Komentáře
Pekny Ondrasi, koukam Modrin zije. Ehm , to je ten buldr jak jste se meli pochytat s Mr. Cermym? Jak mu to slo, jestli teda nemel zase omluvenku od doktora...
Zapsal: Laco, 14.03.2008 12:39:35 Byl tam.Lezl.A to mooc dobře.
Zapsal: o.b., 14.03.2008 13:00:46 Udelal zajimavou fotku O.B. na mobil, viz http://cs.euroclimbing.com/?p=304
Zapsal: M., 14.03.2008 13:08:35 Zajimavy. Koukam ze jste najeli na Ktrkohradske metody:) Ale vykopali jste fakt krasnej kamen.
Zapsal: laco, 14.03.2008 13:22:06 Paráda,uz se zadarilo,skoda ze si vcera nedal vedět,moh sem taky dojet.
Nakonec C+,no je fakt ze sme tam oba dali celkem dost pokusů.Jinak dobrej název,přesně odpovídá stylu lezení:-)
Já tam byl dnes,ale uz je to mokrý,aspon sem odcházel jeste pár sutrů.
Zapsal: čermy, 14.03.2008 14:49:05 Cože, on to Mistr ještě nedal?. No počítám že o výkendu bude pršet a bouldristi nebudou opruzovat v oblastech, to by mohl ten boulder padnout. Jsem opravdu zvědav.
Zapsal: te který ví, 14.03.2008 15:59:20 Nic nevís!
Zapsal: ten kdo ví, 14.03.2008 16:41:48 APRIIL
Zapsal: neduverivec, 01.04.2008 22:39:14 Já to vyjel na kole a bez maglajzu!
Zapsal: Mistrův žák, 02.04.2008 07:26:53 A já sjel na kole s vazelínou.
Zapsal: Mistr mistra., 02.04.2008 11:39:31 hosi, to je nic. ja som to siel pospiatky, so zaviazanymi ocami a na jednokolke.
Zapsal: Mistrův učitel, 02.04.2008 12:13:07 Bez maglajzu bos, natloukl si mistr v 6a nos...
Zapsal: Mistrův žák, 02.04.2008 14:52:54 A je to tady, to to trvalo. Věř v mistra a víra tvá ho povede. Amen!
Zapsal: ˇyák Mistrova žáka, 02.04.2008 15:04:18 Nějak nevím, jestli po pár letech budou ty vaše rádobyvtipný komenty někoho zajímat. Obzvlášť někoho, kdo si bude myslet, že se z nich něco o té cestě dozví. Víc soudnosti a míň blábolů...
Zapsal: Z., 02.04.2008 15:30:55 Myslím že podstatné je, že M. je aktivní(dělá nové bouldry, čistí šutry) a proto respekt. Ostatní jsou jen řeči a možná závist. Tak žáci se pochlubte kolik jste otevřeli problémů, co jste vlastně pro ten buldering udělali...
Zapsal: Element, 02.04.2008 17:11:04 Cistici prace a drbani kamenu kartacem naseho Mistra neocisti od temneho stinu neverohodnosti.
Pro buldering sme udelali:
1. otevreli cca minimalne 5 velmi zavaznych buldru
2.urcite mensi ostudu nez samotny Mistr Cermak
3. Tim ze se nekdo bavi na sutrech moc pro ostatni nedela, otevrit problem je snadny, je tezky ho dokocit a v pripade M.C. na rozdil od treba O.B. o tom maji nekteri velke pochyby.
Zapsal: velky ucitel elementa, 02.04.2008 17:38:26 Já už mám taky jeden projekt vykopanej. Ufff... Bude to tak 8b a jmenuje se Bájný lhář. Jinak ostatním Element křivdí, poctivě a smysluplně to jde pomalu... A bouldering láká do svých anonymních osidel....Že, potrefení.
Zapsal: Mistrův žák, 03.04.2008 07:33:45 No já jsem osobně Martina viděl na tomhle bouldru a přede mnou to málem vylezl. Může potvrdit i O.B., že se v ttom hejbal dobře. Hejbal se v tom obstojně, podle mne. Natocil jsem s Martinem i jedno video z jednoho pokusu http://cs.euroclimbing.com/?p=335 A souhlas s Elementem, kdyby každej čistil a dělal nový bouldry jako MČ, tak by to bylo super. A co se podepsat, kluci?
Zapsal: Miki, 03.04.2008 11:41:22 Miki myslím, že nikdo nezpochybnuje to že tenhle boulder a jiný 7C+ nevylezl. Jde o minulost. Tvrdí že vylezl řadu boulderů za 8B+ v dobách kdy se o tom nikomu ani nezdálo...Takový PAN lezec nemůže mít ze 7C+ boulderem sebemenší problém :) Je určitě pozitivní, že se snaží a že je pilnej. Nicméně má prostě škraloup (nebo nemá? :)) a těžko to v lidech zlomí...Je to jenom na něm.
Zapsal: Oliváč, 03.04.2008 12:20:04 Hele ze si zapsal nejakej Dreamtime v nejakym Svajcu, budiz... ale vod ty doby co si zapsal bolder mezinarodni kvality - Zmoklyho Mloka v Domecku na Srbaci si myslim ze MC je jen virtualni realita.
No ted vazne, uz to tu psal jednou Piskot, chce-li byt aspon trochu duveryhodny ma mit v denicku zapsanyho spotera ci spolulezce. Nema-li, ovsem neni duvot verit ze by se praxe s lhanim zmenila a to ani co se tyce 7C+ ci 5+
Zapsal: Laco, 03.04.2008 13:21:11 fuj, jakej sem duvot napsad slovo duvot, nejspis to den potvot
Zapsal: l., 03.04.2008 13:26:49 ok, chapu. Jenom rikam, ze konkretne tenhle "nesvětový" boulder jsem ho videl zkouset + ze jeho sestkovy-sedmickovy bouldery, co má tady na severu, jsou vetsinou pekne ocisteni atd. Jen konstatování... Čus
Zapsal: Miki, 03.04.2008 13:39:54 Umím odpustit lidem, kteří přiznají vinu. To Martin dosud neudělal. Dokud tak neučiní, jsou pro mě jeho přelezy mrtvé.
Zapsal: Petr Resch, 03.04.2008 13:47:11 Je ale zvláštní, že člověk který má loni zapsaný Očistec za Xb, za mnou poté přelezl Cestu pro Elišku VIIc jen za kruh a VIIIa na prvním ani nenastoupil ( k pobavení pár nepřejících přihlížejících). Já asi tři roky v podstatě nelezl, ale loni jsem na druhém dal 9- a jen natažený prst mě znemožnil RP. Nejtěžší přelez v minulosti mám 9/9+ s jedním pádem. Takže ještě i vzhledem k tomu, že se mnou opět lezou takový páni lezci jako je Láďa Svítek a vidím, v jakém výkonnostním rozsahu se pohybují, jsou takové výkonnostní výkyvy pro mě dost nepochopitelné....Avšak nic není nemožné....
Zapsal: Carlos, 03.04.2008 14:56:52 Proto že někdo čistí balvany a vyrábí bouldery...a to Martin bezesporu opravdu dělá...neznamená že může prášit-lhát.Znám ho fakt dost dlouho..ale nemá cenu tady vyprávět o jeho důvěryhodnosti.Já myslím že on těm některým svým přelezům-nepřelezům i sám věří.Má dost velký výkyvy..ale souhlasím s tim co píše Carlos....v té době co přelezl Walstreet taky týden před tím nedal Velkou plotnu na Suškách.Nezbyde nám nic jiného než ho nechat v jeho imaginárním světě a filtrovat si jeho výkony a výroky po svém...a tim kdo ho neznají holt mají smůlu...ale vlastně kdo by neznal mistra...a čekat že přizná že lhal?neblázněte to nikdy neudělá...ale údajně teď leze se špičkou...tak řekněte jekej je lezec Ondro Beneši,Ježku,a vy ostatní.Na závodech v Prysku nic nepředvedl tak je to těžký...já zase nepoznám boulderový 7C+.V Měsíčním Údolí u Blíževedel takový jedno od něho je..tak je to výzva hoši..
Zapsal: George, 03.04.2008 19:50:45 Trochu nechápu co tady furt řešíte. Minulost je minulost a tak žijte přítomností. Matrin je kurva silnej chlapík(fixátor jak ďas :-) ) co má dneska určitě na 8a.Taky po někom nechce přiznání jestli seká, nebo dělá cesty ze shora. Důležitý je přeci, že tvoří a nemektá jak někteří výše uvedení. Zdárec
Zapsal: O.B., 03.04.2008 21:39:15 Cece Ondro, lidi si tu nedelaj srandu kuli tomu ze je fajn a cisti mechy na modrinu, ale proto ze si myslej ze si vymysli vesele dal. Zapis je jasnej...jako vzdy MC sam.
Muze bejt fajn a muze mit silu jakou chce, proste se mu dal neveri, tak co cekas. Jo kdybys tu rek 1.4. sem ho videl na vlastni oci jak to cely dolez. Nebo mi klidne napis na mail proc si z Martina dal nedelat soufky, jestli mu to treba vazne poskozuje zdravi.. cus a peace, dyt de vo hovno
Zapsal: laco, 03.04.2008 22:21:44 Tady jde myslím o naprosto jinou věc. My co mektáme se snažíme pouze hájit ty poctivé, kteří dřou a neozvou se. Kdyby si například jeden nejmenovaný dříč psal běžně do deníčku 10/10+, nikdo by se nad tím nepozastavoval. Ale on poctivě přemýšlí jestli leze v čisté linii a když řetěz není na vrcholu, tak ho ještě několik metrů přeleze. Vůči takovým lidem je to velmi nespravedlivé, dotyčný má pak zapsáno jen 10-. Oproti tomu jiní v klidu zapisují hausnumera ve stylu „ To už bych dal“.
Martin rozhodně není špatný lezec a vrcholné výkony v rychlosti čištění kamenů mu nikdo nemůže upřít. Ale Wallstreet?
PS: Dotyčného ani omylem nepřelezu, ani nepřebouldruju, a to rozdílem několika tříd. U Martina se mi to stává. Jak je to možné soudruzi????!!!!
Zapsal: Carlos, 04.04.2008 07:49:05 No o to nám šlo O.B...nejde o minulost..jde o to jak na tom skutečně je teď...a pokud někde píše že s Tebou dělal cesty nebo byl bouldrovat..tak bohužel z jeho úst to zní dost nevěrohodně..protože právě v minulosti se opíral o různé osobnosti českého lezení,kteří ve finale věděli pouze jak vypadá.To co dělá je samozřejmě velkej kus práce.Navíc je to chodící encyklopedie a taky je to prostě kámoš,a dobrej lezec.Opravdu mu nechceme škodit.Ale chceme aby byl fair.
Zapsal: George, 04.04.2008 10:18:46 A ještě něco,fakt mě to s...psát takhle na net o kámošovi,ale jistil jsem ho v několika cestách ve kterejch se dobře hejbal,ale nedal je.Dal to za několik dní a mě to jen oznámil.Kdo ho jistil?bába s nůší? no a pak loni v Juře Vašek Malina dává 10- a my do toho přijeli,už nevím v jaké oblasti ale to je jedno...a Martin ani nevyndal vercajk a řekl že se mu ta oblast nelíbí aby tam nemusel lízt a aby Vašek neviděl že se nehejbá moc v 9-.Ten zájezd nedal snad ani 8+ takže neměl zrovna formu..asi...
Zapsal: George, 04.04.2008 11:13:00 když tvrdí, že dal dreamtime na 1000 pokusů, tak tomu věřim. dokážu si spočítat, kolik pokusů se dá dát za den, nějakej ten rest... Pak se dá přibližně odvodit, kolik času pod bouldrem strávil. Ale vytrvalost hory přináší, budiž přáno. A jestli jde o nějakej průkaznej materiál, rád vezmu kameru a Wallstreet mu natočim. určitě to nebude problém to alespoň nějak, s rozumnym odsedem přelíst, když je teď martin zase ve formě:)
Zapsal: A., 04.04.2008 12:46:27 No kdo měl možnost s Martinem zabouldrovat,tak už to udělal a má svůj obrázek.Souhlas s O.B.Proč řešit mynulost,žije se přítomností!Už dost keců a jít bouldrovat!peace
proc? treba abychom neopakovali stare chyby. Trabo jako mYnule, mYlosti.
Zapsal: vihinula mYhule, 04.04.2008 13:56:05 Ano Martine, treba jako Carlos a George
Zapsal: Alan Jeffrey, 04.04.2008 14:30:16 A máte recht,pojďme lízt..a pro dobrou náladu jednu přihodičku.Byli jsme asi před 4 lety pracovně v Holandsku i s Martinem.Večer jsme si šli zalézt v Utrechtu na stěnu.Výborná řeknu Vám na Holandsko.Měli zde i hol.lezecké časopisy tak jsme si je o pouzách prohlíželi,i když jsme pochopitelně nerozuměli v holanštině neboli Dutch jak se ten jazyk jmenuje vubec nic.Martin si koupil asi 3 prošlá čísla za asi 1Euro výtisk a začal si je prohlížet.Po chvili se začal hrozně smát a ukázal nám článek v tom Holandskym časáku kde se psalo o něm že vylezl nějaký cesty kdesi a byl tam prostě jako jediná česká celebrita.Ukázali jsme to místním a oni velmi uznale pokyvovali.Nikde žádnej Štefánek,Mráza a já nevím kdo ale ....Martin Čermák.Tak to mě to češství opravdu zahřálo u srdce.A fakt si nedělám prdel.Zeptejte se Martina..má ty časáky doma.Takže já byl v Holandsku s celebritou...je to můj závěr k týhle debatě která fakt nemá cenu..a myslete si co chcete...
Zapsal: George, 04.04.2008 15:47:49 a schluss!!!!!!! Jdem bouldrovat....
!! :)
Dobrej nápad-třeba s Mistrem.Nečekaně ho zase přelezem v tréninku či na skalách a Mistr po týdnu či dvou dá cestu či bouldr o několik celých klasif.st. výše než se lezlo.Přesně tak jsme to sním již několikrát zažili.Kde děláme chybu?Nebo je snad něco na temné minulosti mistra co se projevuje i v současné době? Odpovědi jsou většinou prosté.
Zapsal: Zdeněk, 04.04.2008 16:52:54 jestli tě češství zahřálo u srdce, sláva založená na lžích, bejt v holandsku s celebritou...to má bejt apríl? ten je ale 1.4. a ne 4.4.!!!! Čermák, kterýho nikdy nikdo neviděl nic vylíst??? debata cenu nemá, ale podstata debaty je ostuda pro čechy. Dál k tomu fakt asi neni co dodávat!
Zapsal: ehman, 04.04.2008 17:16:46 No jseš fakt Ehman...nic jsi nepochopil.asi bude na vině nedostatek inteligence?
Zapsal: george, 08.04.2008 15:07:25 Byl jsem u toho když to lezl,je to fakt borec,když jsemho viděl jak mu to de,tak jsem to taky zkusil ,no dal jsem to taky.
David Peterka
Zapsal: David Peterka, 21.07.2008 14:49:08 Jo a ještě jsem chtěl říci,že je to docela lehký!!!
Zapsal: David Peterka, 21.07.2008 23:46:05
I agree to the processing of personal data.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|