Komentáře
Škoda ho. Jeho cesty jsou pořád super. Byl to výbornej lezec a kámoš. Takových borců kdyby bylo více. Chroust
Zapsal: Chroust, 16.10.2000 12:38:36 Haftyho je fakt škoda, kdyby se dožil lezce, všechny by nás rozcupoval! V debatách s ním neměl nikdo šanci. Pro připomenutí jedna z jeho hlášek:
"Už jsem 3 měsíce vegetarián."
O pár hodin později: "Dáš si se mnou sváču?"
"Co máš?"
"No ŘÍZEK!!!"
Zapsal: Bída, 14.05.2004 11:14:49 9/9+ by této cestě slušelo, zvlášť jestli Varlid zůstane 9 :-)
Zapsal: Bída, 14.05.2004 11:16:19 Čus Bída,gratulace k Haftymu!Doufam, že mě to taky pustí-mam to rozlezený ale bohužel jsem se na Roviště už pěkně dlouho nedostal.Mezi Haftym a Varlidem je rozdíl bezpochyb zřetelnej, o tom žádná.Asi holt existujou lehký 9 a těžký 9...:-)Mimochodem dneska jsem dal Individualitu a ta mi třeba při porovnání se Syndromem-ještě s dírou-a dalšíma 9tkama připadá taky lehčí.Napiš mi na to klidně svůj názor na mail-ať to tady případně nehltíme.Zdar a lezbě zvlášť.Fido
Zapsal: Fido, 15.05.2004 18:12:38 Marek Holeček se při pendlování mezi horami a pískem občas zastaví na Rovišti. Třeba letos 14.4 odpoledne: Kirsie Holmworth OS, Lída RP, Hafty PP 2.pokus, Nové koření RP, Ondrovina RP, Černé břicho RP.
Zapsal: ivoš, 17.05.2004 18:49:42 ... a ještě Čára života RP.
Zapsal: ivoš, 17.05.2004 18:50:48 Mára je dobrej...s tim holt nic nenaděláš.Viděl sem Vás tam kluci(Mára+Ivo) mezi tim pendlováním už víckrát a pokaždý to bylo stejný.Obdobně to dělá i Doudlebák.Oblíbenej playlist zleva doprava(nebo obráceně).
Zapsal: Fido, 17.05.2004 19:04:34 M. Holečkovi nikdo to že je dobrej neupírá. Nicméně nechápu souvislost Ivova komentáře a této cesty. To samé u Kirsie, která mi mimochodem přijde těžší než ostatní tebou jmenované.
Třeba jsi to myslel jako takovou malou zajímavost...
Zapsal: BB, 18.05.2004 07:38:43 Ano, zpráva o "zřetězení" cest (z nichž nejtěžší je právě Hafty) v jednom půldnu je míněna jako zajímavost, ne jako PR pro Máru. Zdá se mi, že to není úplně běžný výkon, ale možná se mýlím :-). V případě možnosti komentářů k celé dané oblasti (námět pro webmastera) by místo pro takové info bylo právě tam, smazat se to dá vždycky.
Zapsal: ivoš, 19.05.2004 00:07:18 Souhlasím že tolik těžkých cest za jeden den není jednoduché přelézt. Tento výkon zde ovšem není zdaleka ojedinělý. Pravdou také zůstává že u reprezentanta bych něco takového předpokládal a navíc když je někdo takhle dobrej nevím na kolik je průkazné, jeho hodnocení cest v nichž se víceméně prochází.
Osobně také kolikrát nepoznám rozdíl mezi šestkou a sedmičkou ale to mi nedává právo tyto cesty shazovat. Další věc je když to hodnotí ten co to přelezl, nebo se k danému tématu vyjadřuje někdo jinej.
Zapsal: BB, 19.05.2004 08:44:39 Hmm, dobrý, myslel jsem, že dám podnět k diskuzi o tom, že by se to mohlo zvednout na 9/9+, což není jen můj názor, a místo toho se tu plácá o tom, že nějakej repre vylezl pár cest za den, což na Rovišti předvádí kdekdo. Zvláštní by bylo, kdyby někdo vylezl 5 zdejších cest za 9/9+ až 10 za jeden den:-)
Zapsal: Bída, 19.05.2004 11:03:23 Já ti Bído gratuluju a souhlasím s tím 9/9+ (Varlid ale max 9-/9)
Zapsal: Křov, 19.05.2004 16:50:44 No pravda je že jsem takhle těžkou 9 lezl doposud jen jednu.Ostatní se mi takhle brutální nezdály.Ale sví k tomu řeknu až to přelezu.Ať se vyjádří přelezci.
Zapsal: Fido, 19.05.2004 19:19:13 Třeba takovej Bahno, přijede z hor kde udělal prvovýstup 800m vysokou stěnou, zajede na Roviště dát si sólo Krajinu snů, Woodoo, Highlandera, Varanasi, Černý břicho, Lídu, Čáru života, Jamese Griwa a frčí do Labáku. V repre neni, nebyl a nikdy nebude. ( MH má co dohánět ) Co se týká klasifikace, tak by se asi měla zrušit. Buď jsem to vylezl nebo ne a hotovo. Vetšina morálovek je do klasifikace stejně nepřeveditelná.
Zapsal: Ptí, 19.05.2004 21:42:37 Roviště je všeobecně velmi měkké. Klasifikaci rozhodně nezvedat. Varlid neznám.
Zapsal: Petr Resch, 19.05.2004 22:00:29 Ona se ta diskuse dostala docela daleko. Ale snad to nevadí. Jen bych chtěl dodat, že si vážím kvalitních výkonů ať jich dosáhne kdokoli a většinou si vážím i lidí kteří jich dosahují. V lezení snad dokáži ocenit a představit si i námahu a úsilí které je za nimi skryto. Vím, že Roman s Petrem jsou výborní lezci, a že udělali a přelezli řadu krásných a těžkých cest nejen na Rovišti, ale i v jiných oblastech a třeba i v horách (o těch horách jsem to nevěděl). Stejně tak řada jiných lezců a lezkyň. Umím si představit Davidovu radost, když se mu podařil přelez Haftyho. Viděl jsem ho v sobotu 8.5 a byl jen kousíček od úspěchu, který pak dosáhl o pár dní později. Určitě nebyla menší než moje po přelezu Nového koření či Lídy. Zde v komentáři jsem uvedl výkon, jehož jsem byl přímým svědkem a jehož dosáhl člověk, který je mým kamarádem a vůbec nehraje roli zda je či není „repre“. Rád si přečtu zprávu o jiných výkonech, třeba lepších. Ale potěší mě také, když mi někdo nadšeně oznamuje, že přelezl Českou cestu, byť s odsedem. Protože vždycky je to o radosti z překonání sama sebe. Pokud se reprezentace týče, nemám nejmenší ambice ani kompetenci se k tomu vyjadřovat. Ale platilo a platí: publish or perish. Když o výkonu není na patřičných místech vědomost, jako by nebyl. A klasifikace - opravdu, nejlepší je ta dvoustupňová (autorem je tuším JdC): jde to, nejde to, kterou později Cimrman rozšířil o mezistupeň jde to, ale blbě. Je geniální, ale přece jen sama o sobě spoustě lezců nestačí, proto ta věčná a marná snaha vyjádřit jediným číslem námahu potřebnou při přesunu lidského těla (i ducha) na šutru z bodu X do bodu Y.
Končím a slibuji, že zde (Hafty) neuveřejním žádný další komentář, ledaže bych cestu přelezl.
Zapsal: ivoš, 19.05.2004 23:29:21 Souhlasím s Bídou. Cestu jsem vylezl již před 3-4 roky a teda neřekl bych přímo zvednout, ale rozhodně je to jedna z nejtvrdších 9 co jsem lezl. Pokud by Jura byla etalonem, asi by to 9/9+ bylo.
Zapsal: JirkaS, 20.05.2004 08:36:00 Nerozumim. Roviste ma mekkou klasifikaci, ale zdejsi 9 je srovnatelna (az tezsi) s 9 v Jure. Takze Jura ma taky mekkou klasifikaci? Me to tam spis pride obcas nevyrovnany, ostatne jako vsude.
Zapsal: Ondra, 20.05.2004 11:28:23 Panové, vaše debata je úžasná, vždyť je to vlastně boulder o čtyřech krocích, jinak je ta cesta lehká, to se obtížně hodnotí, obecně je ale klasifikace na Rovišti velmi přijatelná, diplomaticky řečeno, osobně bych rozhodně klasifikaci nezvedal,lépe poctivých 9.A jen perlička na závěr pro Jirku:to jsi ještě nelezl Teletabis od Sviště na Vaňousech v Krase, to je devítka - za dva roky jen jedno opakování.:-)).
Zapsal: vlk, 20.05.2004 11:28:41 Myslim ze to je tak za 9+/9-. A kdo si mysli ze je to klasifikacne mekky bude natvrdle klasifikovany.
Zapsal: laco, 20.05.2004 14:58:58 moc peknej bouldrik!! 9/9+ bych tomu dal taky. Jinak se to leze docela blbe odpoda, kdyz to clovek nezna... ale stoji to za to:-)
Zapsal: Musado, 27.06.2004 12:31:29 Nevim neumim moc srovnavat, nicmene kdyz se dodrzi spravny nohosled je to docela OK. Jinak moc pekne.
Zapsal: Lukula, 11.10.2005 18:22:24 Je to nelepsi linie v roviste, podle muj nazor. Musis to chopit a lezt presne, bez strach. Nejtezkej 9 jsem lezl, nevim co to znamena za klasificatce, ale vim ze byla nejsatisface.
Zapsal: Andrew, 30.03.2008 09:40:16 Az si budu chtit pripadat jak chromy debil, pudu si pro potvrzeni do haftyho :)
Zapsal: l., 29.04.2013 07:33:33 Vláďo, no konečně to padlo :). Ale je to fajn cesta a libí se mi tam fakt, že se nejtěžší kroky dělají mezi jištěním, takže na slovo dober se nehraje :). Před sedmi lety jsem ji dal dvakrát opakovaně TR za sebou bez odpočinku :)). Jak to komu sedne ...
Zapsal: Zdendyš, 29.04.2013 18:23:04 njn. nejtezsi devitka ve stredni evrope :) za tepla pohyby lezce pripominaj tezce ranenyho mickeymouse, kdyz je chlad tak se obtiznost zacne blizit ty devitce a neni to tak hrozny
Zapsal: l., 30.04.2013 13:03:38 Dnes se odšroubaval a vypadl 4. nýt. Nechal jsem ho ležet pod skálou včetně expresky. Až se tam dostanu našroubuju ho zpět.
Zapsal: Smejky, 28.01.2024 18:53:37 Omyl, 3. nýt.
Zapsal: Smejky, 28.01.2024 18:57:23 Nech tak,at je prdel..
Zapsal: Mikundulas, 28.01.2024 19:49:34 Váchale! Spadlo ti to. Asi vítr.
Zapsal: K., 29.01.2024 04:44:45
I agree to the processing of personal data.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|