Komentáře
Myslím, že k 1K se není o čem bavit, cesta začíná až u něj (a je dlouhá jen několik metrů). Nejtěžší je u 2.K, ale je to otázka jednoho dvou kroků. Jinak je to lištové lezení, lišty jsou vzhledem k frekventovanosti cesty osmekané a omaglajzované.
Zapsal: bh, 00.00.0000 00:00:00 v nástupu, který je společný s Děčínskou cestou někdo v poslední době vyrval tutové hodiny (pád?, silný ale blbý druholezec?).
Hezké lezení po lištách trošku morálovější k 1K, ale jdou tam super smyčky.
Zapsal: pavouk, 00.00.0000 00:00:00 Souhlasím. Asi nejproblematičtější je cvaknout 1K. Trochu to vytlačuje dostrany, ale jde to. Pod 1K jde ale spousta smyček(asi čtyři)a jedny hodiny. Jsou celkem dobry.
Zapsal: loudis, 15.08.2002 12:38:11 Pry Piskotem popleteny Olgoj Chorchoj:) Je rok 92 ok? Nevzniklo to o neco pozdeji?
Zapsal: l., 16.03.2006 12:43:22 Datum vzniku si nepamatuju, ale je to už dost dávno, věřil bych tištěnému průvodci. Snad jenom, že při prvovýstupu tam nebyl 2.K.
Zapsal: P., 16.03.2006 14:04:57 Ste ho tam doklepli ze slanění?
Zapsal: Papouš, 16.03.2006 14:37:40 Jo, dodatečně osazený z ohledů k uživatelům.
Zapsal: P., 16.03.2006 16:38:11 To je rozumné.
Zapsal: Papouš, 16.03.2006 17:24:01 Rozumný je Ťuk. Já se tady jenom vezl. Šel jsem kolem, zrovna když řešil, kdo to za ním poleze. Pak jsem nahoře řekl, že je Orgoj s R, a on pak dodal ten druhý K.
Fakt můžu jen za ten zkažený název :)
Zapsal: 16.03.2006 17:38:27 Shozeno,už na VIIc v kuse.
Zapsal: gorbi, 16.10.2006 12:51:25 Je to opravdu hezká cesta. Je mi líto, že mi přelez někdo pokazil tím, že jí celou obílil maglajzem. :-( Prý je to otázka názoru.
Zapsal: Sysel, 10.06.2008 13:34:52 ...souhlasím. Ty omaglajzované lišty jsou tam dost nepříjemné.
Zapsal: Honza, 11.06.2008 15:17:54 je to o sile a technice (spravne magovat neni jednoducha zalezitost). Takze kluci, kdyz budete dost pilny, tak se to jednou taky naucite a nebudete tu nasledne brecet
Zapsal: Adela, 12.06.2008 11:56:27 Ale já mg používám. Jenže ne tam, kde se to nesluší (na písku). Jedině tam je to skutečné OS, když ti to ovšem někdo bezohledně neopatlá.
Zapsal: Sysel, 12.06.2008 12:14:55 Chces se vic snazit?-pritvrd a neflakej se v lehkem terenu.
Vpravo mas Hogo Fogo, Gregusovu sklenici a tak dale
Zapsal: System of Sysel, 12.06.2008 13:02:54 Ty to zase bezohledně opatláváš svým kyselým potem, to skutečně nechcete zanechat skály dalším generacím. Jen abys měl on sight, viď?
Zapsal: Steve, 12.06.2008 13:04:52 Nejde jen o to: Zaprvé, flekatý věže vypadaj blbě. Zadruhé, je to tradice. Zatřetí, dopady Mg nebo potu na pískovec nikdo nezná. Za poslední, je to zakázaný.
Zapsal: Sysel, 12.06.2008 13:28:49 Zamlada, kdyz sem chtel bejt horolozec sem to lez s maglajzlem a jako si slusnej maglajzista hubou vodfoukava prebytecnej zazracnej prach z rukou v zachvatu boje o zivot - rozumej prelezeni cesty na druhym, sem si do dlane flusnul gemra az z paty. To jen ze maglajzovat se taky musi umet. Loni, tedy v pokrocilem veku, sem to dal naholo.. na stary kolena blbnu:)
Zapsal: Sup, 12.06.2008 13:30:29 ...kolika se Supi dožívají? Vypadáš víc než zachovale! ;-) Taky to pustilo bez...jen bylo potřeba trochu otřít ruce od maglajzí kašičky, co tam zbyla po nějakém prášilovi.
Zapsal: Honza, 12.06.2008 13:41:00 Hosi, nekazte klukum z Lezce relativne podarenou databazi cest diskuzi o magnesiu. Cesty by to chtelo komentovat vecne. Ideologicke spory lze prec resit na jinych mistech v datovem prostoru tohote serveru.
Zapsal: jira, 12.06.2008 13:44:20 Syslitel:ses nakazil nesmiritelnym virem od Petra Jandika? Jaka tradice , tay koukam nejakej Laco Saolin 1992, na tuty s mg (je to ubohej zavislak), jeden z prvnich prelezu, toto je tradice!
Sup: na holo? jezis! Ses cernej Sup rodiny:))
jira: Sysel si prosim zacal, takze vecna1: ten druhej tam Piskot nemel dodavat a bylo by to tu bez kecu
vecna2:smazat nas
Zapsal: laco, 12.06.2008 14:21:47 P.S. za tu Adelku sorry, jenze kdyz Sysel na to tak cekal.
Zapsal: l., 12.06.2008 14:24:12 Jestli prvosvýstup byl bez druhého kruhu, tak to potěs koště. Mě se tam moc hodil.
Zapsal: Hadrburg, 13.09.2013 21:03:33 Morálový cvaknuti 1.kruhu a nejtěžší kroky nad druhým kruhem,jinak moc pěkné
Zapsal: Aldaa, 06.08.2018 20:46:24 A bez 2.kruhu si to nějak nedokážu představit a hluboce se sklåním před prvovýstupcem
Zapsal: Aldaa, 06.08.2018 20:57:20 Obtiznost VIIIa (par jedincu si to zapsalo za VIIc). Tak ono pro prvovystupce to bylo asi dost pod jejich maximem nebo?
Zapsal: jm, 08.08.2018 10:10:56 L. Skobla tehdy lezl normálně i těžké devítky - viz v Tisé jeho prváče Krůtí stehna, Fernetová válka... A bavilo ho vždycky lézt aspoň trochu morálové cesty. Orgoj při prvovýstupu nebyl ojetý a špinavý. Ale přece jenom bych autora ocenil i za tohle. I na druhým jsem si tehdy říkal, že tam je nepříjemný krok už kus nad hákem. Lezl jsem to pak i na prvním bez háku a samozřejmý to nebylo, i když jsem asi měl lezecky navrch. No a při prváči navíc občas děláš krok do neznáma, nevíš, jestli to tam půjde, jestli zvládneš zavrtat, třeba už bys to nemusel vrátit, kdyby něco...
Pro mě je asi nejvelkolepější Ťukův
prvovýstup cesta Viky na Katedrálu v Labáku. To už myslím lezl trochu míň, i když pořád dobře, a udělal pro svoji mladší dceru poctivou, krásnou a pořádně vzdušnou cestu, která nemá myslím příliš přelezů.
Zapsal: P., 08.08.2018 10:23:42
I agree to the processing of personal data.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|