůbec je těžké najít normální 8a pro lidi. Co mě doporučíte?(nejlépe 8a,které je ve skutečnosti za 7a-jde mi jen o to napsat si to do deníčku a machrovat)
Zapsal: kuba n, 02.12.2007 09:55:28 To je hlavně o tom jak ti cesta sedne, mě Pochybka přišla na 8a docela těžká... schůdnější je asi třeba Náladová, ale zase je to boulder, osobně bych doporučoval Náladovou nebo Rychlou smrt...
Zapsal: Štěpán Stráník, 02.12.2007 10:21:50 Rychlá smrt je ale za 10-, to je na machrování ještě lepší.
Zapsal: jj, 02.12.2007 10:48:11 Ona je sice v průvodci za 10-, ale je to taky boulder a myslím si že s porovnání s ostatními 10- v krase je rozhodně nejlehčí, přikláněl bych se spíše k 9+/10-, ale toť můj názor...
Zapsal: Štěpán Stráník, 02.12.2007 10:56:42 Ono se to Štěpáne obecně ví, jsou cesty v Krase, které, když máš sílu z bouldrovky a nemusíš umět moc lézt, tak je celkem mrskneš a přijdou ti lehké, mezi něž patří právě třeba Křeč, Smrt, Náladová, Knoflíkovka a další a pak máš cesty ve stejné klase, které ti dají zabrat podstatně více a jsi rád, že jsi je vylezl a daleko víc si jich vážíš a mezi ně patří třeba zrovna Pochybka, Valašský kůň a další.
Zapsal: Vlk, 02.12.2007 11:27:14 Jo souhlasím, ale naopak jsou některé 9+/10- nebo 10- dost těžké, to je fakt...
Zapsal: Štěpán Stráník, 02.12.2007 11:30:33 Jenže ony ty technické cesty typu pochybka se dají lépe ucvičit.Ale ve smrti prostě když nemáš sílu,tak nic neucvičíš. Já ji moc nemám, proto mě pochybka připadne pro případné moje první 8a přijatelnější. Je to tak? Rád cesty znásilňuju-jsem takový úchyl..
Zapsal: kuba novák, 02.12.2007 12:17:46 No nevím jak moc je pochybka technická myslím ze ve smrti té maximálky potřebuješ mín než v pochybce,začal bych smrtí a pak naladovou pochybka je asi ze zminovaneho vyctu nejtezsi muj nazor.
Zapsal: Mezinárodně uznanej, 02.12.2007 12:34:21 ok. Dík
Zapsal: kuba novák, 02.12.2007 13:37:10 JJ je to tak, ale je to hlavně o tom co ti právě nejvíce sedí,je fakt že na smrt a náladovou potřebuješ větší maximálku, na pochybku vytrvalost...tak si vyber co je pro tebe vhodnější... :)
Zapsal: Štěpán Stráník, 02.12.2007 14:29:43 Poctivá 9+/10-. Nikde nespočneš, potřebuješ techniku a silovou vytrvalost. Já jsem se v době přelezu Pochybky ve Smrti ani v Náladové nehl.
Zapsal: ppolak, 20.04.2010 13:54:19 Přesně tak, mám v krasu přelezených několik 10-, ale Smrt jsem i přes několikeré zkoušení nedal. Nevím tedy jak to s tou nejlehčí 10- bude.
Zapsal: tom, 16.07.2010 08:08:28 Nejlehčí ve smyslu, že lze nejlíp natrénovat, přece jen je tam hlavní síla a tu jak známo natrénuješ lehčeji než techniku atd...
Zapsal: ondra, 16.07.2010 08:15:53 Sílu, ondro, jak známo, natrénuješ nejhůře. Technika nejen v lezení, ale obecně ve sportu patří do okruhu obratnostních schopností, které jsou relativně trénovatelné. Stejně tak obecná vytrvalost, následuje specifická vytrv. a teprve daleko za nimi jsou maximální a výbušná síla a rychlost, které jsou dány jednoznačně nejvíce geneticky. Každopádně zpět k cestám :-): "Pochybnou pověst znám jen od pohledu a máš pravdu, že Smrt je "jen" o jednom, možná dvouch silových zarváních. PS. Doporučuji přečíst pár knih o tréninku (např.: Dovalil nebo něco od Horsta).
Zapsal: tom, 16.07.2010 22:43:34 sme te vcera Svisti videli :) sis jen spletl datum (mesic) prelezu
Zapsal: od bufetu, 19.09.2010 21:55:50 Proc je v popisu: Cesta malého meče?
Zapsal: V., 10.03.2022 23:43:55 Protože je vedle Cesta meče...
Zapsal: Buril, 11.03.2022 10:45:55
I agree to the processing of personal data.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|