Komentáře
Lezli jsme to postaru (V/A3) a ve výlezu pod kroužkem se mi podařilo vylámat všechno v čem něco drželo a zakládací hnízda se tak trochu změnily. Nově odhaduju tuhle hákůvku na 6+/A3. Jsou potřeba i lezečky.
Zapsal: berny, 20.01.2004 14:56:00 Nekterym lidskym potrebam ne uplne rozumim. Co takhle si vybrat 6+ nekde vedle a nedemolovat tak cestu hakovanim ostatnim lezcum.
Laco
Zapsal: V\v{S}., 20.01.2004 16:36:58 Souhlasim s Lacem...
Zapsal: Jirka, 21.01.2004 10:19:45 To se mi takz nelibi.jebat takhle p2knou 10-
Zapsal: Kala, 21.01.2004 10:26:28 Kura chlape, tak ty ses dal na hakovacky v krasu, jo?
Zapsal: Juris, 21.01.2004 11:02:47 Nestalo se, že by byl vytrženej nějakej důležitej chyt v cestě, jen se odštíply hrany v hnízdě do kterýho se zakládala jednička čok a potom se uvolnil kámen při pokusu natloutc spárku. V tomhle místě se to leze po lištách, takže cesta není pro čistý přelezy ani poškozena ani znehodnocena. Je jen ztížen původní styl. A jinak pro laca. Hákuju jen cesty, který jsou jako hákovačky psaný. V horách jako když najdeš. Pokud lezeš v horách, tak mě určitě pochopíš.
Zapsal: berny, 21.01.2004 12:53:40 Já to také nechápu, a to ani přes tvé vysvětlení. V Krasu je podle průvodce dost hákovaček bez skalkařského jištění, můžeš se realizovat tam. A hákování v horách? Když ho nehledáš, nepotřebuješ hákovat vůbec nic, ani Hradní spáru. Volným přelezem v ní nic štípat nebudeš a asi ani neulomíš... Každopádně jsi se postaral o pobavení mnoha lezců:-))
Zapsal: Bída, 21.01.2004 13:01:17 no aby ste se nepopo... vy bando volnostylařská - dyť původně to bylo hákenfrai, tak ať si každé dělá co chce - navíc vy volnostylaři taky nejste svatí - kde se vám hodí, tam přitesnete, utesnete, přilepíte, zamáznete, tak z toho k.rva nedělejte vědu
Zapsal: 6ka, 21.01.2004 17:40:28 Co to kur.a plkáš kámo!! Jdi do pi.i s hákováním sportovních cest v naší obtížnostně nejlepší oblasti (v krasu je mnoho jinačích hákovaček)!!! Buril
Zapsal: Buril, 21.01.2004 20:14:45 souhlasím s burilem.hakovat běžte jinam,tam kde nebude vadit ze vsechno ulamete!!
Zapsal: petr, 22.01.2004 18:28:30 Burile,nedelej moc kofry.
Mas ale pravdu je to pepan no.co uz,ale kdyz uz to berny tahle delas,tak to nedavej aspon na net(nemachruj!!!) a bude klidek.
Zapsal: Kala, 23.01.2004 10:44:56 tahni hakovat do macochy, tam si muzes zatloukat skoby az ti budou usiska odstavat
Zapsal: QID, 24.01.2004 15:04:24 Vsichni tady dáváte rady běž hákovat jinam. Ale nechcu se nikoho dotknout, ale která z klasicky vylezenejch cest nebyla volně přelezena?! Samozřejmě kromě Macochy, která je možná jen po dohodě se zprávou CHKO Mor. Kras! Na Hladomorně je to Technic na Byčí je to Zrcadlo na Jáchymce Salve Walley a žleby jsou pozavíraný nebo omezený!
Zapsal: DavidT, 24.01.2004 15:39:41 myslím,že jich je víc než dost.
Zapsal: uhřa, 25.01.2004 11:37:09 berny a máš to vylezený volně když říkáš že to pro volnej přelez není znehodnocený???Nebo jak víš že tam ty ulomený pi.oviny nemají žádnej význam (pro volnej přelez)??..
Zapsal: QID, 25.01.2004 14:12:04 Uhřo tak mi něco doporuč! Dík! D.
Zapsal: DavidT, 25.01.2004 14:22:17 Sloupská hokejka, Cesta kamarádů,Při hraně,Šípkový princ,Žabák,Kolem jeskyní,Mudžimu Ráhmád,Hákuvka => toto jsou hákovačky pi.o v oblastech jinačích než Holštejn,Žleby a Býči skála,žádná z nich není přelezená volně tak si hákuj to co je k tomu určeno a né sportovní cesty!!! Buril
Zapsal: Buril, 25.01.2004 15:21:43 Máš slušnej přehled co je ve Sloupu nezdoláno "čistě" ale ruku na srdce stojí to za hákování?! Možná ta Cesta kamarádů jinak si myslím že důvod proč nejsou tyhle sloupský hákovačky přelezený čistě je pouze takovej že vedou v částech kde se kvůli bujné vegetaci (viz sektor nad Sloupskou jeskyní, Šípkový princ v Rudicích atd..) prostě neleze. Prostě je škoda že supr hákovačky na Rorejsech jsou celou zimu zavřený Idaha projistotu celoročně. Pak zbyde jen někde šušňařit. Alspoň jsem stih Drobkův strop před silvestrem, který bych doporučil všem Ačkařům též vylezený čistě (9-?) ale bez častého opakování taktéž od 1.1. do 15.7. uzavřen.D.
Zapsal: David, 25.01.2004 18:46:27 Tak nevím chlapci, kolik toho máte nahákováno,ale co se týče hákovaček má cenu a nějakou hodnotu v Krase pouze Macocha, na Rorejsech toho zas tak moc není a ostatní jsou, co se týče hákování kvaky.Jinak po okolí toho taky moc není,něco málo na Martince a dál až Střecha Slovenska.Jinak k té Áčkové klasifikaci Hradní spáry, dnes by to A3 rozhodně nebylo,spíš tak max.A2,přece jenom technika postoupila hodně dopředu a nové hákovačky jsou poněkud tvrdší(to jen na okraj,aby někdo nebyl náhodou překvapen,že v Krase vylezl A3 a jinde s tím má nepřekonatelné problémy)a to se netýká v Krase jen Hradní.Jinak bych se taky přikláněl k tomu,aby se volně lezené cesty pokud možno hákovaly,co nejméně,opravdu může něco uletět a pak je třeba po pěkné cestě,ale to záleží opravdu na každém a je na jeho osobním rozhodnutí jak tu cestu přeleze (ale osobně bych se vůbec nechlubil, že jsem volně přelezenou cestu vvylezl jako klasici - technicky, i když k nim v podstatě taky patřím :-)).).
Zapsal: vlk, 25.01.2004 20:27:01 Pripojuji se k Vlkovi. V prve rade bych doporucil vsem aby zchladili vasne a prestali se posilat do p..., je to krasna vec, ale nesmi to bejt chlap.
Vse ma dva aspekty, prelezu - li hakovacku volne a dam do ni nyty, tak nicim puvodni charakter cesty, fakt.
Skobuji li ve volne lezene ceste, kurvim jeji strukturu a je jedno, jestli se ten chyt pouziva nebo, ne.
Kdyz chcete lezt haky, vylezte na Katerinske jeskyni Hakajamasutru 4/A1, nebo Uhybny manevr A2, az to prelezete tak urcite nebudete davat hradni spare A3, podle New age je to max A1 a beze skob!!!
Radek
Zapsal: zoban, 26.01.2004 12:42:31 Pekna debata...docela slusne jsem se pobavil :-)))
Zapsal: Cockin, 27.01.2004 11:23:32 Kolikátkový to jsou kroky, když je to vytrvalostní?dík
Zapsal: Eržik, 08.11.2010 11:08:56 Mně to moc vytrvalostní nepřišlo - tři no-handy mluví za vše...
Zapsal: k., 08.11.2010 11:44:59
I agree to the processing of personal data.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|