Komentáře
Nově vylomený chyt hned na začátku.
Zapsal: 16.03.2002 12:57:58 Žádný vylomený chyt tam není a to jsem ji lezl naposledy v listopadu.Akorát jen pro upřesnění JP se leze originál přímo a ne k prvnímu borháku Šípkové Růženky a traverz doprava. Tento nástup je vypečenější než krok u druhého borháku a řekl bych i klíčový ( komu by se chtělo padat z výšky do šípkových keřů ).Přelez přes 1 borhák ŠR,traverz doprava a dále JP je tak max. za 7+.Vlk PS: Celá cesta má 3 borháky a slaňák.
Zapsal: vlk, 16.12.2003 20:58:26 Přesně tak ten traverz z Růženky je pěkná ojebávačka!
Zapsal: DavidT, 18.12.2003 18:09:52 Nástup je pěkně koktskej a 1.jištění je někde v prdeli. Proto se to leze přes Růženku.Je to spíš takovej klasickej krasovskej výmrd/bouldr/.Lezl jsem teda už mnohem hezčí cesty,ale to záleží na názoru...
Zapsal: michal k., 20.12.2003 11:29:57 Mě přijde daleko vetši "výmrd" mit zapli první jisteni z Růženky a potom teprv první jištění z J.P. ten pravoúhlej paskvil co tam vznikne je žůžo. A nemyslím že je to tak morálový přelézt to jak se patří. Jo a co je podle tebe za větší lezecký krásy v Rudicích?
Zapsal: DavidT, 20.12.2003 14:29:51 Myslím si, že nástup vůbec není "kokotskej", ale parádně technický a když umíš lézt nohama není co řešit a dobře pamatuji doby, kdy se tyhle cesty dělaly odspodu a když jsi udělal cestu odshora, tak jsi byl pomalu něco méněcenného. Je na každém jak cestu leze,dnes už není účelem hry ukázat ostatním, že na to nemají,ale hodně lidí to bere jako odreagování s tím, že po víkendu musí být v pořádku v práci.Takže, ať si to každý leze po svém, jen bych cestu nehaněl, když mi nesedí a nejde mi, jiní ji mohou považovat za hezkou a pokud jde o hezké cesty v Rudicích, tak moc jich není, tak snad jen Amnesty, Šípkový král a dvě dole v propadání.
Zapsal: vlk, 20.12.2003 20:57:45 On někdo leze JP přes Šípkovou Růženku ?? To sem ještě neviděl, ale rozhodně je to pak jiná cesta než JP (nějakej divnej variant) :(( A to že to je morálový - to snad ani nikdo nemůže myslet vážně - tady nejsme na bouldrovce, tady jsme na skalách. A pokud toto připadá někomu morálový natolik že to musí oblízat jinou cestou, tak by s tou svou psychikou měl něco udělat :)
Jinak s tou krásou Amnestie se s tebou asi Vlku neshodnu :)
Zapsal: nemec.p, 20.12.2003 22:33:59 Jinak k tomu prvnímu anonymnímu komentáři, že tam je na začátku ulomenej nějakej chyt. To je blbost, protože ty klíčový kompaktní a oblý lišty se asi hned tak neulomí :))
Zapsal: nemec.p, 20.12.2003 22:37:48 když se ta cesta nekomu nelíbí tak at ji neleze...ta cesta je, jaká je, a můžeme být rádi že tam vůbec ňáká je.Já si myslím že na krasový poměry tato cesta patří mezy ty nejhezčí, a jestli někomu přijde jako klasickej krasovskej výmrd/bouldr/,tak by mě zajímalo, jestli si takovej člověk dokáže v krasu dobře zalést(??)
Zapsal: QID, 25.12.2003 19:37:50 Tak na to fakt nemám slov,ještě začnete řešit ty klasiky jako:odspoda nebo zvrchu s magi nebo bez nahej nebo oblečenej a někteří rádoby chytrolíni navrhnou to odstřelit a vybudovat z překližky.jo a jinak díky bohu za Kras a viva la Krasovský výmrd/bouldry/
Zapsal: coko, 27.12.2003 19:45:23 Co to tady resite?? :-))
Naprosto souhlasim s Qidem...cesta je jaka je a kdo nechce at ji neleze...
Ono je jednoduchy rict, ze je tam urcite ulomenej chyt a proto to nevylezu...horsi je se smirit s tim, ze nedam7+/8-, kdyz normalne lezu osmicky...jenom doufam, ze se casem nenajde chytrak kterej by si ho prisekal tam kde se mu bude hodit a kde urcite driv byl :-)))
ale takovej v krasu snad nikdo neni....
Zapsal: Cockin, 28.12.2003 18:38:06 Prekvapilo me ze je v JP na nastupu pridany borhak..Rekl bych ze je to skoda..Kdo na to nemel oblezl to ruzenkou, nebo si to zkusil s hornim a pak to jednou prelezl..a to stalo vzdycky zato..Byl to jeden z mala moralovejsich nastupu v krasu..Ten borhak tu cestu zmenil..podle me je to skoda..Mimochodem cesta neni zadnej vymrd je to pekna vytrvalostni a technicka cesta, navic neoklouzana..Jestli tohle nekomu pripada jako vymrd tak by me pak zajimalo co se mu libi..
Zapsal: Hanz, 30.04.2005 11:25:31 Dal ho tam Janzen,aniž by se dohodl s Pavlem Weiserem, ve středu tam už nebude a cesta se poleze jako dřív, každý si může vybrat.:-).
Zapsal: vlk, 01.05.2005 18:57:05 A o tom vytluceni Pavel Weiser vi? Aby to cely nebylo o nas bez nas. Kdyz uz nemoh rozhodnout o umisteni aspon by moh mit moznost rozhodnout o vytluceni.
Zapsal: _loser_, 01.05.2005 19:42:46 Asi v šest mi Pavel posílal SMS ze Švédska, abych to jištění vytloukl dříve než se za deset dnů vrátí.:-).Ono spíše to natlučení bylo o nás bez nás, vzhledem k tomu, že je to jeho cesta.mimo jiné jsem dnes Janzenovi(samozřejmě v dobrém)řekl, že už není ten starý dobrý Krasař, že poněkud změknul :-).
Zapsal: vlk, 01.05.2005 20:02:07 Mozna by stalo za to zaroven s vytlucenim vysekat to krovi pod nastupem, aby se dalo v pohode odskakovat ... ;-)
Zapsal: Vita, 01.05.2005 20:42:49 Nebuď změkčilý, víc než před rokem jsem si to vyzkoušel z pod prvního hned dvakrát za sebou a můj kotník mi to ještě dnes občas připomene,ale jinak v pohodě.:-).
Zapsal: vlk, 01.05.2005 21:06:40 Jasne, zadny manyry z Rajce sem tahat nebudem :). Krovi zustane tam kde je a borhak pude pali :-) I kdyz borhak se tomu co tam je, moc rikat neda.
Zapsal: _loser-, 01.05.2005 21:18:01 Jasně, vem si, že dříve se tyto cesty dělaly od spoda a musel jsi na to mít, když to chceš brát jako tělocvičnu běž si raději na Rajče a ne na skály :-).Kdo zná Janzena ví, že se nedá přesvědčit,aby začal dávat pořádná jištění, i když nepatří mezi nemajetné, čekám, kdy dojde VK trpělivost a bude rozhodnuto vytlouct mu všechna jeho jištění bez náhrady,i když vyndat je nedá moc práce, někdy to jde samo aniž chceš :-).Takže radím po těchto jištěních opatrně!Jinak borhák půjde ven neboť autor je rezolutně proti přidání a taky by se mohlo brzy stát, že když někdo na cestu nemá, tak si přidá jištění, kam potřebuje a to už je trochu anarchie.Je spousta cest, které jsou dobře odjištěny, tak ať si je lezou Ti u nichž fyzická stránka převažuje nad psychickou a pak jsou i Ti, kteří potřebují, aby cesty byly vyrovnané po obou stránkách, nebo ta psychická převažovala a všichni mají nárok na to své.
Zapsal: vlk, 01.05.2005 22:27:13 Znám Janzena i Tebe Vlku, oba se chováte jako právě jako ty děti na písečku, kteří se trumfují, kdo na to má a kdo ne. Ta aktivita s jakou byl ten "feroroxor" pryč je udivující. Na druhé straně je fakt, že dotaz na autora cesty o umístění dalšího jištění měl předcházet. Není to tak dlouho, co jsi byl v "Janzenově pozici" a tvoji provní "borhákovací oblast" Ti snad nemusím připomínat.
Zapsal: Gullich, 11.05.2005 20:50:57 Velmi se mýlíš, autor cesty chtěl, aby šlo jištění ihned pryč a tím autorem je Pavel Weisser, mimochodem správce oblasti. Ten mi kvůli tomu volal i ze zahraničí, kde pracovně pobýval a můžeš hádat dvakrát jaká byla jeho první otázka, když mi volal tento týden hned po návratu.Jinak mojí první borhákovací oblastí byl Sloup v Moravském krasu, pokud se dobře pamatuji a první borháky jsme tam dávali někdy v roce 1995 ( možná si to Štěpán Ptáček pamatuje lépe a může mě ev. opravit).:-).
Zapsal: vlk, 11.05.2005 21:36:09 Ten borhak je od nedele venku a s chuti jsem ho vytahl osobne. Jako tomu budu cinit u rady dalsich Zdenalovych jisteni pridanych do mist kde nemaji co delat, nebo kde by melo byt normovane jisteni a ne tyto domadely.
Doba vlastni vyroby jisteni uz minula a je nacase pouzivat opravdu certifikovane veci a ne vlastni systemy. Vim o cem mluvim, nekolik nytu vlastni vyroby jsem taky osadil a "dneska" si je pujdu vemenit.
radek
Zapsal: zoban, 11.05.2005 22:21:49 Jo jen tak mimo jine stejne jako vsechna ostatni Zdenalova jisteni sel bez potizi vyndat rukou !!!
Takze fakt bacha.
Radek
Zapsal: zoban, 11.05.2005 22:24:38 Máš pravdu Vlku, pokud si to autor cesty nepřeje tak tam nemá co dělat ani úplně nový "značkový Petzl". Já jenom, že bych tu "dětskou hru na dělání si naschválů" kolem nehrál. I když si ji nezačal.
Zapsal: Gullich, 12.05.2005 11:02:40 Vyndat borhak je jedna vec a nechat tam po nem diru je vec druha :-(
Zapsal: _loser_, 14.05.2005 18:50:16 Bohužel včera s mojí spolulezkyní vypadla "odpočinková kostka" uprostřed cesty. Tak je to tam teď trochu těžší. Kostku mám, přemýšlím, jestli nalepit zpátky.
Zapsal: Mach, 13.05.2006 16:09:20 Vlku mam za to, ze ja jsem s tim zacal sam nekdy v 92/93 a rok pote jsi se pridal ke me. Pokud se to panu Gullichovi" nelibi mozna by mohl rici o ktere cesty jde. Podle vyber niku bych rekl, ze bude z generace ktera v te dobe lezla v Krasu a ani bych se nedivil kdyby to byl jeden z tech co to tvari v tvar zchvalovali a pak za zady obvinovali a pomlouvali.
Zapsal: Stepan Ptacek, 13.05.2006 19:17:50 Není nutné ji lepit zpátky, nic neřeší, klíč je stejně jinde.
Zapsal: Vlk, 14.05.2006 10:32:09 RE Vlk: OK, že nic neřeší je jasné, spíše mi šlo o zachování celk. charakteru cesty a ta koskta byla pro ni taková tipická. Každopádně díky za odpověd.
Zapsal: Mach, 21.05.2006 08:17:38 Včera jsem cestu lezl, zbývající část "kostky" se dá docela dobře přebrat a ničemu nevadí že tam není celá. Sklepnout se dá dobře i v předchozích chytech. Kličová pasáž je stejně až o kus dál a přijde mi že je takhle vlastně cesta vyvážená lépe než dřív ;-)
Zapsal: Vita, 21.05.2006 10:55:28 Tak zbývající část kostky vpravo od druhýho očka už je taky fuč, či spíše pod skalou:-) Děcka, dávejte na sebe pozor, letos to nějak padá. Minulej víkend v Květech zla spadnul pěknej šutr a to tam nahoře prý ještě něco číhá...
Zapsal: Willhem, 15.05.2010 19:34:39 Ty jo Vildo, nějak to trháš, ne? :) Myslíš celou tu kostku vpravo od 2?
Zapsal: Mek, 15.05.2010 20:04:29 Já nic, jenom sem jistil. A ovšem, ta hradbička v Anarchii pod druhým taky nevypadá moc dobře, o E55 radši ani nemluvím...
Zapsal: Willhem, 15.05.2010 20:13:04 Anarchie v pohodě, tam to poletí i nad druhým, je to celé duté a v Jasné páce tu kostku nebylo vůbec potřeba brát, šlo to i bez ní, jinak jsi nám Vildo chyběl na Holštejně:-).
Zapsal: Vlk, 15.05.2010 22:22:08 jo, E55 je pěkně nakřáplá...možná by bylo lepší zapracovat, drív než to někoho zabije...je to kusanec jak blázen co by letěl...
Zapsal: honza k., 16.05.2010 12:23:19 no jinak zima byla podstivá, tak se není čemu divit...
Zapsal: honza k., 16.05.2010 12:26:37 odštěp pod druhým v E 55 by fakt chtělo zasikovat
Zapsal: L, 16.05.2010 13:05:36 Napřed si něco přečtěte a pak mudrujte a smiřte se s tím, že je to příroda,řídit se vámi, to by pak vše bylo pěkně zaplácané:-).
Zapsal: Vlk, 16.05.2010 16:28:58 Sikovat chyty v E55, to už je lepší to celé omítnout:)), pak to bude pevny.
Zapsal: M., 16.05.2010 20:18:48 cca E3 5c, ale... (viď komentár k E55) - sem šiel BD C4 .5 a .75 do veľkej špáry nad prvým borhákom. Potom som už nič nedával, poprvé preto, že menšie Camaloty nemám, podruhé preto, že vklínence som nemal, a potretie preto, že hore sa už predsa nepadá... :D
Zapsal: tah-sha-tunga, 17.10.2011 21:36:59 Prosím správce skal, aby vytloukl jištění. Dnes jsem to vylezl po vlastním :D
Zapsal: zaoralf, 08.03.2015 20:23:26 Vitaj v klube - ja pred 4 rokmi (a tiež E 55 a možno ešte niečo ďalšie).
Zapsal: tah-sha-tunga, 09.03.2015 06:27:17 Si nějak honíte trika, máte to naučený jak Otčenáš. Si něco takhle zkuste na OS a pak mudrujte. Kdybychom to měli brát vážně, tak třeba Čínu lozíte hezkých pár let jenom na sólo:-).
Zapsal: Vlk, 09.03.2015 08:27:18 Keby som si "honil", tak to pred tými štyrmi rokmi veľkolepo prezentujem... Čínu na solo, no, to radšej nie, vzhľadom k tomu, ako to tam sype :)
Zapsal: tah-sha-tunga, 09.03.2015 09:12:22
I agree to the processing of personal data.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|