Komentáře
Já to dal jen za 8+ :-),no uvidíme, co řeknou další :-).A to dnes jsi měl tu výhodu, že ti do hrany nesvítilo.
Zapsal: Vlk, 17.04.2008 23:01:14 No zkoušeli to po mně kluci a úplně se v tom 100% nehýbali, tak jsem si řekl, že to těch 8+/9- může být. Uvidíme
Zapsal: čaj, 18.04.2008 12:26:20 Mně se spíše líbí ta poznámka :-).
Zapsal: Vlk, 19.04.2008 00:12:57 Zůstala mi v ruce lista, co se brala levou v dolnim bouldru :-/.
Zapsal: o.., 29.05.2008 18:42:45 Tak to honem přilep!! Ať to nevidí Vlk....psssst
Zapsal: Mrnda, 29.05.2008 19:11:21 Když já už mám jen asi třetinu té lišty...
Zapsal: o.., 30.05.2008 09:27:15 ta uz se mi taky pod rukou trosku hybala. ale myslim, ze to jde vzit trosku zleva na stejnem miste a je to jen o fous horsi.
Zapsal: janis, 30.05.2008 09:41:02 jj
Zapsal: o.., 30.05.2008 09:59:14 Pánové rozhodující chyty, které mohly uletět jsem předem siknul ( byly dva) takže co dalšího vám upadne je úplně jedno :-), obtížnost to neměmí, protože já je k životu nepotřebuji :-)). A nezvyšujte klasifikaci, když je to jen 8+ :-)).
Zapsal: Vlk, 30.05.2008 10:33:54 Chysté kléber, včera šel s kámošem bohužel další chyt.
Zapsal: Kema z Brna, 30.05.2008 15:22:34 Jak říkám není nutno, co je důležité a za co jsem to lezl drží- je to už přilepené, zbytek není potřeba, protože jsou to spíš nechyty, nebo je to nepodstatné a nic to nemění na obtížnosti :-)). A pak je taky potřeba umět lézt a netrhat chyty, síla není všechno :-))).
Zapsal: Vlk, 30.05.2008 15:37:17 No, musím se zastat kolegy, vůbec za to nerval, ten chyt šel sám, navíc v lomu byla špína, takže byl nachystanej a určitě to trochu cestu mění, konkretně jedná se o lištu na levačku, ze které jsi to zvedal do "cvakacího" chytu vpavo pod BH. Přelézt to jde, akorát to musíš zvedat z ostré díry v ose cesty cca. 70 cm nad přilepeným madlem dole.
Zapsal: Kema z Brna, 30.05.2008 15:45:29 Tak tam je to úplně jedno,pravou máš v dobrém chytu, levou něco přidržíš, celkem jedno co, zasedneš pravou nohu pod pravou ruku a tu zvedneš do zasikovaného chytu, ze kterého cvakáš, tam je to o technice, tam rozhoduje správná skladba nohou. Legrace začíná výše a vrcholí asi metr pod slaňákem a vzhledem k tomu, že ten spoďák je dávno ulomený tak na něm není již co ulomit a levou plácáš za hranou po jamkách, které nejsou nic moc, až sáhneš do kapsičky a pak už to musíš v klidu zvednout a nezmatkovat jinak jsi tak metr nad zemí. Takže je to pořád v pohhodě, protože v tom zasikovaném vyklepeš.:-)). Tak a máte po OS :-))).
Zapsal: Vlk, 30.05.2008 19:10:03 Ale OK, máš pravdu, nikdo netvrdí, že to extrémně ztěžklo, jen ty dvě první tempa do cvakání /kde nad BH řešíš trochu problém/, tak už nejsou tak rychlá a banální. Toť vše.
Zapsal: Kema z Brna, 30.05.2008 20:37:45 Hele, borci, ten Vlk je hrozný, že? To znám z vlastní zkušenosti :-)))
Zapsal: ilja, 30.05.2008 22:03:19 No jo, ví to líp:)).
Zapsal: Kema z Brna, 31.05.2008 19:14:06 Já osobně ač nerad :) se kloním k Vlkově hodnoceni za 8+. Pro delší to podle mě tak bude. Ale menší to asi maj celkem těžší...aspoň co rikali kluci co to zkouseli...
Zapsal: Leošák, 14.03.2009 18:33:48 suhlas s Leosom - 8+/9- je trochu inde (napr. v meduze :}
Zapsal: tah-sha-tunga, 14.03.2009 19:18:33 Obojí je zhruba stejné, technika za malé a pro mě osobně je Medůza lehčí:-). Pomník je víc o hlavě, tam když spadneš začínáš znova ze země, takže se hůře probojováváš k vrcholu než v Medůze.
Zapsal: Vlk, 14.03.2009 20:08:21 samozrejme, ze to je moralovejsia cesta, ale je kratsia, nie je tam ziaden vyrazne tazky krok (ak som tam teda nebral nieco, co prvovystupca zakazal :} a proste pride mi (pre mna) lezitelnejsia...
Zapsal: tah-sha-tunga, 14.03.2009 20:41:14 Asi máte pravdu. Já na tu klasu nemám odhad když to padne rychle- je ale pravda, že mi do toho dost svítilo.
Zapsal: čaj, 15.03.2009 17:09:45 teda nesvítilo:-)
Zapsal: čaj, 15.03.2009 17:12:19 ...na druhu stranu - dnes sme sa o tom s vlkom bavili nazivo a tych 8+/9- je ozaj ferovych (hlavne, aby to tak slo do sprievodcu, nech sa v tom nejaky mensi "osempluskovy" lezec nezmrzaci...)
Zapsal: tah-sha-tunga, 16.03.2009 00:33:46 No zase bych z toho nedělal nějakou morálovou dardu. Když v cestě někdo vyhučí, tak nejspíš v klíčovém místě než nahoře v šestkovém terénu, kde by to bylo na zem-ale Leošákova cyklistická helma při přelezu mne pobavila:-)
Zapsal: čaj, 16.03.2009 07:01:05 padnut sa da aj hore, resp. nie uplne navrchu, ale aj tak je to istenie uz dost pod nohami... :}
Zapsal: tah-sha-tunga, 16.03.2009 07:18:02 :)) to víš Čajdo do Rudic teď už jen na kole! V rámci jarní přípravy....
Zapsal: Leošák, 16.03.2009 07:54:14 Urval se další chyt, přímo ve výlezu do místa, ze kterého není dobré padat. Asi je to zase o něco těžší, byla to docela důležitá lišta.
Zapsal: P., 25.04.2010 21:00:11 Dnes jsme tam byli a připadalo mi to o dost těžší, než před 2 roky. Většinu toho ztěžknutí cesty připisuju ztěžknutí svého těla, ale zdá se mi, že se za tu dobu v cestě lámalo slušně.
Zapsal: o.., 27.04.2010 21:46:04 chyt, ze kterého se cvaká první už je taky trochu jiného charakteru,něco se tam ulouplo a dá se teď pěkně chytnout na stisk...
Zapsal: tulipán, 18.10.2010 10:26:29 Chyty za které jsem to lezl nejdou ulomit a ostatní jsou zbytečné:-).
Zapsal: Vlk, 18.10.2010 11:45:01 lidé jsou Vlku přece různí
Zapsal: foton, 18.10.2010 11:57:18 starého vlka novým kecům nenaučíš...
Zapsal: asu, 18.10.2010 13:15:11 Vidíš ASU, alespoň nějakou životní jistotu máš:-).
Zapsal: Vlk, 18.10.2010 14:05:27 Vlk uz prestan tolko zonglovat s cislami.
Zapsal: ., 18.10.2010 14:40:38 Kto tu teraz hovoril o číslach?
Zapsal: tah-sha-tunga, 18.10.2010 16:41:02 vyrval sem další část cvakacího chytu, tentokrát i se sikou, ten zbytek sice stačí na přelez, otazné je, zda vydrži na místě... ale možná by ho stačilo ještě dosiknout, bez něj bude cvakání na chobot a přelez ztěžkne též...
Zapsal: asu, 23.10.2010 19:40:43 to se asi pleteš - ten zasikovanej chyt jsi nemohl vyrvat - Vlk přece psal, že to nejde...;-)
Zapsal: jena, 23.10.2010 20:12:22 Můžu se zeptat na aktuální řešení od prvního BH, nějak jsem na to nepřišel. Díky
Zapsal: Zbyněk, 02.06.2011 18:39:10
I agree to the processing of personal data.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|