Komentáře
Tak uz konecne to je.Je to dlouha cesta.:?)klasifikace sedi, ale v RP to je (VIIIb).A docela se tam delaji nove cesty v 2 lize.
Zapsal: milis, 26.02.2008 18:50:50 Pěkná přímá linie odspoda až po slaňák. Dolní 2/3 lezte opatrně, je to lámavé a dost solivé, ale nic sem neulomil. Nicméně opartrně. Zbytek cesty je už pevnější. Celkově vytrvalostní cesta s lokálními bouldříky. Pěkná práce kluci. Ke klasifikaci nejen podle mě VIIIb.
Zapsal: George-jp, 28.02.2008 17:09:18 Nechal bych to za tech RP VIIIb.No neprislo mi to tak lamave, v par dolnich chytech se to soli no, ale malo.Kdyz nekdo posedi u kruhu, tak to potom je tech VIIIa.
Zapsal: milis, 28.02.2008 20:28:58 By:George-jp
Prosim te jak to muzes mit OS kdyz jsi psal uz (s horním lanem ten směr šel lézt již dříve, ale je to tam v jedné pasáži dosti solivé - lámavé, tak snad to chvíli vydrží.)Nekdo se ptal jestli uz to je dodelany u cesty E55.Tak ze to nemuzes mit OS, pokud neberes OS jinak.
Zapsal: milis, 09.03.2008 14:28:33 Protože když sem lez Coloradical, tak sem viděl, že to vpravo je vysolený a že tam je ještě volnej směr. Pokud si měl nataženej Coloradical, tak by to šlo lízt aspon spodní část. Já to nikdy nelez, akorát sem předpokládal, že to už asi někdo lez, jako spousty "variant" na Pantáku. Pro mě to byl čistej OS, opravdu novinka a navíc bez Mága v cestě. Navíc to vede trošku i jinak než sem si myslel od stolu za kompem když sem psal komentář na kerej narážís.
Zapsal: George-jp, 14.03.2008 10:04:16 Dzordzino, mam takovej feeling, ze bys to dal i nohama napred, tak jaky pak disputace...zdravi severskej holub
Zapsal: Sup, 14.03.2008 10:40:05 je pekny jak zduraznujes ze mg.ale jednu vadu ma na panteonu se prvovystup hlasit predem spravci oblasti p.hejtmankovi coz jste neudelali.tento smer mel ohlaseni p.cermak mate stesti ze je tak hodny.a jestli mate rozdelany dalsi smery tak zavolejte p.hejtmankovi abyste se zbytecne nedivili.
Zapsal: jenik, 14.03.2008 16:16:19 Na Panteonu se provýstupy dopředu hlásit nikomu nemusí, viz "Souhlas s provozováním horolezectví v CHKO Český Ráj".
To pro pořádek a abyste se nebáli místním udělat nějaké cesty před nosem :-)
Zapsal: retez, 14.03.2008 18:40:58 zavolej p.hejtmankovi on ti to vysvetli.z jednich duvodu proc to je aby se nelezlo co je udelany.jen tak pro poradek muj vymysl to neni!
Zapsal: jenik, 15.03.2008 11:18:28 jo jeste jsem zapomel toto pravidlo plati ve skalaku a na suskach.
Zapsal: jenik , 15.03.2008 11:22:47 Hejtmankovi volat nebudu, nemam cislo, neznam se s nim. Jestli je to pravidlo nekde napsany, dej sem prosim odkaz. Jestli je to pravidlo ktery plati "mezi tema co se spolu znaj", nemuzes se divit, ze ho ostatni neznaj, neridi se jim a ridit se jim nebudou.
Zapsal: ret., 15.03.2008 14:05:25 NAJDES HO NA STRANKACH HOROSVAZU SPRAVCI SKAL.BYLA BY SKODA TECH CEST.A S HEJTMANKEM SE V KLIDU DOHODNETE.ME JE TO JEDNO CO UDELATE.
Zapsal: JENIK, 15.03.2008 20:27:11 No s Hejtmosem jsem nebyl dohodnut, protoze byl v tu dobu v Africe.Nevedel jsme ze Bobulac ma tenhle smer nahlaseny.Cely jsem to resil s Vagonem a ten nam to povolil udelat.Jinak se musi na Pantaku nahlasit co chces udelat za ROUTE.Hejtmos to tam nechce mit jak na vapne co mi rikal.Ale jinak co vim tak dalsi lidi co tam ted udali cestu (od trenazeru) krome me a Bobulace tak to nemeli nahlaseny.
Zapsal: Autor , 17.03.2008 14:59:08 A nevite co je to za tu cestu od toho trenazeru pres ten malej previs a blok???
Zapsal: milis, 17.03.2008 15:03:19 nejsem zastancem nahlasovani smeru prvovystupu.ale mimoradne na panteonu jsem pro az budu lizt na panteonu rad si vasi cestu vylezu.
Zapsal: jenik, 18.03.2008 10:22:13 Jsem proste rejpal, ale Hejtmankovi skaly na Panteonu nepatri.
Pokud si tam nekdo chce udelat cestu, tak jediny omezeni ustanovuje "Vyhrazeni mist pro lezeni - vydala sprava CHKO Český ráj a " pravidla lezeni na pisku schvalene ČHS.
Zapsal: r., 18.03.2008 15:48:08 prosim muzete opravit na VIIIb misto VIIIa dik moc
Zapsal: m, 19.04.2008 13:16:54 POZOR na odštěp pod 2.bh. Ten až někdo urve, tak to bude rána. I se svou "muší" váhou jsem docela váhal ho brát. Jističům doporučuji stát mimo linii dopadu.
Zapsal: Šiška, 28.04.2008 09:21:33 tam se to nebere za ten odstep, ale dase pod ten blog zaba:)a bere se horni madlo.
Zapsal: filip, 09.05.2008 07:06:04 můžu se zeptat proč v popisu cesty je psáno traverz do leva, když 2. a 3. kruh je v rovné linii a neleze se to přímo? díky
Zapsal: kudrnáč, 04.08.2008 11:34:46 protoze to autor tak prelez.Od 2 kruhu z leva to je od previsu k 3.K a pak uz rovne dal 4.K a hranou ke slanaku.
Zapsal: Mira, 18.08.2008 18:37:59 šiška ma pravdu. Nejen jistici ale i ostatni by meli dat bacha. Ten blok ma na to že upadne. Jinak je to celkem slusne vtesnana picovina. Ale dyt je to jen Pantak. Apropo pani komentatori lezli ste Levou Knichalovu sparu? Je jen lehce nadosah...
Zapsal: nedori, 18.08.2008 23:15:49 Souhlas. Cestu jsem lezl a už nepolezu. Bylo by lepší dojistit cesty, které už jednou dojištěny byly, než mrhat železem a námahou na vynucené linie.
Zapsal: Mrázek, 19.08.2008 06:48:53 není to pěkná cesta. Alespoň mě se nelíbila. Sice pěkně odjištěná, ale dost solivá a mých 80 kg si myslelo, že skála místy nevydrží
Zapsal: v.ještěr, 10.02.2009 17:15:27 Ještěre, to jsem netušil, že jseš takovej Metuzalém :-)
Zapsal: george-jp, 10.02.2009 18:02:50 By Mrázek:No tak pro dojisteni rozhodne nesouhlasim.To by dopadlo jako na vapne.Kdyz vybrujes tak nelez na pantaku.ja jsem spokojeny.aspon jedes moral.a pokud mas na to a dobreho jistice tak je vsechno ok.
Zapsal: fox, 24.04.2009 21:55:22 Moc pěkná cesta, konečně jsem to dopotil v kuse :D Lezl jsem to přímo, bez traverzu do Coloradicalu, závěr boční chyty napravo od posledního kruhu. Suprová vyrovnaná linie. :-)
Zapsal: Rygar, 30.07.2014 19:21:26 soliva uz neni, je solidni :-) pekna vyrovnana linie, pekne odjistena. V novem pruvodci za VIIIb... nevyznam se moc v piskarske stupnici, ale oproti Telocvicne je lehci, takze to VIIIa bude asi sedet lip.
Zapsal: misak, 14.09.2015 10:37:43
I agree to the processing of personal data.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|