Většina přelezů cesty "Železniční" bez přívlastku jsou pravděpodobně přelezy téhle varianty, zatímco "Železniční" bez přívlastku je varianta nástupu levým koutem, která se skoro neleze.
Zapsal: honzaplocek, 06.08.2010 08:42:42
Souhlas, ale originál by měla být levá. Ostatně ty varianty mohl zadat někdo již dávno. Chtěl jsem ty cesty vyměnit, ale byl by nepořádek v komentářích. Kdo má zájem ať si udělá pořádek ve svém deníčku.
moc hezká cesta, za spodní část by ji dle mě slušelo přidat plus. Ta rezavá skoba uprostřed není potřeba cvakat, což jsem zjistil až když jsem uviděl novej stříbrnej kruh kousek vlevo nad ní. Na vrcholu bych ocenil slaňák, ale s padesátkou jsem slanil nadvakrát i přes hranu od toho stříbrnýho, bo spolulezec měl v rici prsty a nedal to za mnou. :-)
Slaňák tam je, na druhý straně kazatelny, kde končí cesta Velký kout. Upřímně řečeno od něj Železniční i jistim, protože ten nejt nebo co to je navrchu Železniční nepůsobí moc dobře. Jinak souhlas, nástup je tak ojetej, že by to klidně 5+ zasloužilo. Lezci s max 5 jej většinou nedávaj.
Zapsal: honza, 09.09.2013 14:26:28
Já si prodloužil od toho slaňáku z Velkýho koutu lano přes loďák,do nejtu dal odsedku a jistil nepřímo...., jenom na to slanění mi pak páďo nestačilo. V plotně původní varianty je 5 cm zkamenělej šnek
Zapsal: Radim Ježek, 10.09.2013 06:50:47
Omlouvám se, originál je podle všech podkladů skutečně prostředním žebrem (původně 6+?), zpátky už to po pěti letech přehazovat nebudu, ale alespoň názvy, směry a autoři už sedí, i v knižním průvodci bylo pár chyb. Díky informacím od R. Honse a od Gorbiho jsem doplnil jména autorů a trochu ten bordel porovnal. Ještě zbývá několik jmen a názvů cest.